Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-22
Łódź: Świadczenie usługi asysty powdrożeniowej systemu Simple.ERP dla Uniwersytetu Łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 185678 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asysty powdrożeniowej systemu Simple.ERP dla Uniwersytetu Łódzkiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi asysty powdrożeniowej systemu Simple.ERP. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji usługi polegającej na sprawowaniu opieki konsultacyjnej wdrożonego systemu Simple.ERP dla Uniwersytetu Łódzkiego. Opieka konsultacyjna obejmować będzie wsparcie konsultanta merytorycznego (obszarowego) w zakresie funkcjonowania wdrożonego systemu Simple.ERP. Wykonawca będzie realizował wsparcie na bieżąco poprzez osobiste wizyty odpowiednich konsultantów w siedzibie Zamawiającego. Wsparcie będzie polegało na m.in. rozwiązywaniu bieżących problemów wynikających z obsługi systemu, danych w nim zawartych, sporządzaniu raportów. Wsparcie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w godzinach jego pracy min. jeden raz w tygodniu (1 roboczodzień) - w razie konieczności częściej. Zamawiający zakłada realizację usługi wsparcia konsultanta w wymiarze 60 roboczodni, bądź w okresie 1 roku od dnia podpisania umowy w zależności co nastąpi wcześniej. Jako roboczodzień Zamawiający przyjmuje czas pracy 7 godzin. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji usługi, w tym koszty wynagrodzenia odpowiedniego konsultanta, konsultacji z Architektem Systemu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, diety, noclegi itp. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę by przy realizacji usługi w razie konieczności dokonywał konsultacji z Architektem Systemu, tak by usługa była realizowana zgodnie z założeniami Analizy Przedwdrożeniowej i Koncepcją Kompleksowego Systemu Informacyjnego UŁ. Zamawiający będzie zlecał wykonanie każdorazowej usługi na wskazany przez niego adres e-mailowy. Zakres każdorazowej wizyty będzie analizował Wykonawca i do jego realizacji będzie desygnował odpowiedniego - właściwego konsultanta. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy jeden dzień w tygodniu w którym dany konsultant obszarowy będzie realizował usługę w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający uzna, że konieczna jest wizyta dodatkowa konsultanta w danych tygodniu, poinformuje o takim przypadku Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany zwrotnie poinformować Zamawiającego, czy dodatkowa wizyta konsultanta jest możliwa i w jakim zostanie zrealizowana..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) nastąpiła zmiana danych wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych, itp., b) W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, 2. Procedura zarządzania zmianą a) żadna zmiana Umowy nie może prowadzić do zwiększenia Wynagrodzenia wykonawcy. b) każda zmiana Umowy dokonywana jest w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III p, pokój 319A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III p, pokój 319A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarządzania infrastrukturą IT oraz systemu DLP dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Zakup i dostawa zestawu systemów klasy XDR, SIEM/SOAR dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS oraz AMMS PLUS
- Odnowienie licencji, gwarancji i wsparcia dla urządzenia FortiMail 400F
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę dla urządzeń sieciowych Cisco
- Opieka serwisowa oprogramowania, w tym InfoMedica/AMMS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.