To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-13
Koszalin: Sukcesywna dostawa materiałów i artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 185989 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165563 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów i artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów i artykułów biurowych w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Termin realizacji zamówienia 24 godziny po zgłoszeniu we wskazane przez osobę upoważnioną miejsce wg. warunków i wykazu adresów zawartych w umowie. Materiały, które wymagają określenia terminu ważności, będą go miały wyraźnie zaznaczony na opakowaniu, a w przypadku braku takiego na dokumencie dostawy. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem we wskazane przez zamawiającego miejsce wg. zasady door to door. Przed podpisaniem umowy na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany jest przedstawić próbki proponowanych wyrobów wraz z odpowiednimi zaświadczeniami (certyfikatami, atestami). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Toris - Papier Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Arkadiusz Tokarewicz, Ul. Przemysłowa 8B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176803,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 197563,69
Oferta z najniższą ceną: 197563,69 / Oferta z najwyższą ceną: 197563,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 35/TP1/SZP-3/2024 Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
- Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU"
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DO PRZEDSZKOLI W GMINIE LESZNOWOLA W 2025 ROKU"
- Zakup i montaż wyposażenia w ramach zadania: "Rozbudowa budynku przedszkola o dwa oddziały z przeznaczeniem na klub dziecięcy - Budzyń Osiedle Wierzbowe"
- Dostawa asortymentu do stanowisk pracy wyposażonych w monitory komputerowe zgodnie z nowym rozporządzeniem w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.