To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-17
Zakliczyn: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy i od właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Zakliczyn
Numer ogłoszenia: 186057 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162483 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakliczyn, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 14 6326460, faks 14 6326455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy i od właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Zakliczyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Zakliczyn 2.Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych wskazanych w opisie zamówienia od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Zakliczyn, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/379/12 z dnia 2 lipca 2012 r. wraz z późniejszymi zmianami. 1) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu gminy Zakliczyn (teren całej gminy jest jednym sektorem). 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości i przez właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, w tym: - zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, - papieru i tektury, - tworzyw sztucznych, - opakowań wielomateriałowych - szkła, - metalu, - odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w tym zielonych, - zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, - mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, - zużyte opony - odzieży i tekstyliów - przeterminowane leki i chemikalia - zużyte baterie i akumulatory - odpady budowlane i rozbiórkowe 3) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne w pojemniki z kółkami i worki w terminie 10 dni od podpisania umowy - dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych - w pojemniki o pojemności 120 l. Dla nieruchomości, które zamieszkuje powyżej 6 osób Wykonawca na żądanie właściciela nieruchomości wyposaży nieruchomość w drugi pojemnik o pojemności 120 l lub jeden pojemnik o pojemności 240 l, - dla właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne w pojemniki o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l w zależności od złożonych deklaracji. Utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym musi być wliczone w cenę zamówienia. 6. Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy: 6.1 Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system zbiórki odpadów komunalnych pojemnikowy dla odpadów zmieszanych oraz system workowy dla odpadów segregowanych. Każde gospodarstwo domowe musi być wyposażone w pojemnik na odpady komunalne. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy i po realizacji zamówienia są do jego dyspozycji. 6.2 Zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności: 120 l Dla nieruchomości, które zamieszkuje powyżej 6 osób Wykonawca na żądanie właściciela nieruchomości wyposaży nieruchomość w drugi pojemnik o pojemności 120 l lub jeden pojemnik o pojemności 240 l, Częstotliwość odbierania i wywozu zmieszanych odpadów komunalnych: - z nieruchomości położonych na terenach wiejskich Gminy, co trzy tygodnie, lecz nie rzadziej niż 18 razy w roku kalendarzowym - z nieruchomości położonych na terenach miejskim Gminy, co dwa tygodnie, lecz nie rzadziej niż 26 razy w roku kalendarzowym Według harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji (odpady nie zostały odebrane zgodnie z harmonogramem) w czasie do 24 godzin w dni robocze od otrzymania zawiadomienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić telefonicznie, faksem lub na adres e-mail Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 6.3 Odpady komunalne odbierane selektywnie (kod 15 01 01, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Do gromadzenia odpadów segregowanych obowiązuje system czterech kolorowych worków. Worki służące do zbierania odpadów powinny być w następującej kolorystyce oraz powinny posiadać napis określający rodzaj zbieranych odpadów: 1) szkło - worki w kolorze zielonym z napisem SZKŁO 2) odpady z tworzyw sztucznych, metali oraz odpady wielomateriałowe - worki w kolorze żółtym z napisem METALE, TWORZYWA SZTUCZNE, 3) papier - worki w kolorze niebieskim z napisem PAPIER, 4) odpady ulegające biodegradacji w tym zielonych - worki w kolorze czarnym z napisem ODPADY ZIELONE. Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów komunalnych segregowanych z terenu całej Gminy - jeden raz w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do: - na własny koszt zapewnienia i wyposażania nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne segregowane, w worki o pojemności 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. od 40 do 60 mikronów). Na workach do segregacji muszą być nadrukowane napisy o przeznaczeniu worka. - uzupełniania na własny koszt właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, worków do zbierania odpadów komunalnych segregowanych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie na terenie posesji nowych worków w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, - do wyposażenia w dodatkowe worki, które będą do dyspozycji Gminy i wydawane mieszkańcom w razie potrzeb - prowadzenia ewidencji nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych, których właściciele nie realizują obowiązku w zakresie zbierania odpadów komunalnych segregowanych. W przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady, jako zmieszane odpady komunalne i pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, w ciągu 14 dni po upływie każdego miesiąca, - zagospodarowania zebranych odpadów komunalnych segregowanych, poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów, - rozpatrzenia reklamacji (odpady nie zostały odebrane zgodnie z harmonogramem, brak worków na wymianę) w czasie do 24 godzin w dni robocze od otrzymania zawiadomienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić telefonicznie, faksem lub na adres e-mail Zamawiającego. 6.4 Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36, 16 01 03, 20 01 10, 20 01 11) Odbieranie i wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, tekstyliów i odzieży odbędzie się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości. Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, tekstyliów i odzieży - dwa razy w okresie obowiązywania harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, opon, tekstyliów i odzieży poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu w następnym miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 7. Zabudowa wielolokalowa 7.1 Zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 1100 l. Ilość budynków wielolokalowych na terenie miasta Zakliczyn wynosi, 2 co stanowi ok. 29 lokali mieszkalnych. Częstotliwość odbierania i wywozu zmieszanych odpadów komunalnych - co dwa tygodnie, według harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji (odpady nie zostały odebrane zgodnie z harmonogramem) w czasie do 24 godzin w dni robocze od otrzymania zawiadomienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić telefonicznie, faksem lub na adres e-mail Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 7.2 Odpady komunalne odbierane selektywnie (kod 15 01 01, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39), Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Do gromadzenia odpadów segregowanych obowiązuje system czterech kolorowych worków. Worki służące do zbierania odpadów powinny być w następującej kolorystyce oraz powinny posiadać napis określający rodzaj zbieranych odpadów: 1) szkło - worki w kolorze zielonym z napisem SZKŁO 2) odpady z tworzyw sztucznych, metali oraz odpady wielomateriałowe - worki w kolorze żółtym z napisem METALE, TWORZYWA SZTUCZNE, 3) papier - worki w kolorze niebieskim z napisem PAPIER, 4) odpady ulegające biodegradacji w tym zielonych - worki w kolorze czarnym z napisem ODPADY ZIELONE. Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów komunalnych segregowanych - jeden raz w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do: - na własny koszt zapewnienia i wyposażania nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne segregowane, w worki o pojemności 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. od 40 do 60 mikronów). Na workach do segregacji muszą być nadrukowane napisy o przeznaczeniu worka. - uzupełniania na własny koszt właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, worków do zbierania odpadów komunalnych segregowanych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie na terenie posesji nowych worków w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, - do wyposażenia w dodatkowe worki, które będą do dyspozycji Gminy i wydawane mieszkańcem w razie potrzeb - prowadzenia ewidencji nieruchomości, których właściciele nie realizują obowiązku w zakresie zbierania odpadów komunalnych segregowanych. W przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady, jako zmieszane odpady komunalne i pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, w ciągu 14 dni po upływie każdego miesiąca, - zagospodarowania zebranych odpadów komunalnych segregowanych, poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów, - rozpatrzenia reklamacji (odpady nie zostały odebrane zgodnie z harmonogramem, brak worków na wymianę) w czasie do 24 godzin w dni robocze od otrzymania zawiadomienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić telefonicznie, faksem lub na adres e-mail Zamawiającego. 7.3 Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36, 16 01 03, 20 01 10, 20 01 11) Odbieranie i wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, tekstyliów i odzieży odbędzie się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości. Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, tekstyliów i odzieży - dwa razy w okresie obowiązywania umowy, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, tekstyliów i odzieży poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu w następnym miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 8. Nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne. W przypadku nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne obowiązywać będzie system zbiórki odpadów komunalnych pojemnikowy dla odpadów zmieszanych oraz system workowy dla odpadów segregowanych. Szacuje się, że systemem odbioru odpadów komunalnych objętych będzie około 200 nieruchomości nie zamieszkałych, a na których powstają odpady komunalne. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy i po realizacji zamówienia są do jego dyspozycji. 8.1 Zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności: 120 l i 240 l i 1100 l. Szczegółowa ilość i rodzaj pojemników wynikać będzie z deklaracji składanych przez właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. W 2013 roku ilość pojemników na nieruchomościach nie zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne wyniosła 207 pojemników w tym 7 szt. o poj. 110 l, 53 szt. o poj. 120 l, 41 szt. o poj. 240 l, 17 szt. o poj. 260 l, 85 szt. o poj. 1100 l. Częstotliwość odbierania i wywozu zmieszanych odpadów komunalnych: - z nieruchomości położonych na terenie Gminy, co dwa tygodnie, lecz nie rzadziej niż 26 razy w roku kalendarzowym Według harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji (odpady nie zostały odebrane zgodnie z harmonogramem) w czasie do 24 godzin w dni robocze od otrzymania zawiadomienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić telefonicznie, faksem lub na adres e-mail Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 8.2 Odpady komunalne odbierane selektywnie (kod 15 01 01, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne będzie się odbywać w systemie workowym. Dopuszcza się możliwość odbioru odpadów komunalnych segregowanych gromadzonych w pojemnikach. Do gromadzenia odpadów segregowanych obowiązuje system czterech kolorowych worków. Worki służące do zbierania odpadów powinny być w następującej kolorystyce oraz powinny posiadać napis określający rodzaj zbieranych odpadów: 1) szkło - worki w kolorze zielonym z napisem SZKŁO 2) odpady z tworzyw sztucznych, metali oraz odpady wielomateriałowe - worki w kolorze żółtym z napisem METALE, TWORZYWA SZTUCZNE, 3) papier - worki w kolorze niebieskim z napisem PAPIER, 4) odpady ulegające biodegradacji w tym zielonych - worki w kolorze czarnym z napisem ODPADY ZIELONE. Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów komunalnych segregowanych - jeden raz w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do: - na własny koszt zapewnienia i wyposażania nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne segregowane, w worki o pojemności 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. od 40 do 60 mikronów). Na workach do segregacji muszą być nadrukowane napisy o przeznaczeniu worka. - uzupełniania na własny koszt właścicielom nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne - worków do zbierania odpadów komunalnych segregowanych po każdorazowym odbiorze, przez pozostawianie nowych worków w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, - do wyposażenia w dodatkowe worki, które będą do dyspozycji Gminy i wydawane mieszkańcem w razie potrzeb - prowadzenia ewidencji nieruchomości nie zamieszkałych na, których powstają odpady komunalne, a których właściciele nie realizują obowiązku w zakresie zbierania odpadów komunalnych segregowanych. W przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady, jako zmieszane odpady komunalne i pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, w ciągu 14 dni po upływie każdego miesiąca, - zagospodarowania zebranych odpadów komunalnych segregowanych, poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów, - rozpatrzenia reklamacji (odpady nie zostały odebrane zgodnie z harmonogramem, brak worków na wymianę) w czasie do 24 godzin w dni robocze od otrzymania zawiadomienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić telefonicznie, faksem lub na adres e-mail Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych segregowanych zebranych przez Zakład Usług Komunalnych z 51 szt. pojemników o objętości 1,5 m3 każdy (17 szt. pojemników na papier, 17 szt. pojemników na plastik, 17 szt. pojemników szkło) złożonych w Zakliczynie. 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników KP7 w ilości 2-4 szt miesięcznie zlokalizowanych na terenie Zakliczyna. Łączna ilość wynosi około 42 Mg rocznie. 11. Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) 11.1 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru sukcesywnie w miarę potrzeb jednak nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu odpadów zebranych w sposób selektywny w Punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zlokalizowanego w Zakliczynie. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami, przyjętym uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/379/12 z dnia 2 lipca 2012 r. wraz ze zmianami oraz Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakliczyn oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarko Komunalnej półka z o.o., ul. Okrężna 11, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 777778,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 944513,26
Oferta z najniższą ceną: 944513,26 / Oferta z najwyższą ceną: 944513,26
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI ZAKLICZYN
więcej: przetargi ZAKLICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (II)
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- Usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.