Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-06
Sieradz: Dostawy do Kasyna przy JW 1551 Sieradz w roku 2007/2008 owoców, warzyw, ziemniaków i jaj kurzych przeznaczonych na żywienie stanów osobowych kasyna
Numer ogłoszenia: 185692 - 2007; data zamieszczenia: 06.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno przy Jednostce Wojskowej 1551 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 8261 944, fax 0-43 8261 466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy do Kasyna przy JW 1551 Sieradz w roku 2007/2008 owoców, warzyw, ziemniaków i jaj kurzych przeznaczonych na żywienie stanów osobowych kasyna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -buraki ćwikłowe - 500 kg -cebula - 500 kg -czosnek - 50 kg -fasola biała - 1500 kg -kapusta biała - 1500 kg -kapusta czerwona - 1200 kg -kapusta kwaszona - 100 kg -marchew - 500 kg -ogórki kwaszone - 500 kg -pietruszka - 300 kg -pory - 300 kg -seler - 500 kg -groch żółty łuskany -1500 kg -jaja kurze -20000 szt. -susz grzybowy podgrzybek -30 kg -jabłka130000 -2000 kg -ziemniaki -20000 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następującego dokumentu: 1)podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 4 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: -
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ udostępniona będzie nieodpłatnie za pośrednictwem poczty lub e-mail na wniosek Wykonawcy skierowany na adres Zamawiającego lub w jego siedzibie - Kancelaria Kasyna, I piętro, budynek nr 36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego Kancelaria Kasyna, I piętro, budynek nr 36 lub za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Remont drogi gminnej nr 114263E w miejscowości Kłocko
- Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sieradz
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- USŁUGI TRANSPORTOWE
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku z podziałem na osiem części
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Zakup i dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie
- Dostawa konfekcjonowanych owoców i warzyw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.