Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w pomieszczeniach 6 przychodni rejono-wych wchodzących w skład Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer z siedzibą w W-wie przy ul. Strusia 4/8.
Numer ogłoszenia: 185668 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, fax 022 8120796.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w pomieszczeniach 6 przychodni rejono-wych wchodzących w skład Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer z siedzibą w W-wie przy ul. Strusia 4/8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w pomieszczeniach 6 (sześciu) Przychod-ni Rejonowych wchodzących w skład Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer z siedzibą w W-wie przy ul. Strusia 4/8. 2. WYKAZ PRZYCHODNI OBJĘTYCH USŁUGĄ: - Przychodnia Rejonowa Nr 1 w W-wie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 2000 m ² - Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Warszawie przy ul. Patriotów 170, pow.ok.700 m ² - Przychodnia Rejonowa Nr 3 w W-wie przy ul. Żegańskiej 2 C , pow. ok. 140 m ² - Przychodnia Rejonowa Nr 4 w Warszawie przy ul. Korkowej 87, pow. ok.200 m2 - Przychodnia Rejonowa nr 5 w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 167 pow. ok. 200 m ² - Przychodnia Rejonowa Nr 6 w Warszawie przy ul. Patriotów 46/48, pow. ok.700 m2 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 p.z.p., w tym: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, posiadają niezbędny potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi o wartości min. 200 000 zł. brutto każda, polega-jące na sprzątaniu obiektów służby zdrowia. 2) dysponują co najmniej: 2 szorowarkami, 2 polerkami , 6 profesjonalnymi odkurzaczami, 3) Zastosują do realizacji zamówienia środki czyszczące przeznaczone do mycia i dezyn-fekcji, dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie obiektu służby zdrowia , w któ-rych skład wchodzą preparaty niszczące wirusy , grzyby , bakterie i prątki . 4) Zatrudnią minimum: a. Przychodnia Rejonowa nr 1: - 3 osoby sprzątające w godz. 16.00-21.30 przez cały okres świadczenia usług, codziennie w dni robocze, -1 osobę sprzątającą w godzinach 7.00-16.00, codziennie w dni robocze, b. Przychodnia Rejonowa nr 2 i 6 - po jednej osobie sprzątającej codziennie w dni robocze w godz. 14.00 - 20.00 ( sześć godzin) c. Przychodnia Rejonowa nr 3,4,5 - po jednej osobie sprzątającej codziennie w dni robocze w godz. 16.00 - 20.00 (cztery godziny) d. Przychodnia Rejonowa nr 3 : - dodatkowo 1 osobę w każdy dzień wolny od pracy (soboty, niedziele i święta w czasie niezbędnym do sprzątnięcia przychodni po dyżurze) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wyko-nanie zamówienia tj.; 1) W momencie podpisania umowy będą ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej kontraktowej i deliktowej na kwotę min. 100 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków w następujący sposób: 1. dla oceny spełnienia, że posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przed-miotem zamówienia Zamawiający dokona analizy przedłożonego przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. dla oceny spełnienia warunku wykonania, co najmniej dwóch usług o wartości min. 200 000,00 zł. brutto każda, polegających na sprzątaniu obiektów służby zdrowia Zamawiający do-kona analizy przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług-załącznika nr 4 oraz dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie wy-konały co najmniej dwie usługi o wartości, co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, polegające na sprzątaniu obiektów służby zdrowia 3. dla oceny posiadania wymaganych urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia Zamawia-jący dokona analizy wykazu sprzętu- załącznika nr 5 Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie po-siadają wymagane urządzenia. 4.dla oceny spełnienia warunku zastosowania do realizacji zamówienia środków czyszczących przeznaczonych do mycia i dezynfekcji, dopuszczonych do obrotu i użytkowania na terenie obiektu służby zdrowia, w których skład wchodzą preparaty niszczące wirusy , grzyby , bak-terie i prątki zamawiający dokona analizy przedłożonego przez Wykonawcę wykazu środków-załącznika nr 6 oraz załączonych kart charakterystyki preparatu i oświadczenia, że zapropo-nowane środki są dopuszczone do obrotu i użytkowania. 5.dla oceny spełnienia warunku zatrudnienia odpowiedniej ilości osób, określonej powyżej w Rozd. V ust.2 pkt.4 dokona analizy przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób- załącznika nr 7. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić wa-runki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 . Warunki określone w pkt. 2 i 3 wykonawcy zobowią-zani są spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy:w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub do-kumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Doku-ment powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych usług polegających na sprzątaniu obiektów służby zdrowia o wartości min. 200 000,00 zł brutto każda ( min. 2) - załącznik nr 4. 6. Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi polegające na sprzątaniu obiektów zostały wykonane należycie. Dokumenty te zawierać muszą informacje o rodzaju zamówienia, jego wartości, terminie wykonania oraz zamawiającym i jednoznacznie potwierdzać, że roboty zostały wykonane należycie. 7. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 5. 8. Wykaz środków czyszczących przewidzianych do realizacji zamówienia, określający co najmniej: nazwę środka, opis działania potwierdzający, wymagane właściwości środków czyszczących (określone w Rozdziale V ust. 2 pkt. 3 SIWZ ) - załącznik nr 6 karty i karty charakterystyki preparatu chemicznego. 9. Oświadczenie, że zaoferowane środki są dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie obiektu służby zdrowia. 10. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 11.Dokumenty wymienione w pkt 2,3,4,6 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem . W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt. 1,2-4, składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 12. Dokumenty wymienione w pkt 1,5,7,8,9,10 muszą być złożone w oryginale. Załączniki będą wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i po-stanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg wła-snego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach, oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wy-konawcy, wpisuje on nie dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok. 303 lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 10:15, miejsce: SZPZLO Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, pokój nr 301..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Przebudowa budynku biurowo-mieszkalnego, stanowiącego siedzibę NW w Jędrzejowie - roboty budowlane i instalacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu - etap II
- Wymiana pokrycia dachowego wykonanego z papy termozgrzewalnej metodą odtworzeniową oraz remontu uszkodzonych przez nieszczelność pokrycia dachowego pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5
- Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
- Zakup systemu do backupu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania budynków NIZP PZH-PIB, przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie w ramach zadania podstawowego, oraz na ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie w postaci zleceń jednostkowych.
- PN 12/06/2024 - sprzątanie Zwierzyniecka
- Usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi.
- Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 5 miesięcy 2024 r.
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA SIEDZIBY NOSPR
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GRYFICACH
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.