Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Wrocław: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego zadania przebudowy budynku nr 6 ZOZ Szpitala dla Szkół Wyższych im. prof. E. Szczeklika przy ul. Chopina 5/7 we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu nieruchomości ZOZ
Numer ogłoszenia: 186042 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital dla Szkół Wyższych im. prof. E. Szczeklika , ul. Chopina 5/7, 51-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 348 25 16, faks 0-71 348 05 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego zadania przebudowy budynku nr 6 ZOZ Szpitala dla Szkół Wyższych im. prof. E. Szczeklika przy ul. Chopina 5/7 we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu nieruchomości ZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego zadania przebudowy budynku nr 6 ZOZ Szpitala dla Szkół Wyższych im. prof. E. Szczeklika przy ul. Chopina 5/7 we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu nieruchomości ZOZ - dostosowanie do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.) Podstawowe założenia dotyczące przedmiotu zadania: 1) Zaprojektowanie przestrzenno użytkowe budynku nr 6 w celu połączenia zadań całodobowego obiektu szpitalnego z funkcją służącą ambulatoryjnym świadczeniom medycznym, klinice jednego dnia, promocji zdrowia oraz rekreacji w dziedzinie rehabilitacji. 2) Zamawiający przewiduje, że w przedmiotowym budynku zaprojektowane zostaną pomieszczenia do prowadzenia usprawniania leczniczego, m.in.: - wielofunkcyjne gabinety do kinezyterapii (sale gimnastyczne), - gabinety do fizykoterapii (elektroterapia, magnetoterapia, etc.), - gabinety do mechanoterapii oraz inne w pokrewnym zakresie. Zamawiający przewiduje prowadzenie działalności diagnostyczno-leczniczej w zakresie specjalistycznej opieki zdrowotnej, m.in.: a) gabinet rehabilitacyjny, b) gabinet medycyny sportowej, c) gabinet neurologiczny, d) gabinet logopedyczny, e) gabinet psychologiczny, f) gabinet ortopedyczny z gabinetem zabiegowym i salą gipsową, g) pracowni pomiarów biomechanicznych człowieka, h) innych spełniających wymogi wielofunkcyjnych gabinetów lekarskich (zabiegowych). 3) Zaprojektowanie funkcji rekreacyjnej, m.in. kompleksu łaźniowo-saunowego z hydromasażem z wyposażeniem w łaźnię parową i suchą wraz ze stacją uzdatniania wody dla tego kompleksu. 4) Zaprojektowanie funkcji technologicznych, m.in. rozwiązania sposobu ogrzewania z użyciem ekologicznych systemów pozyskiwania energii, np. kolektory słoneczne dla celów przygotowania c.w.u. 5) Zaprojektowanie niezbędnej estetycznej infrastruktury dla ww funkcji dla ok. 200 pacjentów/osób dziennie (pobyt stały i czasowy), tj. szatnie, natryski, zaplecze kuchenne wraz ze stołówką na ok. 60 osób (posiłki przygotowane na zewnątrz). 6) Zaprojektowanie wielofunkcyjnej sali konferencyjnej dla 60-100 osób, 7) Opracowanie technologii rozwiązań funkcjonalnych poszczególnych kondygnacji z uwzględnieniem aktualnych funkcji budynku nr 5 i nr 7. 8) Dostosowanie do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej wraz z zagospodarowaniem terenu, 9) Budowę nowego dźwigu szpitalnego zgodnego z odrębnymi przepisami. 10)Dokonanie analizy formalno-prawnej i finansowej w zakresie możliwości przeniesienia stacji transformatorowej poza budynek ZOZ. 11) Przewidzieć możliwość przyłączenie oc i ciepłej wody do miejskiej sieci ciepłowniczej. 12) Kompleksowe zagospodarowanie terenu z przewidzeniem funkcji rekreacyjnej, dojazdów do zaplecza wraz z zielenią, małą architekturą i ogrodzeniem. 13) Dokonanie analizy formalno-prawnej i finansowej wydzielenia miejsc parkingowych na potrzeby szpitala..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) udokumentują wykonanie tj. zakończenie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednego opracowania porównywalnego pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia, dla którego ma być opracowany program funkcjonalno-użytkowy. Za porównywalne zamówienia uważa się wykonane programy funkcjonalno-użytkowe, koncepcje architektoniczno-budowlane lub dokumentacje projektowe dotyczące: budowy lub rozbudowy budynków szpitala, zakładów rehabilitacyjnych udzielających świadczeń całodobowych . c) Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 PZP oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Ww warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. d) W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: - wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert; e) wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5a niniejszej specyfikacji muszą być: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w odniesieniu do podmiotów zbiorowych, A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 1) pkt 1) lit. a) i b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) pkt. 1 lit. c) lub d) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. B. Dokumenty, o których mowa w pkt A ppkt 1) lit. a) i b) oraz w ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt A ppkt 1) lit. c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt B. stosuje się odpowiednio. Uwaga - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5b niniejszej specyfikacji muszą być: a) sporządzony przez Wykonawcę wykaz opracowań (wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5b niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać: - nazwę wykonanego opracowania wraz z jego zakresem, - termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji opracowania, - wartość brutto zrealizowanych opracowań; b) dokumenty potwierdzające, że ww opracowania zostały wykonane należycie, np. referencje; 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5c niniejszej specyfikacji muszą być: a) dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień dla zrealizowanie przedmiotowego zadania oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 4) inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) wypełniony druk (Oferta), stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. b) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji 5) Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 6) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę. 8) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt 1) litera a) i litera b), pakt. 3 lit. a) , a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 i in. Kodeksu cywilnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital dla Szkół Wyższych im. prof. E. Sczeklika
ul. Chopina 5/7, 51 - 609 Wrocław
sekretariat - pok. 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital dla Szkół Wyższych im. prof. E. Sczeklika ul. Chopina 5/7, 51 - 609 Wrocław sekretariat - pok. 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz ze wstępną koncepcją wielobranżową dla zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa pow. magazynowej (...)". Pełna nazwa zamówienia w sekcji IX Ogłoszenia.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku Szkoły Filialnej w Osieku na Klub Dziecięcy .
- Kompleksowe odpłatne pełnieni obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap II - budowa ogrodu chińskiego"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
- Remont części płyty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIŃSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.