Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-28
Warszawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla pracowników Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
Numer ogłoszenia: 185851 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Transportu Drogowego , ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2204801, faks 22 2204899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla pracowników Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Szkolenia Microsoft: 1. MS-6436 Designing Active Directory Infrastructure and Services in Windows Server 2008 (5 dni) - dla 3 osób. 2. MS-6423 Implementing and Managing Windows Server 2008 Clustering (3 dni) - dla 3 osób. 3. MS-2778 Writing Queries Using Microsoft SQL Server 2008 Transact-SQL (3 dni) dla 3 osób. 4. MS-6232 Implementing a Microsoft SQL Server 2008 R2 Database (5 dni) - dla 3 osób. 5. MS-6235 + MS-6236 Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Integration Services + Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services (5 dni) - dla 3 osób. 6. MS-6231 Maintaining a Microsoft SQL Server 2008 R2 Database - (5 dni) - dla 3 osób. 7. MS-6294 Planning and Managing Windows 7 Desktop Deployments and Environments (5 dni) - dla 1 osoby; Część II Szkolenia z pakietu MS Office w wersji 2010; Część III Szkolenia Symantec: Symantec Backup Exec 2010: Administration (5 dni) - dla 1 osoby. Symantec NetBackup 7.0 Administration (5 dni) - dla 1 osoby; Część IV Szkolenie IBM: Administrowanie IBM Lotus Domino 8.5 - zarządzanie użytkownikami i serwerami (5 dni) - dla 1 osoby.; Część V Szkolenie UML/BPMN: 1. Przygotowanie do certyfikacji OMG Certified UML Professional Fundamental - dla 1 osoby. 2. Przygotowanie do certyfikacji OMG Certified BPMN Professional - dla 1 osoby..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. a) dla części I: wykonał 2 usługi szkoleniowe z zakresu Microsoft o wartości co najmniej 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda;* b) dla części II: wykonał 2 usługi szkoleniowe z zakresu pakietu MS Office o wartości co najmniej 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda;* c) dla części V: wykonał 2 usługi szkoleń dedykowanych certyfikacji OMG/BPMN Certified UML Professional, W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych Wykonawca może się wykazać również wykonywanymi zamówieniami, o ile zamówienie to wykonuje od co najmniej 6 miesięcy;* Te same zamówienia mogą stanowić potwierdzenie spełniania więcej niż jednego warunku określonego w niniejszym punkcie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej: a) dla części I: min. 2 osoby posiadające tytuł Microsoft Certified Trainer, b) dla części II: min. 2 osoby posiadające tytuł Microsoft Certified Trainer, c) dla części III: min. 1 osoba posiadająca certyfikat Symanteca uprawniający do prowadzenia szkoleń z zakresu Symantec Backup Exec i NetBackup, d) dla części IV: min. 1 osoba posiadająca certyfikat IBM uprawniający do prowadzenia szkoleń z zakresu IBM Lotus Domino, e) dla części V: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu poświadczenia iż oferowane usługi spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia Wykonawcy posiadania przez niego: dla części I zamówienia: tytułu Microsoft Gold Certified Partner for Learning Solutions; dla części II zamówienia: tytułu Microsoft Gold Certified Partner for Learning Solutions.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty składające się na ofertę: a) formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0., b) formularz cenowy sporządzony według wzoru OF.1., c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru DP.1., d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru DP.2., e) wykaz wykonanych zamówień według wzoru DP.3., f) potencjał kadrowy (wykaz) sporządzony według wzoru DP.5., g) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku osób fizycznych Zamawiający uzna za wystarczające złożenie oświadczenia, o którym mowa w lit. c, h) w celu poświadczenia iż oferowane usługi spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia Wykonawcy posiadania przez niego: dla części I zamówienia: tytułu Microsoft Gold Certified Partner for Learning Solutions; dla części II zamówienia: tytułu Microsoft Gold Certified Partner for Learning Solutions;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację świadczenia - dopuszcza się wówczas możliwość zmiany tych terminów poprzez ich wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej; na potrzeby umowy Strony przyjmują, że siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, jak również któremu nie można było zapobiec znanymi, normalnie stosowanymi sposobami; b) zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowana będzie umowa, w zakresie dostosowującym przedmiot umowy do obowiązujących przepisów prawa. c) brak możliwości prowadzenia szkolenia przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana możliwa jest na wniosek Wykonawcy lub żądanie Zamawiającego. W przypadku zmiany, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobę o kwalifikacjach co najmniej określonych dla danej funkcji w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wniosek Wykonawcy wymaga akceptacji Zamawiającego 2. Zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią: a) zmiana wskazanych w Umowie Koordynatora Zamawiającego i Koordynatora Wykonawcy. b) zmiana danych teleadresowych Stron. c) zmiana danych rejestrowych Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gitd.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenia Microsoft.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Szkolenia Microsoft: 1. MS-6436 Designing Active Directory Infrastructure and Services in Windows Server 2008 (5 dni) - dla 3 osób. 2. MS-6423 Implementing and Managing Windows Server 2008 Clustering (3 dni) - dla 3 osób. 3. MS-2778 Writing Queries Using Microsoft SQL Server 2008 Transact-SQL (3 dni) dla 3 osób. 4. MS-6232 Implementing a Microsoft SQL Server 2008 R2 Database (5 dni) - dla 3 osób. 5. MS-6235 + MS-6236 Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Integration Services + Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services (5 dni) - dla 3 osób. 6. MS-6231 Maintaining a Microsoft SQL Server 2008 R2 Database - (5 dni) - dla 3 osób. 7. MS-6294 Planning and Managing Windows 7 Desktop Deployments and Environments (5 dni) - dla 1 osoby;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenia z pakietu MS Office w wersji 2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Szkolenia z pakietu MS Office w wersji 2010.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenia Symantec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Szkolenia Symantec: Symantec Backup Exec 2010: Administration (5 dni) - dla 1 osoby. Symantec NetBackup 7.0 Administration (5 dni) - dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie IBM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV Szkolenie IBM: Administrowanie IBM Lotus Domino 8.5 - zarządzanie użytkownikami i serwerami (5 dni) - dla 1 osoby..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie UML/BPMN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V Szkolenie UML/BPMN: 1. Przygotowanie do certyfikacji OMG Certified UML Professional Fundamental - dla 1 osoby. 2. Przygotowanie do certyfikacji OMG Certified BPMN Professional - dla 1 osoby..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach projektu grantowego - wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogowo w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Czorsztyn - szkolenia
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej połączonej ze szkoleniem dla Gminy Krzęcin realizowanej w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.