eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pu³tuskDostawa materia³ów szewnych oraz innego asortymentu operacyjnego dla Szpitala Powiatowego w Pu³tusku Sp. z o. o.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-08-31

Pu³tusk: Dostawa materia³ów szewnych oraz innego asortymentu operacyjnego dla Szpitala Powiatowego w Pu³tusku Sp. z o. o.
Numer og³oszenia: 185967 - 2014; data zamieszczenia: 31.08.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Pu³tusku Sp. z o.o. , ul. Teofila Kwiatkowskiego 19, 06-102 Pu³tusk, woj. mazowieckie, tel. 23 691 99 01, faks 23 691 99 06.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.pultusk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów szewnych oraz innego asortymentu operacyjnego dla Szpitala Powiatowego w Pu³tusku Sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów szewnych oraz innego asortymentu operacyjnego dla Szpitala Powiatowego w Pu³tusku Sp. z o. o. Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶æ kwot okre¶lonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych. Przedmiotem zamówienia s± dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku w tym odzie¿y operacyjnej dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Pu³tusku. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i przewidywane ilo¶ci stanowi druk - Formularz cenowy, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SIWZ...

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy - stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - nie ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca przed³o¿y w ofercie o¶wiadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca przed³o¿y w ofercie wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia w zakresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (min. 2 dostawy) oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie (minimum 2 dokumenty) - wed³ug za³±cznika nr 6 do specyfikacji.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca przed³o¿y w ofercie o¶wiadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca przed³o¿y w ofercie o¶wiadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca przed³o¿y w ofercie op³acon± polisê OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ warto¶æ poszczególnych pakietów

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    1. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e posiada ¶wiadectwa dopuszczaj±ce produkty do stosowania w Polsce /certyfikat CE /deklaracja zgodno¶ci / wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych/powiadomienie Prezesa Urzêdu a tak¿e o¶wiadczenie, i¿ na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce to o¶wiadczenie - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik do SIWZ. W przypadku produktów, które nie podlegaj± przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty inne ni¿ wy¿ej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczaj±ce te produkty do obrotu i stosowania. 2. Wype³niony formularz ofertowy- za³±cznik nr 1 do SIWZ 3. Oryginalne firmowe prospekty/katalogi producenta zawieraj±ce dok³adny opis przedmiotu zamówienia oraz nieodp³atnie próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilo¶ciach okre¶lonych w siwz. Próbki nale¿y dok³adnie opisaæ, podaj±c nr pakietu i pozycji, której dotycz±. Próbki musz± byæ zapakowane w oryginalne fabryczne opakowania. Brak spe³nienia ww. wymogów spowoduje odrzucenie próbek, a tym samym oferty. 4. Do pakietów wskazanych poni¿ej wymagane s± bezp³atne próbki przedmiotu zamówienia (z dok³adnym opisem pakietu i pozycji, której dotycz±). 1) Zad. 1- poz. 1-4 po 2 szt. 2) Zad. 2- poz. 1-4 po 2 szt. 3) Zad. 3- poz. 1-4 po 2 szt. 4) Zad. 4- poz. 1-4 po 2 szt. 5) Zad. 5- poz. 1-4 po 2 szt. 6) Zad. 6- poz. 1-4 po 2 szt. 7) Zad. 7- poz. 1-4 po 2 szt. 8) Zad. 8- po 1 szt. z ka¿dego asortymentu 9) Zad. 9- poz. 1 i 2 po 1 szt. 10) Zad. 10- po 1 szt. z ka¿dego asortymentu 11) Zad. 11- poz. 1-3 po 2 szt. 12) Zad. 12- poz. 1-3 po 2 szt. 13) Zad. 13- Zamawiaj±cy nie wymaga próbek 14) Zad. 14- 1 komplet 15) Zad. 15- 1 komplet (2szt.) z dowolnie wybranego rozmiaru 16) Zad. 16- Zamawiaj±cy nie wymaga próbek 17) Zad. 17- Zamawiaj±cy nie wymaga próbek 5. Dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do u¿ywania : a) deklaracja zgodno¶ci CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikuj±cej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcj± pomiarow±, II a, II b, III), c) wpis/zg³oszenie/powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i u¿ywania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, ¿e pierwsze jego wprowadzenie nast±pi³o w innym ni¿ Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku nale¿y z³o¿yæ stosowne wyja¶nienie); d) w przypadku produktów, które nie podlegaj± przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty inne ni¿ wy¿ej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczaj±ce te produkty do obrotu i stosowania; e) Karty katalogowe wraz z opisami technicznymi w jêzyku polskim. W przypadku dostarczenia oryginalnych dokumentów producenta zagranicznego, musz± one posiadaæ t³umaczenia, potwierdzone przez t³umacza przysiêg³ego. 6. O¶wiadczenie Wykonawcy o posiadaniu charakterystyki produktu leczniczego/karty charakterystyki, ¶wiadectw rejestracji, certyfikatów i innych dokumentów dopuszczaj±cych przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustaw± z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z pó¼n. zm.), 7. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e ceny zaproponowane w postêpowaniu na refundowane produkty: leki, ¶rodki spo¿ywcze specjalnego przeznaczenia ¿ywieniowego i wyroby medyczne, s± nie wy¿sze ni¿ te wynikaj±ce z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, ¶rodków spo¿ywczych specjalnego przeznaczenia ¿ywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. Nr 122, poz. 696 z pó¼n. zm.) - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Polisa OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ warto¶æ poszczególnych pakietów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

W zwi±zku z regulacj± art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian w umowie: a) zmianê nazwy w³asnej produktu, o ile zmiana ta zosta³a dokonana przez producenta i potwierdzona stosownym dokumentem; b) zmianê sposobu konfekcjonowania; c) zmianê wyrobu medycznego na równowa¿ny, w przypadku wstrzymania lub zakoñczenia produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach równorzêdnych lub wy¿szych ni¿ parametry przedmiotu oferty. Powy¿sze zmiany nie mog± skutkowaæ zmian± cen jednostkowych, warto¶ci umowy i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego; d) zmniejszenia ceny jednostkowej poszczególnych pozycji asortymentowych okre¶lonych w umowie w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z funkcjonowania rynku, a w szczególno¶ci takich jak zmniejszenia ceny zbytu, rabat czy upust; e) zmiany ceny wyrobów medycznych objêtych umow± w przypadku wyrobów medycznych objêtych ich refundacj± na podstawie decyzji administracyjnej, z której wynika zmiana dotychczasowej ceny; f) w przypadku trudno¶ci finansowych Zamawiaj±cego, strony mog± zmniejszyæ ilo¶æ zamówionych wyrobów medycznych; g) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa. h) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.pultusk.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Powiatowy w Pu³tusku Sp. z o.o. ul. T. Kwiatkowskiego 19 , 06-102 Pu³tusk.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Pu³tusku Sp. z o.o., ul. Teofila Kwiatkowskiego 19, 06-102 Pu³tusk, Sekretariat Zarz±du.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - szwy 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Szwy 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Szwy 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Szwy 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Szwy 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Szwy 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Szwy 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8- Szwy specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Siatki przepuklinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Klipsy tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Klipsy do kliposwania polipów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SiWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Szwy 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Szwy 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Szwy 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15 - Zestaw trokarów laparoskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: Zadanie Nr 16 - Ta¶my retrakcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 17 NAZWA: Zadanie Nr 17 - Protezy naczyniowe GORE -TEX lub równowa¿ne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.