Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Łódź: ZP/43/2011 asortyment do leczenia wodogłowia dla Kliniki Neurochirurgii
Numer ogłoszenia: 185995 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytu Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/43/2011 asortyment do leczenia wodogłowia dla Kliniki Neurochirurgii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZP/43/2011 asortyment do leczenia wodogłowia dla Kliniki Neurochirurgii.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do Oferty wypełnionego Załącznika Nr 5 do SIWZ z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom. W przypadku braku takiego załącznika Zamawiający uzna, że całość zamówienia zostanie wykonana przez Wykonawcę siłami własnymi.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1.zmiany stawki podatku VAT; 2.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy 3.zmiany numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów 4.zmiany przedmiotowej produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową 5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy 6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej 7.zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy 8.w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki,93-338 Łódź ul. Rzgowska 281-289 Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna( Zamówienia Publiczne) pawilon A (Ginekologiczno-Połozniczy) poziom 0 pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki,93-338 Łódź ul. Rzgowska 281-289 Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna( Zamówienia Publiczne) pawilon A (Ginekologiczno-Połozniczy) poziom 0 pok. NR 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw-zastawka ciśnieniowo-przepływowa, cylindryczna z listkowym mechanizmemm (dla noworodków, długość 13 mm,szerokość 3,8 mm) średniociśnieniowa z integralnym zbiornikiem Rickhama i integralnym drenem otrzewnowym Dren komorowy. 5 szt. 2.Zestaw-zastawka ciśnieniowo-przepływowa średniociśnieniowa z integralnym mechanizmem antysyfonowym typu Novus normalnie otawarty system rozmiar standard integralny dren otrzewnowy dren komorowy 10 szt. 3.Zestaw-zastawka ciśnieniowo-przepływowa średniocisnieniowa z integralnym mechanizmem antysyfonowym typu Novus normalnie otawarty system , rozmiar Mini, integralny dren otrzewnowny .Dren komorowy 10 szt. 4 Zestaw-zastawka przepływowa (Orbis-Sigma II) z przedkomorzem (two piece) nisko profilowa z integralnym drenem otrzewnowym dren komorowy. 10 szt. 5 Zestaw-zastawka przepływowa (Orbis-Sigma II) z przedkomorzem (two piece) z integrlanym drenem otrzewnowym dren komorowy 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw-zastawka ciśnieniowo- przepływowa Delta integralny mechanizm antysyfonowy typu-normlanie zamknięty rozmiar standardowy poziom przływu 1,5 integralny dren otrzewnowy.Dren komorowy. 20 szt 2 Zestaw-zastawka ciśnieniowo- przepływowa Delta typu Burr Hole,integralny mechanizm antysyfonowy typu normlanie zamkniety rozmiar standardowy poziom przepływu 1,5 integralny dren otrzewnowy Dren komorowy 10 szt 3 Zestaw-zastawka ciśnieniowo- przepływowa Delta integralny mechanizm antysyfonowy typu-normlanie zamkniety rozmiar mały poziom przepływu 1,5 integralny dren otrzewnowy Dren komorowy 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw-zastawka ciśnieniowo-przepływowa micro Hakim in line z integralnym okragłym zbiornikiem i integralnym mechanizmem antysyfonowym o wąskim cisnieniu otwarcia: średnio-wysokim (100mm H2O). Dren komorowy i otrzewnowy impregnowany antybiotykami. 30 szt 2. Zestaw-zastawka ciśnieniowo-przepływowa micro Hakim in line z integralnym okragłym zbiornikiem i integralnym mechanizmem antysyfonowym programowalna co 10mm H2O. Dren komorowy i otrzewnowy impregowany antybiotykami. 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw -zastawka grawitacyjna |PAEDI-GAV 9/24 z integralnym drenem otrzewnowym. Dren komorowy ze zbiornikiem przepływowym. 10 szt 2 Zestaw-zastawka grawitacyjna PAEDI-GAV 9/29 z integralnym drenem otrzewnowym. Dren komorowy ze zbiornikiem przepływowym. 10 szt 3 Zestaw-zastawka grawitacyjna programowalna PR|O-GAV integralny dren otrzewnowy Dren komorowy ze zbiornikiem przepływowym. 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dreny komorowe o długości 18 cm 40 szt 2 Dreny komorowe o długości 35 cm 30 szt 3 Dreny otrzewnowe o długości 120 cm 20 szt 4 Dreny otrzewnowe o długości 90 cm 20 szt 5 Dreny dosercowe zamkniete 20 szt 6 Łączniki proste , plastikowe 40 szt 7 Łaczniki typu Y plastikowe 20 szt 8 Łączniki typu T plastikowe 20 szt 9 Zbiornik Rickhama o średnicy <10 mm z drenem komorowym 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestawy do drenażu komorowego zewnętrznego. Dren komorowy o długości 35 cm. System hermetyczny bez filtrów,k omora kropelkowa zintegrowana z workiem drenazowym o objętości 600 ml i skalą objetości płynu mózgowo-rdzeniowego i skalą cisnienia 360 mm H2O plastikowy przewód o długości 190 cm z zaciskami łacznik typu Luer-Lock zawór trójdrozny port do wkłuć typu Y 70 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do laparoskopu oraz pompy artroskopowej Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Dreny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.