Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-13
Krosno: Usługa szkolenia Operator maszyn do robót ziemnych w trzech częściach:
Numer ogłoszenia: 186020 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie , ul. Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4361719 w. 328, faks 0-13 4326496.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia Operator maszyn do robót ziemnych w trzech częściach:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część Operator koparkoładowarki kl. III oraz ładowarki jednonaczyniowej kl. III dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie finansowane ze środków Funduszu Pracy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ).II część: Operator koparkoładowarki kl.III oraz koparki jednonaczyniowej kl. III dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ).III część: Operator spycharki kl. III dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada:aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (art. 20. ustawy z dn. 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy . Dz.U.z 2008r Nr 69 poz.415 z póź. zm.) Weryfikacji tego warunku dokona Zamawiający poprzez sprawdzenie w rejestrze instytucji szkoleniowych, prowadzonym w formie elektronicznej, czy Wykonawca posiada aktualny wpis, dokument wydany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie potwierdzający spełnienie wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U.z 2001r. Nr 118 poz.1263)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że przeprowadził co najmniej 3 szkolenia grupowe ( dla minimum 8 osób każde ) w zakresie obsługi maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz będzie posiadał bazę lokalową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną m.in. w stoliki i krzesła oraz sprzęt audiowizualny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do złożenia: 1.formularza ofertowego ( dla części I-załącznik nr 9, dla części II i III- załącznik nr 9a do SIWZ),2.programu szkolenia zawierającego w szczególności: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar , z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, przewidziane sprawdziany i egzaminy (załącznik nr 10 do SIWZ),3.zaparafowanego projektu umowy( dla części I-załącznik nr 11, dla części II i III - załącznik nr 11a do SIWZ),4.kalkulacji kosztów (tj. wszystkich składników mających wpływ na koszt szkolenia), z której wynika koszt całkowity szkolenia, koszt szkolenia przypadający na jedną osobę oraz koszt osobogodziny, 5.wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji, zawierającego, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie ( dla części II i III - opatrzone logo EFS oraz informacją, że szkolenie finansowane było ze środków EFS - wzór w załączniku nr 12 do SIWZ),6.wzoru ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia ( dla części II - opatrzone logo EFS - wzór w załączniku nr 12 do SIWZ),7.certyfikatu jakości usług, akredytacji kuratora oświaty (jeżeli Wykonawca posiada)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ilość sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia - 20
- 3 - Doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń - 10
- 4 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług, akredytacji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkrosno.info/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-400 Krosno ul.Bieszczadzka 5, pok.401.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie ul.Bieszczadzka 5 pok.341.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: II i III część zamówienia finansowa ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie realizowane w ramach projektu Więcej szans na Ziemi Krośnieńskiej Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 PO KL..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator koparkoładowarki kl. III oraz ładowarki jednonaczyniowej kl. III..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator koparkoładowarki kl. III oraz ładowarki jednonaczyniowej kl. III dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie finansowane ze środków Funduszu Pracy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ilość sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia - 20
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług, akredytacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator koparkoładowarki kl.III oraz koparki jednonaczyniowej kl. III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator koparkoładowarki kl.III oraz koparki jednonaczyniowej kl. III dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ilość sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia - 20
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług, akredytacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator spycharki kl. III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator spycharki kl. III dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Ilość sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia - 20
- 3. Doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług, akredytacji - 10
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Czarnorzeki i Krasna w gminie Korczyna".
- "Rozwój infrastruktury Lotniska Krosno" - opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa drogi krajowej nr 28 w Krośnie - budowa dojścia do zatoki autobusowej
- Poprawa utrzymania prawidłowej gotowości bojowej strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej Krosno-Białobrzegi poprzez budowę stanowiska garażowego
- Dostawa makiety renesansowego Krosna
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie grupowe: Kucharz z elementami kuchni wegetariańskiej i wegańskiej z egzaminem czeladniczym
- "Przebudowa oczyszczalni ścieków w ZGiUK Lubań" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs profesjonalnej sekretarki z obsługą komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.