To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Opole: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH DLA
OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR
Numer ogłoszenia: 185750 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125102 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH DLA OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i wniesienie do siedziby Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarko-drukarek i faksów na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w ilościach i o parametrach technicznych określonych szczegółowo w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 1 do SIWZ oraz odbiór po wykorzystaniu przez Zamawiającego wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych. W przypadku, gdy Wykonawca odbierze większą ilość zużytych materiałów eksploatacyjnych niż te, które zostaną po zużyciu materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia, wówczas nie będzie on obciążał Zamawiającego za ich odbiór i utylizację. 2. Materiały eksploatacyjne zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Opolskiego Oddziału Regionalnego w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 F i wniesione do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. 3. Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne (również elementy wchodzące w skład materiałów) będą fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący np. kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne były oryginalne, tzn. wyprodukowane przez producenta tego urządzenia, do którego dany materiał jest przeznaczony lub aby były to materiały eksploatacyjne równoważne pod warunkiem, że nie posiadają gorszych parametrów od oryginalnych (wydajność, jakość wydruków). 5. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oznakowane kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. 6. Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych). 7. Toner wraz z kasetą nie mogą pochodzić z procesu regeneracji i być wtórnie użyte w dostarczonym materiale eksploatacyjnym. 8. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza materiały (produkty) równoważne. 9. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj. że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera itp.), o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów. Parametr wydajności został opisany odrębnie dla każdego asortymentu w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku Nr 1 do SIWZ. 10. W przypadku zaoferowania materiału (produktu) równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek urządzeń wielofunkcyjnych itp. są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wykonawca składający ofertę na artykuły równoważne zobowiązany jest wpisać w tabeli Szczegółowej kalkulacji ofertowej - Załącznik Nr 2 a do SIWZ- nazwę, symbol, producenta oraz wydajność danego materiału równoważnego. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera z kasety do wnętrza drukarki. 11.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na materiały eksploatacyjne w ramach której zobowiąże się do wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. Za każdym razem termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 12.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLPRIMES Sp. z o.o., ul. Swiatowida 5, 45-325 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84028,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87652,08
Oferta z najniższą ceną: 51844,50 / Oferta z najwyższą ceną: 128301,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych
- Odtworzenie stanu pierwotnego - malowanie pomieszczeń, częściowa wymiana uszkodzonych parapetów i stolarki drzwiowej w pomieszczeniach użytkowych internatu przy ul. Małopolskiej 22, 45-301 Opole.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- Koszenie muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Zakup i dostawa oraz wdrożenie systemu PAM (Privileged Access Management) do zarzadzania kontami uprzywilejowanymi z bezterminową licencją oraz 5 letnim wsparciem producenta
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3964
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.