Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Warszawa: Wzajemna sprzedaż świadczeń w związku z objęciem przez dziennik Metro, którego Agora S.A. jest wydawcą - oficjalnego patronatu medialnego nad spektaklem pt. Czas kobiet, którego premiera przewidziana jest na dzień 9 czerwca 2012 r. w Teatrze Polskim w Warszawie
Numer ogłoszenia: 185838 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8261725, faks 22 8269278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzajemna sprzedaż świadczeń w związku z objęciem przez dziennik Metro, którego Agora S.A. jest wydawcą - oficjalnego patronatu medialnego nad spektaklem pt. Czas kobiet, którego premiera przewidziana jest na dzień 9 czerwca 2012 r. w Teatrze Polskim w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wzajemna sprzedaż świadczeń w związku z objęciem przez dziennik Metro, którego Agora S.A. jest wydawcą - oficjalnego patronatu medialnego nad spektaklem pt. Czas kobiet, którego premiera przewidziana jest na dzień 9 czerwca 2012 r. w Teatrze Polskim w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach sprzedaży świadczeń, Agora S.A. na zlecenie Teatru Polskiego zobowiązuje się do zamieszczenia jednej reklamy dotyczącej Spektaklu o powierzchni 4 modułów (format 2 x 2), w kolorze, na łamach warszawskiego wydania dziennika Metro na stronach redakcyjnych, w dniu w dniu 30 maja 2012 r. oraz jednej zapowiedzi redakcyjnej spektaklu w terminie do 31 maja 2012r. Teatr Polski - po uprzedniej ich akceptacji przez upoważnionego przedstawiciela Agory S.A. - zobowiązuje się do zamieszczenia logo dziennika Metro według dostarczonego przez Agorę S.A. wzoru, na wszystkich materiałach reklamowych i promocyjnych dotyczących Spektaklu, w tym w szczególności na / w: a) repertuarach teatralnych - dystrybuowanych do biur podróży, szkół, uczelni wyższych, portali zajmujących się sprzedażą biletów, oraz miejsc dystrybucji kopert kulturalnych Poka Poka, tj.: kawiarni, restauracji, klubów, pubów, galerii, muzeów, kin i teatrów - w ilości 8.000 szt., b) ulotkach reklamowych dotyczących Spektaklu - dystrybuowanych do biur podróży, szkół, uczelni wyższych, portali zajmujących się sprzedażą biletów oraz w teatrze - w ilości 8.000 szt. c) programach teatralnych dotyczących Spektaklu - w ilości 2.000 szt. sprzedawanych w Teatrze Polskim przed przedstawieniami, d) plakatach Spektaklu - rozklejanych na słupach ogłoszeniowych oraz w gablotach Teatru Polskiego, a także dystrybuowanych do biur podróży, szkół, uczelni wyższych, portali zajmujących się sprzedażą biletów - w ilości 300 szt., e) zaproszeniach teatralnych - w ilości ok. 5.000 sztuk, f) stronie www.teatrpolski.waw.pl - emisja logo od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 r., g) wszystkich reklamach prasowych - w Gazecie Wyborczej w miesiącu czerwcu 2012r., h) na Citylightach promujących premierę Spektaklu - 30 szt., i) materiałach prasowych poświęconych premierze Spektaklu - przekazywanych dziennikarzom podczas konferencji prasowej a także wysyłanych w formie elektronicznej, j) wszystkich innych reklamach prasowych, internetowych i outdoorowych, rozpowszechnianych do 30 czerwca 2012 r. Ponadto Teatr Polski zobowiązuje się do: umożliwienia ekspozycji roll-upu Metra podczas trwania premiery Spektaklu. Roll-up dostarcza i odbiera Agora S.A., Teatr Polski jest natomiast zobowiązany do jego rozłożenia i złożenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agora S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 657,6 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 808,85
Oferta z najniższą ceną: 808,85 / Oferta z najwyższą ceną: 808,85
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 66 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a. Dokładna analiza rynku mediów jednoznacznie wskazuje na to, iż poza Gazetą Wyborczą (największym dziennikiem opiniotwórczym), gazetą w której powinny znajdować się ogłoszenia Teatru Polskiego jest dziennik METRO (w segmencie gazet bezpłatnych). Dziennik METRO jest największą warszawską gazetą bezpłatną, o tak dużym zasięgu. Średni dzienny nakład METRA wynosi ok. 115.000 egzemplarzy. Jako jedyny dziennik bezpłatny jest wydawany we wszystkie robocze dni tygodnia. Konkurencyjne Echo Miasta jedynie 3 dni w tygodniu. Posiada specjalną rubrykę kulturalną oraz specjalny dodatek kulturalno - rozrywkowy w postaci ukazującego się w ostatni piątek miesiąca Suflera Warszawskiego. W rubryce tej oraz w dodatku przedstawiane są aktualne wydarzenia kulturalne, związane z życiem teatrów, najnowsze premiery oraz najciekawsze przedstawienia teatralne stolicy, które należy zobaczyć. Dla porównania, w konkurencyjnym Echu Miasta w ogóle nie ma rubryki kulturalnej. Zgodnie z badaniami, czytelnikami METRA są w znacznej mierze ludzie ze średnim i wyższym wykształceniem w przedziale wiekowym 20 - 44 lata, czyli dokładnie potencjalni widzowie naszego Teatru. METRO jest dziennikiem bezpłatnym, dlatego bardzo chętnie czytany jest przez ludzi młodych (m.in. studentów), na których bardzo zależy Teatrowi Polskiemu. Ponadto z punktu widzenia celowości i gospodarności w wydatkowaniu środków publicznych oferta dziennika METRO jest korzystna ze względów finansowych - patrz uzasadnienie z 16.05.2012r
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Koncepcja, przygotowanie i realizacja kreatywnej kampanii społeczno-informacyjnej promującej ideę zwycięskiego Powstania Wielkopolskiego oraz budowę nowej siedziby Muzeum Powstania Wielkopolskiego
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.