eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskMODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NA ODCINKU MYLOF - OKRĘGLIK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Czersk: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NA ODCINKU MYLOF - OKRĘGLIK
Numer ogłoszenia: 185997 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149343 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czersk, ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 052 3954860, faks 052 3954811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NA ODCINKU MYLOF - OKRĘGLIK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot obejmuje: 1.1. modernizację drogi gminnej nr 224028G - odcinek Mylof - Okręglik w km 0+031,70 - 0+516,00 2. Stan istniejący 2.1. Modernizacja dotyczy odcinka drogi gminnej nr 224028G stanowiącej połączenie pomiędzy miejscowościami Mylof - Okreglik. Na drodze przede wszystkim odbywa się ruch lokalny pomiędzy miejscowościami położonymi wzdłuż drogi. Szerokość pasa drogowego waha się od 8,0-12,5m. Istniejącą warstwę jezdną stanowi nawierzchnia bitumiczna o zmiennej szerokości. Przeważająca część drogi posiada rowy przydrożne. Rowy są zarośnięte trawą, zamulone lub całkowicie zasypane przez prace polowe na sąsiadujących gruntach rolnych. 3. Parametry techniczne drogi: 3.1. klasa techniczna ulicy - nie określono 3.2. prędkość projektowa - Vp = 30 km/h 3.3. szerokość poboczy - 0,7m 3.4. szerokość nawierzchni - 4,0m 3.5. kategoria ruchu - KR-1 3.6. max obciążenie na oś - 100 kN 4. Konstrukcja nawierzchni 4.1. Konstrukcja jezdni - modernizacja w km: 0+031,70 - 0+175,0, 0+225,0 - 0+350, 0+400,0 - 0+516,0: 4.1.1. warstwa wyrównawcza z AC11W gr. min 2cm, 4.1.2. warstwa wiążąca z AC16W gr. 5cm, 4.1.3. warstwa ścieralna z AC11S gr. 4cm. 4.2. Konstrukcja jezdni - rozbiórka i odtworzenie w km: 0+175,0 - 0+225, 0+350,0 - 0+400,0 oraz konstrukcja poszerzeń: 4.2.1. warstwa gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr.15cm, 4.2.2. podbudowa, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 o grubości 20cm , 4.2.3. warstwa wiążąca z AC16W gr. 5cm, 4.2.4. warstwa ścieralna z AC11S gr. 4cm. 4.3. Przekrój konstrukcyjny zjazdów indywidualnych (beton asfaltowy) 4.3.1. Nawierzchnię zaprojektowano z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm. Jako podbudowę przyjęto warstwę kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm o gr. 15cm. Podłoże wzmocniono warstwą gruntu stabilizowanego cementem grub. 10 cm o Rm = 2,5MPa. 4.4. Pobocza 4.4.1. Zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,7m. Na całej szerokości od krawędzi jezdni konstrukcja pobocza wykonana zostanie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm o grubości 10cm. Spadki i = 6%, skierowane zgodnie ze spadkiem jezdni. Jedynie na łukach poziomych, pobocze po zewnętrznej stronie łuku, do szerokości 1m, posiada pochylenie równe co do wartości i kierunku przechyłce jezdni. Uformowane pobocza ziemne należy zagęścić do Wz = 0,98. 4.5. Roboty ziemne 4.5.1. Na podstawie badań geologicznych stwierdzono w podłożu występowanie gruntów, nie nadających się do ponownego wbudowania w nasyp. Projektant nie wyklucza możliwości wykorzystania urobku po wykonaniu odpowiednich zabiegów (wymieszanie w odpowiednich proporcjach z materiałem nadającym sie do wbudowania w nasyp). 4.5.2. Zdejmowany humus należy złożyć w miejscu wskazanym przez Inwestora, a jego część wykorzystać do wykonania humusowania skarp i terenów zielonych. 4.5.3. Wskaźnik zagęszczenia w poziomie dna koryta powinien wynosić Is = 1,0, natomiast wtórny moduł odkształcenia E = 100 MPa (dla dróg i placów). 4.5.4. Wszystkie roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą Roboty ziemne - Wymagania i badania PN-S-02205/98 oraz Roboty ziemne - Wymagania ogólne PN-B-06050/99. 4.5.5. Prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom - art. 82 ust 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 z pózn. zm.) 4.5.6. Wszystkie prace wykonywane w strefie wzrostu korzeni powinny być prowadzone z zachowaniem szczególnej ostrożności i bez użycia ciężkiego sprzętu. Strefę wzrostu korzeni określa powierzchnia wyznaczona przez promień rzutu korony drzewa powiększony o 1 m. 4.6. Odwodnienie 4.6.1. Odprowadzenie wód opadowych będzie zapewnione poprzez odpowiednie ukształtowanie nawierzchni (zapewnienie normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych). Wody opadowe odprowadzane są powierzchniowo do rowów drogowych. Projekt przewiduje oczyszczenie i wyprofilowanie rowów drogowych. Woda w rowach przydrożnych może pojawiać się okresowo jedynie po większych opadach deszczowych. 4.6.2. Opisane rozwiązania gospodarki wodno-ściekowej dotyczą terenu pasa drogowego, nie łączy się rowów przydrożnych z innymi ciekami wodnymi, rowami czy też zbiornikami. 4.6.3. Zgodnie z Dz.U.06.137.984 § 19. ust. 2 wody opadowe lub roztopowe pochodzące z powierzchni innych niż powierzchnie, o których mowa w ust. 1 (drogi zaliczane do kategorii dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych klasy G), mogą być wprowadzane do wód lub do ziemi bez oczyszczania. 4.6.4. Obszar inwestycji zlokalizowany jest poza obszarem, z którego odprowadzanie wody powierzchniowej bezpośrednio do ziemi lub do odbiornika wody jest niedopuszczalne. W związku z powyższym nie ma potrzeby stosowania szczelnych urządzeń ściekowych. 4.7. Urządzenia obce 4.7.1. Urządzenia obce tj. kable energetyczne, rurociągi wodne, pokazane są na projekcie zagospodarowania terenu. 4.7.2. Przed rozpoczęciem robót ziemnych należy dokonać uzgodnień skrzyżowań lub zbliżeń z tymi urządzeniami. Roboty prowadzić pod nadzorem właścicieli tych urządzeń i w pobliżu kabli należy je wykonywać ręcznie. 4.7.3. Istniejące oznakowanie uzbrojenia wodociągowego należy zachować i wyprowadzić na wysokość dostosowana do wysokości projektowanych ulic. 5. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiarze robót stanowiących załączniki od 6 do 8 do SIWZ. 6. DODATKOWE UWAGI I WYJAŚNIENIA DO PRZEDMIARU ROBÓT. 6.1. W poz. 2 przedmiaru - przyjąć 291m3. 6.2. W poz. 7 przedmiaru - przyjąć nakłady uzupełniające za transport ponad 1km gruzu pochodzącego z rozbiórki, materiału z wykopu (korytowania) w miejsce wybrane przez Wykonawcę. 6.3. Poz. 24 przedmiaru - należy wyzerować. 6.4. Poz 3, 4, 13-16, 18, 19, 22, 23 zwiększyć o 50m bieżących celem wykonania pełnej konstrukcji zgodnie z rys 4.2. Ostateczna lokalizacja zostanie ustalona z inspektorem nadzoru inwestorskiego. 6.5. W pasie drogowym występują niezinwentaryzowane krzewy oraz krzaki o średnicy nieprzekraczającej fi 10cm, które należy ściąć, wykarczować oraz zutylizować. Wycenić w poz 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg SA, ul. Pomorska 26a, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 539659,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 341258,73

  • Oferta z najniższą ceną: 341258,73 / Oferta z najwyższą ceną: 368284,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.