Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Warszawa: Sukcesywna dostawa komputerów stacjonarnych (jednostka centralna i monitor) wraz z oprogramowaniem systemowym i pakietem biurowym dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety:
Pakiet 1 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory)
Pakiet 2 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory)
Pakiet 3 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory)
Numer nadany przez zamawiającego AEZ/S-229/2008
Numer ogłoszenia: 185965 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, fax 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa komputerów stacjonarnych (jednostka centralna i monitor) wraz z oprogramowaniem systemowym i pakietem biurowym dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory) Pakiet 2 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory) Pakiet 3 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory) Numer nadany przez zamawiającego AEZ/S-229/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa komputerów stacjonarnych (jednostka centralna i monitor) wraz z oprogramowaniem systemowym i pakietem biurowym dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory) - 40 szt. Pakiet 2 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory) - 35 szt. Pakiet 3 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory) - 35 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla pakietu 1 - 4 000,00 zł. Dla pakietu 2 - 3 500,00 zł. Dla pakietu 3 - 3 500,00 zł. lub w wysokości równej sumie wartości wymaganej dla pakietów, na które składana jest oferta..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie wymogów podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 4 oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 p.z.p. oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWIZ 2.wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1.1,1.2,1.3 - do SIWZ, 3.wypełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2.1,2.2,2.3 - do SIWZ, 4.wypełniony formularz - opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3.1,3.2,3.3 do SWIZ. 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej (ustawą), zamawiający żąda, następujących dokumentów (dotyczy pakietów 1,2,3): 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykonawcy mający siedzibę, miejsce zamieszkania lub miejsce pochodzenia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postępują zgodnie z uregulowaniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605). 7.W celu potwierdzenia, posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Spełnieniem tego warunku jest przedstawienie dla co najmniej 1 dostawy porównywalnej z dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej: Dla pakietu nr 1 - 120 000,00 zł. brutto Dla pakietu nr 2 - 100 000,00 zł. brutto Dla pakietu nr 3 - 100 000,00 zł. brutto W przypadku złożenia oferty na dwa lub więcej pakietów Wykonawca winien udokumentować realizację co najmniej 1 dostawy na kwotę co najmniej odpowiadającej sumie wartości minimalnych wskazanych dla poszczególnych pakietów. 8.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1)zaświadczenia podmiotu uprawionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np.: deklaracje zgodności, certyfikaty, CE itp.); 2)certyfikat potwierdzający, że proces produkcji przedmiotu zamówienia przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub dokumentem równoważnym; 3)certyfikat potwierdzający, że proces serwisu i naprawy przedmiotu zamówienia przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub dokumentem równoważnym 4)dokument potwierdzający, że głośność jednostki centralnej spełnia wymagania normy ISO 9296 lub równoważnej; 5)oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem; 6)oświadczenia, że serwis posiada autoryzację producenta komputera 9.Informację o podwykonawcach, zgodnie z cz. XII SIWZ ( o ile dotyczy); 10.Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy) lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony (za zgodność z oryginałem) na każdej stronie. 11.W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone (za zgodność z oryginałem) przez notariusza. 12.Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61,02-091 Warszawa.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61,02-091 Warszawa pok. 309.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory) - 40 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory) - 35 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Zestawy komputerów stacjonarnych (jednostki centralne i monitory) -35 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Słupno i jednostce podległej Centrum Usług Społecznych w Słupnie
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Dzwola"
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.