eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Struga Sadlno - konserwacja w km 0+000 - 13+500.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Szczecin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Struga Sadlno - konserwacja w km 0+000 - 13+500.
Numer ogłoszenia: 186090 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, faks 091 4318097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Struga Sadlno - konserwacja w km 0+000 - 13+500..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Struga Sadlno - konserwacja w km 0+000 - 13+500, gmina: Rewal, Karnice i Trzebiatów; powiat:Gryfice;województwo: zachodniopomorskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzeniu postępowaniu Zamawiający nie przewiduje się wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki: Spełnianie warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia b) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za roboty odpowiadające swoim rodzajem wykonanie konserwacji cieku na długości minimum 5,0 km za kwotę minimum 30.000 zł. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót wg załącznika oraz dokumenty potwierdzające, że owe roboty zostały wykonane należycie (np. referencje od inwestora). c) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wskazanie osoby na stanowisko Kierownika Budowy posiadającej uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, melioracji wodnych lub inne ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które uprawniają do pełnienia funkcji Kierownika Budowy na przedmiocie zamówienia. d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunkiem jest posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. Dla Wykonawców występujących samodzielnie według zał. nr 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie składają oni oświadczenia według zał. nr 3a i 3b. Oświadczenie według zał. nr 3a Wykonawcy składają wspólnie, natomiast oświadczenie według zał. nr 3b - każdy z Wykonawców musi złożyć oddzielnie. Oświadczenia złożone wspólnie winny być podpisane również przez pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców. b) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 9a) i 9b) niniejszej specyfikacji: c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, potwierdzające że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: - spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS) - spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami) oraz umowę spółki cywilnej - osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. - wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, zawierający zakres, datę rozpoczęcia i odbioru prac, nazwę inwestora oraz jego adres i telefon ( załącznik nr 2 do SIWZ ) - dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. d) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 9c) niniejszej specyfikacji: - imię i nazwisko osoby, którą Wykonawca wskazuje na stanowisko Kierownika Budowy udokumentowanie kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia - kserokopia uprawnień budowlanych oraz wykaz robót/przebieg kariery zawodowej wskazanej osoby. - zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osoby wskazanej na stanowisko Kierownika Budowy, potwierdzające jego przynależność do izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby i posiadanie ww. ubezpieczenia. e) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 9d) niniejszej specyfikacji: - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. - Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik 1 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów: aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2)Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1) c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w języku innym niż język polski powinny być załączane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH W SZCZECINIE, Terenowy Oddział w Gryficach, Gryfice ul. Trzygłowska 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:00, miejsce: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH W SZCZECINIE, Terenowy Oddział w Gryficach, Gryfice ul. Trzygłowska 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.