eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE DO UMOWY NR 3/3/2015/E W PRZEDMIOCIE ODBIERANIA, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZEBRANYCH W PUNKTACH SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) POCHODZĄCYCH OD MIESZKAŃCÓW GMINY WROCŁAW



Ogłoszenie z dnia 2015-12-16

Wrocław: ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE DO UMOWY NR 3/3/2015/E W PRZEDMIOCIE ODBIERANIA, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZEBRANYCH W PUNKTACH SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) POCHODZĄCYCH OD MIESZKAŃCÓW GMINY WROCŁAW
Numer ogłoszenia: 185817 - 2015; data zamieszczenia: 16.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 75 86 900, faks 71 75 86 922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE DO UMOWY NR 3/3/2015/E W PRZEDMIOCIE ODBIERANIA, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZEBRANYCH W PUNKTACH SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) POCHODZĄCYCH OD MIESZKAŃCÓW GMINY WROCŁAW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) w zakresie odbioru odpadów z betonu i gruzu: a) udostępnienie dwóch kontenerów o pojemności 7 m3 i podstawienie ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego odpowiednio: jeden kontener przy ul. Kazimierza Michalczyka 9 we Wrocławiu, natomiast drugi kontener przy ul. Janowskiej 51 we Wrocławiu; b) odbiór zapełnionych kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów z betonu oraz gruzu, z jednoczesnym podstawieniem pustych kontenerów, w taki sposób, aby zapewnić Zamawiającemu ciągłą i nieprzerwaną możliwość przyjmowania do PSZOK-ów selektywnie zbieranych odpadów z betonu i gruzu dostarczanych przez mieszkańców Gminy Wrocław; c) transport odebranych odpadów z betonu i gruzu sklasyfikowanych jako odpady o kodzie 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 5, ppkt d); 2) w zakresie odbioru odpadów z tworzyw sztucznych: a) odbiór zapełnionych kontenerów otwartych, o pojemności 21 m3 stanowiących własność Zamawiającego; przeznaczonych do zbierania odpadów z tworzyw sztucznych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych odpadów z tworzyw sztucznych sklasyfikowanych jako odpady o kodzie 20 01 39 - tworzywa sztuczne do miejsca ich magazynowania i zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 5, ppkt d); c) każdorazowe podstawianie na teren PSZOK-u, z którego został odebrany pełny kontener, pustego kontenera na tworzywa sztuczne o pojemności 21 m3, będącego własnością Zamawiającego, w dniu realizacji zlecenia. 3) w zakresie odpadów wielkogabarytowych: a) odbiór zapełnionych kontenerów otwartych, o pojemności 21 m3 stanowiących własność Zamawiającego, przeznaczonych do zbierania odpadów wielkogabarytowych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych odpadów wielkogabarytowych sklasyfikowanych jako odpady o kodzie 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 5, ppkt e) i f); c) każdorazowe podstawianie na teren PSZOK-u, z którego został odebrany zapełniony kontener, pustego kontenera na odpady wielkogabarytowe o pojemności 21 m3, będącego własnością Zamawiającego, w dniu realizacji zlecenia; 4) w zakresie odpadów z farb: a) odbiór, poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy, odpadów farb, farb drukarskich, klei, lepiszczy, żywic, zgromadzonych w miejscach do tego przeznaczonych, zlokalizowanych na terenie jednego z PSZOK; b) transport odebranych odpadów farb, farb drukarskich, klei, lepiszczy, żywic sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 20 01 28 farby, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 lub o kodzie 20 01 27* farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 5, ppkt d); 5) w zakresie pozostałych czynności związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia: a) oznakowanie kontenerów stanowiących własność Wykonawcy informacją zawierającą rodzaj odpadów zbieranych w kontenerze; b) utrzymanie kontenerów w należytym stanie sanitarnym, porządkowym oraz technicznym, przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy; c) wyczyszczenie po każdym opróżnieniu kontenerów w celu usunięcia wszystkich zanieczyszczeń oraz pozostałości odpadów zgromadzonych wewnątrz kontenera; d) prowadzenie w pierwszej kolejności odzysku, w drugiej unieszkodliwiania odebranych odpadów, jeżeli Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie bądź przekazanie odebranych odpadów w pierwszej kolejności przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku, w drugiej przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie unieszkodliwiania, jeżeli Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie; e) prowadzenie w pierwszej kolejności sukcesywnego recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia, a w drugiej odzysku odpadów objętych przedmiotem zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie lub przekazywanie odpadów w pierwszej kolejności przedsiębiorcom prowadzącym działalność w zakresie recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia, a w drugiej odzysku, gdy Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie; f) przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów nienadających się do recyklingu lub odzysku, w przypadku, gdy Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie lub przekazywanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia przedsiębiorcom prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania, gdy Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie; g) utrzymanie przez Wykonawcę czystości i porządku na terenie wokół kontenerów podczas ich odbiorów oraz podstawianie na terenie PSZOK.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CHEMEKO-SYSTEM Sp. z o.o. Zakład Utylizacji, Recyklingu, Przerobu i Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych i Przemysłowych, ul. Jerzmanowska 4-6, 54-519 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112374,11

  • Oferta z najniższą ceną: 112374,11 / Oferta z najwyższą ceną: 112374,11

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2013 r. poz. 907 ze zm.) zamówienia uzupełniającego udziela się dotychczasowemu Wykonawcy usług. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Ponadto zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.