eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskusługi ochrony osób, obiektów i mienia wraz z usługą konserwacji systemu sygnalizacji włamania, p.poż. oraz konserwacji - przeglądu technicznego systemu telewizji przemysłowej Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Gdańsk: usługi ochrony osób, obiektów i mienia wraz z usługą konserwacji systemu sygnalizacji włamania, p.poż. oraz konserwacji - przeglądu technicznego systemu telewizji przemysłowej Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2.
Numer ogłoszenia: 18566 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3464346 w. 194, faks 058 3464123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.gdansk.pl - link: urzędy skarbowe - zakładka: zamóweinia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi ochrony osób, obiektów i mienia wraz z usługą konserwacji systemu sygnalizacji włamania, p.poż. oraz konserwacji - przeglądu technicznego systemu telewizji przemysłowej Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, obiektów (budynek Urzędu przy ulicy Żaglowej 2 oraz archiwum zakładowego przy ulicy Żaglowej 2) i mienia, wraz z usługą konserwacji systemu sygnalizacji włamania (SSW), p.poż. oraz konserwacji - przeglądu systemu telewizji przemysłowej (CCTV) Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2 oraz podłączenie i utrzymanie stałego połączenia SSW Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku z centrum monitorowania Wykonawcy oraz, w przypadku wystąpienia zagrożenia, interwencje grupy natychmiastowego reagowania. Usługi ochrony mają spełniać następujące warunki: 1)całodobowa ochrona fizyczna w budynku przy ul. Żaglowej 2 w systemie zmianowym po 12 godzin - jeden pracownik, 2)ochrona kasy urzędu w budynku przy ul. Żaglowej 2 w dniach pracy urzędu - jeden pracownik w godz. od 8.00 do 15.00 (do momentu zdania kasy), 3) monitoring budynku przy ulicy Żaglowej 2 oraz archiwum zakładowego. - Zamawiający informuje, że pracownicy świadczący usługi ochrony na obiektach muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia. Zamawiający nie dopuszcza wykonywanie usługi ochrony przez pracowników nielicencjonowanych. - Wykonawca którego ofertę Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu kserokopię zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego pracowników realizujących przedmiot zamówienia oraz licencje (legitymację ze zdjęciem) Pracownika Ochrony Fizycznej minimum I Stopnia, wydanej na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 roku w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. z 1998 r. Nr 78, poz. 511). - Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony osób i mienia. - Pracownicy będą wykonywać usługi ochrony w systemie zmianowym. Na każdej dwunastogodzinnej zmianie usługę ochrony pełnić będzie jeden pracownik w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2. Natomiast w dniach pracy urzędu dodatkowo jeden pracownik będzie pełnić obowiązki ochrony kasy w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2 w godzinach od 8.00 do 15.00 (do momentu zdania kasy). - Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektów i mienia Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku należy w szczególności: 1) strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu, 2) ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości - w zależności od potrzeb, 3) wydawanie jednorazowych przepustek - w zależności od potrzeb, 4) wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, 5) ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 6) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, 7) kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionych budynkach po godzinach pracy, 8) kontrola kluczy wydawanych pracownikom Urzędu, 9) niezwłoczne powiadamianie Policji w przypadku ujawnienia jakichkolwiek sytuacji podejrzanej zaistniałej na terenie chronionych obiektów, 10) wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń zakładu), 11) zapewnienie bezpieczeństwa pracowników Urzędu i interesantów, 12) koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia, 13) wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, 14) obserwacja osób wchodzących do Urzędu, 15) obsługa urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu sygnalizacji ppoż., obsługa systemu telewizji przemysłowej 16) okresowe patrolowanie wnętrza obiektów, 17) podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym, 18) sprawdzenie stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych, 19) sprawdzenie drożności dróg ewakuacyjnych, 20) współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi), 21) informowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Pełnomocnikowi ds. Ochrony, 22) sprawdzenie zamknięcia drzwi głównych, 23) sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych: a) czy nie pozostają w obiekcie osoby nieuprawnione, b) czy nie pozostawiono przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp., c) czy nie występują objawy awarii wodociągowej lub grzewczej, 24) prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej, wymienionej w § 2 ust. 9 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, Ochrona fizyczna powinna być przeprowadzana przez jednakowo umundurowanych pracowników ochrony. Pracownicy wchodzący w skład grupy natychmiastowego reagowania muszą być umundurowani i uzbrojeni zgodnie z art. 20 i art. 40 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości i korzystania z dokumentacji ochronnej wymienionej w § 2 ust. 9 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca weźmie udział w Analizie oceny stanu zagrożenia i zabezpieczenia w obiektach Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku jeden raz na kwartał, w terminie podanym przez Zamawiającego. Usługi konserwacji SSW i p.poż. polegające na stałej konserwacji systemu sygnalizacji włamania zainstalowanego w obiektach Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2 składającego się z ok. 92 czujek, 2 manipulatorów, czujek dymnych zainstalowanych w 62 pomieszczeniach urzędu i archiwum zakładowym oraz konserwacji urządzeń i instalacji systemu CCTV Wykonawca wykonywać będzie jeden raz na kwartał, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Do czynności wchodzących w skład konserwacji SSW, CCTV i p.poż .należy w szczególności: 1.Sprawdzanie linii dozorowych, wyzwolenie alarmu, zresetowanie i ewentualne korekty, 2.Sprawdzanie czujek, wejście w proces testowy, wymuszenie zadziałania, kontrola poprawności, ewentualne korekty i wyjście z testu w stan czuwania, 3.Sprawdzanie zasilania 230 V AC i 12 V DC oraz korekta prądu ładowania akumulatorów, czyszczenie zacisków akumulatora, 4.Sprawdzanie sygnalizatorów wew. i zew. wraz z zasilaniem awaryjnym, 5.Sprawdzanie centrali z odczytem programu i ewentualną jego korektą, odczytem pamięci zdarzeń, regulacja czasu rzeczywistego, 6.Zmiana kodów zabezpieczających, 7.Sprawdzanie i próby powiadamiania o alarmie urządzeniami automatycznymi, 8.Sprawdzanie drukarki, wydruku, papieru, 9.Próbny rozruch i sprawdzenie całości (wraz z okablowaniem), 10.Sprawdzanie i regulacja zestawu TV wew., 11.Utrzymanie w stanie czystości urządzeń systemu alarmowego łącznie z elementami optycznymi czujników. 12.Sprawdzenie instalacji systemu CCTV, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej, 13.sprawdzanie poprawności działania wszystkich elementów systemu CCTV, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie, 14.Sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich systemu CCTV, 15.Sprawdzanie, czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne (system CCTV), 16.Sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia CCTV przy współpracy z osobą odpowiedzialną, 17.Sprawdzenie czy system CCTV jest w stanie całkowitej gotowości do pracy, 18.Sprawdzanie i regulację kamer TV zewnętrznych i wewnętrznej (system CCTV), 19.Utrzymanie w czystości urządzeń systemu TV a zwłaszcza elementów optycznych kamer (system CCTV), 20.Czyszczenie monitora (system CCTV), 21.Czyszczenie cyfrowego rejestratora (system CCTV), 22.Optymalne ustawienie oprogramowania cyfrowego rejestratora (system CCTV). Konserwacje SSW, p.poż. i systemu CCTV będą wykonywane i prowadzone zgodnie z załącznikami do umowy. Monitoring elektroniczny z grupami natychmiastowego reagowania polega na: 1.podłączeniu (na koszt Wykonawcy) centralek SSW Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego; 2.automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących zdarzeń rejestrowanych przez SSW Zamawiającego: a.alarmów włamaniowych i napadowych, b.prób sabotażu systemu alarmowego, c.transmisji testowych (co 12 godzin). 3.analizie otrzymanych sygnałów, 4.niezwłocznym wysyłaniu grupy natychmiastowego reagowania do chronionego obiektu w celu wzmocnienia ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii, w przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektów Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku nie może przekraczać 10 minut. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy zastrzega, iż konserwacja systemu sygnalizacji włamania (SSW), p.poż. i konserwacja-przegląd techniczny systemu CCTV Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku, a także wysyłanie grup natychmiastowego reagowania nie mogą być powierzone podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakich będzie żądać od Wykonawcy w pkt VI SIWZ. Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: Wykonawca spełnia warunki albo nie spełnia warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do niniejszej SIWZ zgodny z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i  podpisze osobno każdy z Wykonawców), b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno oraz umowę spółki. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń od właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawionych na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy). e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy). f)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony osób, obiektów i mienia (tj. od 1 lutego 2006 r. do 31 stycznia 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, powierzchni biurowej w m2 w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach, obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym oraz zakładach produkcyjnych lub usługowych, dat wykonania zamówienia (data rozpoczęcia i zakończenia zamówienia) i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencji), sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do niniejszej SIWZ. Usługi wymienione w wykazie winny być świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w okresie od 1 lutego 2006 r. do 31 stycznia 2009 r. UWAGA: w przypadku usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym oraz zakładach produkcyjnych lub usługowych należy wykazać obiekty posiadające powierzchnię biurową większą niż 1500 m2 każdy. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej trzy wykazane usługi ochrony osób, obiektów i mienia spełnią następujące warunki: 1.będą świadczone w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach oraz w przypadku usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, zakładach produkcyjnych lub usługowych itp. Chronione obiekty będą posiadały powierzchnię biurową większą niż 1500 m2 każdy, 2.będą świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w okresie od 1 lutego 2006 r. do 31 stycznia 2009 r., 3.zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) Zamawiający wykluczy Wykonawcę z udziału w postępowaniu, a jego ofertę uzna za odrzuconą, w przypadku gdy Wykonawca wykaże się mniej niż trzema usługami spełniającymi ww. warunki. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie trzema usługami ochrony osób, obiektów i mienia w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach oraz obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, zakładach produkcyjnych lub usługowych, w których powierzchnia biurowa będzie większa niż 1500 m2 każdy i dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (np. referencjami) spełniającymi powyższe warunki, (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik) - dokumenty te winny być potwierdzeniem usług wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 3, g)oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy: - reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, - tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz. Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. h)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców). Dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy, i)koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodną z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy, j)licencję (legitymację ze zdjęciem) Pracownika Zabezpieczenia Technicznego minimum I Stopnia wydanej na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 roku w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. z 1998 r. Nr 78, poz. 511), W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna za spełniony wyżej wymieniony warunek, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie wymagany dokument. Dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy. k)wykaz części zamówienia (zakres usługi), których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom, sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do niniejszej SIWZ - należy dołączyć w przypadku posiadania Podwykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl - link urzędy skarbowe - zakładka zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Trzeci Urzad Skarbowy ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, pokój nr 07.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 10:00, miejsce: budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2, 80-560 Gdańsk, pokój nr 101 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.