To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Zawiercie: Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 32 wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 185676 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149402 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Zawierciu, ul. Leśna 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 0-32 6497901, faks 0-32 6497903.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 32 wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 oraz przy ul. Paderewskiego 32 wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych. Wykaz powierzchni biurowej objętej sprzątaniem: Całość powierzchni objętej usługą sprzątania wynosi 2 833 m2, w tym: budynek Sądu przy ul. Leśnej 4 obejmuje: 2 382 m2 - powierzchnia biurowa (parkiet) - 67 m2 - powierzchnia biurowa (PCV, wykładzina dywanowa) - 610 m2 - powierzchnia archiwum - 350 m2 - sale rozpraw - 409 m2 - pozostała powierzchnia to hole, korytarze, klatki schodowe, łącznik i inne ciągi komunikacyjne oraz pomieszczenia sanitarne i socjalne(glazura). Pomieszczenia Sądu w budynku przy ul. Paderewskiego 32 wynoszą 451 m2 w tym: - powierzchnia biurowa (parkiet) - 41 m2 - powierzchnia biurowa (PCV) - 108 m2 - powierzchnia archiwum (glazura) - 150 m2 - pozostała powierzchnia to hole, korytarze, klatki schodowe i inne ciągi komunikacyjne oraz pomieszczenia sanitarne i socjalne (glazura). Wykaz prac objętych zamówieniem: 1. Czynności codzienne - sprzątanie pomieszczeń biurowych Sądu na mokro, - zamiatanie i mycie podłóg, korytarzy, pomieszczeń aresztanckich, archiwum, sal rozpraw, - zmywanie glazury w sanitariatach na mokro, - mycie umywalek, kranów, luster, - mycie i dezynfekcja muszli klozetowych, pisuarów, mycie ścian w toaletach, - neutralizacja nieprzyjemnych zapachów w sanitariatach, - ścieranie kurzu z biurek, szaf, blatów, parapetów, poręczy, klamek, kaloryferów, - czyszczenie drzwi oszklonych, luster i gablot, - opróżnianie koszy na śmieci, w tym również przed wejściem do budynku oraz pojemników niszczarek ze zmianą worków foliowych, wynoszenie ich do kontenerów usytuowanych na zewnątrz budynku Zamawiającego, - opróżnianie i mycie popielniczek w miejscach wyznaczonych do palenia, - czyszczenie wycieraczek, - mycie drzwi wewnętrznych do pomieszczeń oraz zewnętrznych budynku, - zamiatanie i zmywanie schodów wejściowych do budynku, - utrzymanie czystości przy wejściu do budynków Sądu, szczególnie w dni deszczowe i zimowe (opady śniegu), w tym zapobieganie powstawaniu śliskości, oblodzenia, odśnieżanie i sypanie piaskiem, - zamiatanie a w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń, posypywanie piaskiem parkingów i chodnika przed budynkami, drogi wewnętrznej i wjazdu do Sądu, - grabienie liści i utrzymywanie czystości na terenie wokół budynków Sądu, - zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych usterek technicznych w sprzątanych pomieszczeniach oraz na terenie przyległym do budynków. 2. Czynności bieżące wykonywane według potrzeb: - usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów, lamp oświetleniowych, drzwi, futryn, żaluzji poziomych i pionowych, elementów wyposażenia pokoi (godła, tablice, obrazy, puchary i inne) oraz tablic ogłoszeniowych, - usuwanie kurzu ze sprzętu biurowego (telefony, wentylatory, lampki biurowe, krzesła, faksy, sprzęt komputerowy (z wyłączeniem ekranów monitorów) - z zachowaniem należytej ostrożności, - mycie mebli biurowych (powierzchni poziomych i pionowych). - mycie drzwi łącznie z futrynami , - konserwacja wszystkich rodzajów podłóg, - w miarę potrzeb koszenie trawy, usuwanie chwastów i suchych gałęzi z drzew i krzewów. 3. Czynności wykonywane cyklicznie: - sprzątanie pomieszczeń kancelarii tajnych i innych pomieszczeń, do których dostęp jest możliwy wyłącznie w obecności uprawnionego pracownika, w godzinach pracy Sądu - zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu, - mycie okien - raz na kwartał, - czyszczenie maszynowe holi, klatek schodowych, korytarzy, sal rozpraw - raz na dwa miesiące, - mycie szyb w tablicach ogłoszeniowych oraz przeszklonych drzwi - raz w miesiącu, - mycie przeszklenia elewacji budynku (od wewnątrz i zewnątrz)- raz na pół roku, - czyszczenie mebli tapicerowanych - jeden raz w roku, - pranie wykładziny dywanowej - raz na kwartał. 4. Wymienione czynności Wykonawca będzie wykonywał za pomocą własnych maszyn, urządzeń, materiałów środków. 5. Zamawiający udostępni nieodpłatnie ciepłą i zimną wodę oraz energię elektryczną, niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania maszyn, urządzeń, materiałów i środków. 7.Wykonawca zobowiązany jest używać odpowiednich do każdej sprzątanej powierzchni środków czystości o jakości gwarantującej wysoką jakość świadczonej usługi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Intergos Sp. z o. o., ul. Legionów 59A, 43-300 BIELSKO-BIAŁA, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131537,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135183,78
Oferta z najniższą ceną: 135183,78 / Oferta z najwyższą ceną: 224919,43
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym
- Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym, archiwum i pokojach gościnnych Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w roku 2025.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2025 roku
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.