eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Gdańsk: Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 18592 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Traumatologii Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3020016, faks 058 7629411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres podzielono na 3 zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania może przystąpić Wykonawca, który : 1. Wykonawca spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. Wykonawca spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. Wykonawca spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. Wykonawca spełnia warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, 6. Wykonawca zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń, 7. Wykonawca oferuje towar posiadający wymagane przez polskie prawo atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji i certyfikaty dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP, 8. Wykonawca uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert, 9. w przypadku przyznania zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia pisemnej umowy w siedzibie Zamawiającego, w terminie przez niego wyznaczonym..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązany jest złożyć między innymi niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 4. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 5. Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 6. Aktualny (pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące : nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP- na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 8. Oświadczenie, że zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 9. Oświadczenie, że uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, Powyższe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (Art. 23 ust. 3 PZP). Powyższe oświadczenia, które nie zostały wymienione jako załączniki zostały zamieszczone w druku oferty na załączniku nr 1 do SIWZ. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu / oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 PZP) - NIE SPEŁNIA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro - pokój 206, 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro - pokój 206, 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.