Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Jonkowo: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo
Numer ogłoszenia: 185739 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, fax 0-89 512 92 37, 512 92 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku szkolnym 2008/2009 usług transportowych polegających na dowożeniu dzieci i uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) przewożenie uczniów z miejsca zamieszkania do szkół we Wrzesinie, Jonkowie i Nowym Kawkowie; 2) odwożenie uczniów ze szkół do miejsca zamieszkania po zajęciach dydaktyczno-wychowawczych; 3) zapewnienie opieki nad dziećmi w czasie przewozów. 3. Usługi transportowe Wykonawca będzie realizował na trasach obejmujących w szczególności miejscowości i ich kolonie: Stare Kawkowo kol., Stare Kawkowo, Nowe Kawkowo, Pupki, Szałstry, Wołowno, Wołowno kol., Stękiny kol., Stękiny, Wrzesina, Porbady, Godki, Węgajty, Jonkowo, Giedajty, Warkały. Na innych trasach w zależności od potrzeb szkół.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.61.00 - Nieregularny transport osób1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób Oryginalny kod CPV: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 18.08.2008 r. wadium w wysokości 2.500,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz określone przez Zamawiającego (pkt.2.1.) warunki szczegółowe. 2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie ust. 2 pkt. 1 i 2) spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874) tj: posiadać licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób. 2) dysponują do wykonania zamówienia osobą [w przypadku wykonywania zamówienia więcej niż jednym pojazdem - jedną osobą na pojazd] uprawnioną do kierowania pojazdem samochodowym przeznaczonym do przewozu osób, posiadającą ponadto co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe - w pracy na stanowisku kierowcy autobusu, a w przypadku samodzielnego wykonywania przewozów - osobiście posiadać odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe. 3) dysponują do wykonania zamówienia osobą pełnoletnią z wykształceniem co najmniej zawodowym [w przypadku wykonywania zamówienia więcej niż jednym pojazdem - jedną osobą na pojazd], która będzie pełniła obowiązki opiekuna uczniów. 4) do wykonywania zamówienia dysponują co najmniej jednym w pełni sprawnym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa pojazdem samochodowym z liczbą co najmniej 48 miejsc, w tym co najmniej 40 miejsc siedzących dla pasażerów + 1 miejsce kierowcy), zgłoszonym do licencji, Opis sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o oświadczenie własne każdego z wykonawców potwierdzające spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy oraz na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę pozostałych dokumentów, o których mowa w rozdz. IX SIWZ. 2. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokona kierownik Zamawiającego, który sprawdzi, czy złożone oferty zawierają wymagane oświadczenia i dokumenty, a także czy potwierdzają one spełnienie warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu przedstawi następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu zgodnym z załączonym do SIWZ - Załącznik Nr 6; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/ne nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego osób obejmującego przewóz osób, co najmniej na obszarze powiatu olsztyńskiego. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca biorący udział w postępowaniu przedstawi następujące dokumenty: 1) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierowały pojazdem/ami samochodowym/mi, posiadają wymagane ustawowo uprawnienia do kierowania [prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz odpowiednio: świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie poświadczające zatrudnienie kierowcy oraz spełnianie przez niego wymagań określonych ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub oświadczenie poświadczające spełnienie przez siebie wymagań określonych ustawą o transporcie drogowym], 2) Wykaz środków transportowych jakie posiada wykonawca i którymi będzie realizowane zamówienie (formularz wzorcowy - SIWZ załącznik. Nr 7) wraz z kserokopią ważnych dowodów rejestracyjnych pojazdów. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (formularz wzorcowy - SIWZ Załącznik Nr 8),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jonkowo-ug.bip-wm.pl zakładki: Zamówienia publiczne, Ogłoszenia przetargów
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 14 piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 16 piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług przewozowych w związku z realizacją projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego
- "Świadczenie usług opiekuńczych w ramach projektu 'Wspieramy, aktywizujemy i opiekujemy!".
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
- Świadczenie usług opiekuńczych u klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętajnie w miejscu ich zamieszkania w okresie od 01 marca 2025 r. do 31grudnia 2025r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.