Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Katowice: ZAKUP KAMER CYFROWYCH I SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO
Numer ogłoszenia: 185925 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP KAMER CYFROWYCH I SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem fabrycznie nowych kamer cyfrowych i sprzętu fotograficznego, zwanych dalej sprzętem, których szczegółowy opis zawierają załączniki nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ, stanowiące opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: Część A: Kamera cyfrowa - 1 szt., Część B: Kamera cyfrowa - 1 szt., Część C: Aparat Foto Body - 1 szt., Część D: Aparat Foto - 1 szt. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na oferowany sprzęt, nie krótszej niż: w zakresie części A oraz B: 24 miesiące, w zakresie części C oraz D: 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu równoważnego w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ sprzętu wskazany w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt, którego parametry techniczne i funkcjonalne nie będą gorsze niż te, które zostały wskazane w załącznikach nr 2A-2D do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9, 32.33.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Opis techniczny oferowanych urządzeń, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji - w zakresie części A, B, C oraz D. 2. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE - w zakresie części A, B, C oraz D (Zgodnie z załącznikiem 1A do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane). 2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 2) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, 3) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty. 4) zmiany terminu dostawy ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, 5) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta sprzętu/Wykonawcę, 6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy nie ulegnie zwiększeniu, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych; Katowice, ul. Bankowa 12, III piętro, pok. nr 69.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych; Katowice, ul. Bankowa 12, III piętro, pok. nr 69.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A: Kamera cyfrowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem fabrycznie nowej kamery cyfrowej, zwanej dalej sprzętem, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2A do SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na oferowany sprzęt, nie krótszej niż 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9, 32.33.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B: Kamera cyfrowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem fabrycznie nowej kamery cyfrowej, zwanej dalej sprzętem, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2B do SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na oferowany sprzęt, nie krótszej niż 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9, 32.33.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C: Aparat Foto Body.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem fabrycznie nowego sprzętu fotograficznego, zwanego dalej sprzętem, którego szczegółowy opis zawiera załącznik 2C do SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na oferowany sprzęt, nie krótszej niż 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9, 32.33.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D: Aparat Foto.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem fabrycznie nowego sprzętu fotograficznego, zwanego dalej sprzętem, którego szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2D do SIWZ, stanowiący opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, w terminie do 14 dni. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na oferowany sprzęt, nie krótszej niż 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego od daty zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9, 32.33.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie.
- dostawa zestawu składającego się z kamery termowizyjnej z akcesoriami, oprogramowania i przeszkolenia z obsługi, dla doposażenia stanowiska badawczego - DE-dzp.272-648/24
więcej: Kamery wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.