To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-29
Gliwice: Świadczenie usług doradztwa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych oraz dokonywanie analiz prawnych z zakresu podatków i opłat lokalnych
Numer ogłoszenia: 185907 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135355 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych oraz dokonywanie analiz prawnych z zakresu podatków i opłat lokalnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych oraz dokonywanie analiz prawnych z zakresu podatków i opłat lokalnych. Opis przedmiotu zamówienia - w szczególności: Wsparcie prawne i udzielanie konsultacji w zakresie prawa podatkowego. Opracowywanie opinii i analiz wraz ze wskazaniem rekomendacji dotyczących zagadnień związanych ze stosowaniem prawa podatkowego. Opiniowanie umów pod względem rozliczeń podatkowych. Dokonywanie oceny poprawności działań związanych z prowadzoną działalnością pod względem podatkowym. Sporządzanie wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji podatkowych oraz przygotowywanie środków odwoławczych do organów oraz sądów administracyjnych w przypadku otrzymania niekorzystnych indywidualnych interpretacji podatkowych. Reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach podatkowych przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz innymi sądami, trybunałami i organami w zakresie, jaki okaże się niezbędny dla realizacji przedmiotu umowy oraz przygotowanie wszelkich niezbędnych pism, wniosków, środków odwoławczych w tym zakresie. Reprezentowanie Zamawiającego przed organami podatkowymi w postępowaniu kontrolnym, przygotowywanie uwag do protokołów. Monitorowanie zmian prawnych związanych z działalnością miasta w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług, podatków i opłat lokalnych, opłaty skarbowej, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz przekazywanie informacji o ich wpływie na działalność miasta. Warunki i oczekiwania wobec Wykonawcy - w szczególności: Zamawiający będzie wymagał obecności w Urzędzie Miejskim w Gliwicach - Wydziale Księgowości 1 raz w miesiącu (tzw. dyżur) w terminach wskazanych przez Zamawiającego w celu udzielania konsultacji podatkowych. Zamawiający wskaże termin dyżuru nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem dyżuru. Każdy z dyżurów powinien trwać 2 godziny. Na dyżurze powinien być obecny co najmniej jeden doradca spośród osób wskazanych w wykazie osób stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany w dniu podpisania umowy do wskazania numeru telefonu, faxu i adresu poczty elektronicznej, pod którymi możliwy będzie bezpośredni kontakt z Wykonawcą w dni robocze w godzinach i dniach pracy Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru dokumentacji i korespondencji z siedziby Zamawiającego podczas dyżuru. Dodatkowo w razie potrzeby Zamawiającego korespondencja (w tym zlecenia) będzie przekazywana Wykonawcy w formie faksu, poczty elektronicznej lub w formie przesyłki pocztowej - zgodnie z decyzją Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania i przekazywania Zamawiającemu w formie pisemnej zleconych opinii podatkowych i analiz prawnych wraz z wskazaniem rekomendacji oraz parafowania innych dokumentów w terminie do 7 dni od daty przekazania (osobiście, faksem lub pocztą elektroniczną) przez Zamawiającego zlecenia. W przypadku konieczności doprecyzowania opinii podatkowej, analizy prawnej lub innego dokumentu przygotowanego przez Wykonawcę, Wykonawca przygotuje doprecyzowanie i przekaże Zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia przekazania wniosku o doprecyzowanie (osobiście, faksem lub pocztą elektroniczną). W sprawach uznanych przez Zamawiającego jako pilne, Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania opinii podatkowej, analizy prawnej lub parafowania innych dokumentów w możliwie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania (osobiście, faksem lub pocztą elektroniczną) przez Zamawiającego zlecenia. Ewentualna odmowa parafowania dokumentów lub sporządzenia opinii podatkowej bądź analizy prawnej każdorazowo musi mieć formę pisemną oraz musi zawierać uzasadnienie. Opinie podatkowe z zakresu podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego od osób fizycznych zostaną sporządzone i podpisane przez zespół składający się z co najmniej dwóch osób spośród osób wskazanych w wykazie osób stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ, posiadających uprawnienia do wykonywania usług doradztwa podatkowego i specjalizujących się w odpowiednim zakresie. W uzasadnionych sytuacjach, za zgodą Zamawiającego, powyższe opinie podatkowe mogą zostać sporządzone i podpisane przez co najmniej dwie osoby wskazane w wykazie osób stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ, z czego jedna z nich powinna specjalizować się w odpowiednim zakresie. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji podatkowych w terminie do 14 dni od przekazania zlecenia przez Zamawiającego (osobiście, faksem lub pocztą elektroniczną) zawierającego opis stanu faktycznego / przyszłego oraz do przygotowania i złożenia środków odwoławczych do organów i sądów administracyjnych w przypadku otrzymania niekorzystnych indywidualnych interpretacji podatkowych w terminach wynikających z przepisów prawa po ówczesnej akceptacji przygotowania środka odwoławczego i jego zakresu przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do reprezentowania Zamawiającego w postępowaniach podatkowych przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz innymi sądami, trybunałami i organami w zakresie jaki okaże się niezbędny dla realizacji przedmiotu umowy oraz do przygotowywania wszelkich niezbędnych pism, wniosków, środków odwoławczych w tym zakresie. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania uwag do protokołów z kontroli podatkowych w terminach wynikających z przepisów prawa. Wykonawca będzie zobowiązany do monitorowania zmian prawnych i przekazywania informacji o nich Zamawiającemu wraz z informacjami o ich wpływie na działalność miasta w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług oraz podatków i opłat lokalnych, opłaty skarbowej, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w terminie do 7 dni od opublikowania zmian w przepisach prawa - pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osoby posiadające uprawnienia do zawodowego wykonywania czynności doradztwa podatkowego. Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje usług związanych z procesem odwoławczym od otrzymanej przez Miasto Gliwice indywidualnej interpretacji podatkowej Ministra Finansów sygn. IBPP3/443-359/14/UH z dnia 7 lipca 2014 r. w zakresie rozliczeń podatku VAT w związku z realizacją projektu pn.: Budowa sieci szerokopasmowej dla społeczeństwa informacyjnego na terenie Gmin Górnego Śląska warz z punktami dostępu Hot-spot.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DLA PIPER GIZIŃSKI KYCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DLA PIPER GIZIŃSKI KYCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- DLA PIPER WIATER SP. K., EMILII PLATER 53, 00-113 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308754,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 425088,00
Oferta z najniższą ceną: 354240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 590400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Modernizacja pomieszczeń w pawilonie II schroniska dla zwierząt w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Szkolenia dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji na rzecz transformacji - English in Biomedical Engineering. Znak sprawy: DZPZ.283.27.2025.EK
- Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.