Ogłoszenie z dnia 2016-08-22
Kraków: Usługi drukowania/poligraficzne dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie świadczone w sezonie koncertowym 2016/2017 ozn. postępowania ZA.271.3.2016
Numer ogłoszenia: 185671 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, ul. Zwierzyniecka 1, 31-103 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4229477, faks +48 12 4224312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania/poligraficzne dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie świadczone w sezonie koncertowym 2016/2017 ozn. postępowania ZA.271.3.2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie/poligraficzne dotyczące sezonu koncertowego 2016/2017, niezbędne do funkcjonowania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do siwz) zawiera szczegółowy wykaz usług oraz ich przewidywane ilości. W zakresie części I, II i III zamówienia ostateczna ilość poszczególnych usług drukarskich będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i może zmienić się w granicach +/- 20% całkowitej wartości umowy z Wykonawcą w przypadku części pierwszej zamówienia , +/- 30 % całkowitej wartości umowy z Wykonawcą w przypadku części drugiej zamówienia, oraz +/- 10% całkowitej wartości umowy z Wykonawcą w przypadku trzeciej zamówienia . W przypadku zwiększenia czy zmniejszenia liczby nakładu usługi wyspecyfikowanej w formularzu cenowym w wymienionych pakietach cena jednostkowa zamawianej usługi nie ulega zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zlecenia lub nie zlecania druku wizytówek dwustronnych o których mowa w części piątej zamówienia. Projekty do druku będą przekazywane przez Zamawiającego w wersji elektronicznej (jeśli nie jest ustalone inaczej we wzorze umowy). Dostawa przedmiotu zamówienia będzie następować do siedziby Zamawiającego - Filharmonia im. Karola Szymanowskiego, 31-103 Kraków, ul. Zwierzyniecka 1 - na koszt i ryzyko Wykonawcy. Na każdą część zamówienia będzie zawarta odrębna umowa. Szczegóły zawarto w siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Druk programów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kserkop Sp. z o.o., ul. Mazowiecka 60, 30-019 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31860,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35370,00
Oferta z najniższą ceną: 35370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39965,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Druk folderów informacyjnych i ulotek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Drukarnia GOLDRUK Wojciech Golachowski
jakie przetargi wygrała firma
Drukarnia GOLDRUK Wojciech Golachowski
- Drukarnia Goldruk Wojciech Golachowski, ul. Kościuszki 28 lok. 5, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25958,00
Oferta z najniższą ceną: 25958,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34132,50
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Druk mini programów na Musica Ars Amanda
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Drukarnia GOLDRUK Wojciech Golachowski
jakie przetargi wygrała firma
Drukarnia GOLDRUK Wojciech Golachowski
- Drukarnia Goldruk Wojciech Golachowski, ul. Kościuszki 28 lok. 5, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2730,00
Oferta z najniższą ceną: 2730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3874,50
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Druk książki programowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Drukarnia GOLDRUK Wojciech Golachowski
jakie przetargi wygrała firma
Drukarnia GOLDRUK Wojciech Golachowski
- Drukarnia Goldruk Wojciech Golachowski, ul. Kościuszki 28 lok. 5, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10590,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10980,00
Oferta z najniższą ceną: 10980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12075,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia stanowi usługa. Usługa ta jest usługą powszechnie dostępną - może ją świadczyć bardzo duża ilość podmiotów na rynku. W samym Krakowie zarejestrowanych jest w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej kilka tysięcy podmiotów mających w swoim zakresie świadczenie usług pozostałego drukowania (kod PKD 18.12.Z). Nie ma także konieczności posiadania szczególnych kwalifikacji i nie można twierdzić że zamówienie jest dostępne tylko dla specjalistycznych, nielicznych wykonawców - przedmiot zamówienia możliwy jest do wykonywania przez bardzo duże grono potencjalnych wykonawców. Jednocześnie zamawiający zamawia usługi o określonych standardach: określa jednoznacznie swoje wymogi, standardy wykonania zamówienia, nie pozostawiając pola do interpretacji i pozwalając dokonać wyboru wyłącznie w oparciu o cenę, z drugiej strony - nie wykracza poza wymogi standardowe na rynku. Nie ma też konieczności szczególnego dostosowania przedmiotu zamówienia dla potrzeb zamawiającego. Wartość zamówienia nie przekracza 207 000 euro, zatem spełniona jest także przesłanka dotycząca wartości zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.11.2025 Świadczenie usługi druku offsetowego i dystrybucji czasopism FRSE: "Europa dla Aktywnych" (i wydania specjalnego) i "Języki Obce w Szkole" oraz dodatku "Twój Eurodesk".
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.