eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinBudowa przepompowni ścieków ZAMKOWA przy ul. Świerczewskiego w Będzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Będzin: Budowa przepompowni ścieków ZAMKOWA przy ul. Świerczewskiego w Będzinie
Numer ogłoszenia: 185949 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o., ul. Kościuszki 140, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674218/19, fax 032 2675227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalna Osoba Prawna (Spółka Prawa Handlowego ze 100%kapitałem Gminy).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przepompowni ścieków ZAMKOWA przy ul. Świerczewskiego w Będzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Budowa przepompowni ścieków ZAMKOWA przy ul. Świerczewskiego w Będzinie: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Będzinie eksploatuje na działce nr 91/2 i 91/3  ( arkusz mapy nr 5 ) przy ul. Świerczewskiego ( rejon targu ) przepompownię ścieków Zamkowa. Obejmuje ona wolnostojący obiekt przepompowni, studnie kanalizacyjne rewizyjne, studnie z zastawkami oraz rurociągi kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej. W związku ze stanem technicznym oraz energochłonnym systemem pompowym Inwestor przewiduje zmodernizować system poprzez Budowę Przepompowni Ścieków obejmującą prefabrykowaną pompownią z pompami zatapialnymi, studzienki kanalizacyjne zaworowe , pomiarowe i rewizyjne połączone z istniejącą siecią kanalizacji sanitarnej. Wszystkie elementy związane systemem przepompowywania ścieków sanitarnych będą podziemne i przykryte płytami prefabrykowanymi z zamykanymi szczelnymi włazami. Istniejącą pompownię przewiduje się do rozbiórki - w załączeniu przedmiar roboty rozbiórkowej. Powyższe koresponduje z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego gdzie teren działki nr 91/2 przewidziano pod pompownie ścieków o symbolu 3 NO a teren działki nr 91/3 pod drogę i parkingi o symbolu KD - D1 oraz 7 KP. Dla projektowanej przepompowni przewidziano wykorzystanie istniejącego uzbrojenia w szczególności uzbrojenia sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, zasilania elektroenergetycznego obejmującego przedłużenie istniejącej sieci kablowej oraz przelokalizowanie punktu pomiarowego w rejon nowej przepompowni. Powyższe zmiany nie powodują wzrostu zużycia energii i mediów. Dla przedmiotowego zadania jest opracowywany projekt budowlany w zakresie Branży Budowlano-Konstrukcyjnej i Technologiczno Instalacyjnej oraz Branży elektrycznej - w załączeniu. Zakres projektowy realizowany przez P.U.P i S. TERMO-COMPLEX obejmuje projekt Budowy Przepompowni Ścieków ZAMKOWA przy ul. Świerczewskiego w Będzinie z następującymi elementami układu technologicznego: - Projekt studni rewizyjnej S66.1 wraz z odcinkami przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej ze studni istniejących K66 i K 64 oraz docelowa likwidacją istniejącej komory zastawek nr K65 . - Projekt zaziemionej pompowni ścieków PS połączonej z studzienka S 66.1 oraz komora zaworów KZ1 - Projekt dwóch studni z zaworami odcinającymi - komory zasuw KZ1 połączonej kanałem tłocznym z pompownią ścieków PS i komora pomiarową oraz KZ2 połączonej kanałem tłocznym z komora pomiarową. Za komorą zasuw przewidziano wpięcie do dwóch istniejących ciągów kanalizacji sanitarnej tłocznej. - Projekt studni - komory pomiarowej KP wraz z kanałem obejściowym i zasuwami odcinającymi - W zakresie prac budowlanych przewidziano blok fundamentowy pod studnie rewizyjną S 66.1 , przepompownie ścieków PS , bloczek fundamentowy pod rozdzielnie elektryczna i szafę sterowniczą pompowni oraz projekt technologii wykonania wykopów pod studnie. W zakresie prac elektrycznych stanowiących odrębne opracowanie nr 110. 08.E - 00.1 przewidziano wykorzystanie istniejącego okablowania zasilającego istniejącą pompownie, zabudowę rozdzielni elektrycznej w rejonie projektowanej pompowni oraz powiązanie rozdzielni z firmową szafą sterowniczą pompowni. Wszystkie te zamierzenia maja na celu poprawę funkcjonalności przepompowni, minimalizują awaryjność przepompowni i zużycie energii elektrycznej oraz powodują poprawę estetyki zabudowy i porządkują infrastrukturę w rejonie poprzez likwidacje obiektu istniejącej przepompowni. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ wg załączonych opracowań projektowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6.000,00PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, a także przedłożyć wymagane dokumenty, potwierdzające spełnianie tych warunków: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty), 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)1. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty): a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):   a) Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, stanowiące podstawowy personel kierowniczy i techniczny, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia: Kierownik budowy winien spełniać następujące wymagania: - uprawnienia budowlane nadane na podstawie ustawy prawo budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub inne dokumenty, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi przy realizacji kubaturowych obiektów budowlanych odpowiadające przedmiotowi zamówienia posiadać 6 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy. Doświadczenie kierownika budowy musi obejmować pełnienie tej funkcji w okresie ostatnich 15 lat licząc od daty wszczęcia postępowania, przez co najmniej 1 rok na kontrakcie obejmującym budowę odpowiadającej przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru  stanowiącego załącznik nr 3 do IDW; załączyć informacje na temat ich doświadczenia zawodowego w formie życiorysów zawodowych sporządzonych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW życiorysy (w rozumieniu jako informacje, o których mowa w §1ust.2 pkt.5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane); b) Posiadać doświadczenie w realizacji inwestycji o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tzn. spełniać  poniższy warunek: wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówienie z zakresu gospodarki wodno ściekowej o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 450 tys. Euro; W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych zamówień (roboty budowlane )  sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie minimum 200 tys. EURO. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanych dokumentach, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysku i strat innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku), b) Posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 100 tys. EURO lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100 tys. EURO. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawców (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku),      5) Złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu). I.I. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.1.1).a), 9.1.2).a), 9.1.2).b) i 9.1.2).c) IDW: a) w pkt. 9.1.1).a), 9.1.2).b) i 9.1.2).c) IDW - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:             (i) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;            (ii) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (iii) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) w pkt. 9.1.2)a) IDW składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą; 2) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 9.2.1)a) (i) i (ii) oraz 9.1.2)b) IDW powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 9.2.1)a) (iii) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.      3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2.1 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis w  pkt. 9.2.2) stosuje się odpowiednio. I.II. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 9.1 IDW (za wyjątkiem wymienionych tam załączników, które muszą być złożone w oryginale) i pkt. 9.2 IDW mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Ponadto, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. I.III. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. I.IV. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w punkcie 9.1 IDW, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo ekonomiczne, przyjmie kurs średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. I.V. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie   spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ustanawiający Pełnomocnika powinien być załączony do oferty. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zawarli umowę regulującą współpracę tych Wykonawców i przedłożyli tę umowę Zamawiającemu nie później niż 5 dni przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie musi zawierać: 1) oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotowego zamówienia), 2) oznaczenie czasu trwania umowy obejmującego okres nie krótszy niż okres obowiązywania umowy o realizację zamówienia powiększony o okres rękojmi i gwarancji, 3) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z partnerów współwykonawców do czasu wypełnienia wszystkich zobowiązań wynikających z umowy o realizacji zamówienia,  4) zakaz wprowadzania zmian w umowie regulującej współpracę Wykonawców bez pisemnej zgody Zamawiającego,   5) oświadczenie, że wszyscy partnerzy (współwykonawcy) przyjmują na siebie odpowiedzialność solidarną za należyte wykonanie zamówienia, za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania  umowy oraz odpowiedzialność z tytułu udzielonej gwarancji jakości, 6) szczegółowy sposób współdziałania w wykonaniu zamówienia i podział zadań, 7) wskazanie Lidera do reprezentowania partnerów (współwykonawców) przy wykonywaniu zamówienia, 8) informację, że Lider jest upoważniony do zaciągania zobowiązań, do przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich partnerów (współwykonawców) razem i z każdego z osobna,  
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty), b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) uprawnienia budowlane nadane na podstawie ustawy prawo budowlane - do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne dokumenty, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi przy realizacji kubaturowych obiektów budowlanych - odpowiadające przedmiotowi zamówienia f)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru  stanowiącego załącznik nr 3 do IDW; g)załączyć informacje na temat ich doświadczenia zawodowego w formie życiorysów zawodowych sporządzonych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW - życiorysy (w rozumieniu jako informacje, o których mowa w §1ust.2 pkt.5 /Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane); h) wykaz wykonanych zamówień (roboty budowlane )  sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. i)rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanych dokumentach, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysku i strat - innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku), j)informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawców (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku), k) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.bedzin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ul. Kościuszki 140, pok. 326, 42-500 Będzin, Polska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ul. Kościuszki 140, pok. 226, 42-500 Będzin, Polska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.