eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zorganizowanie i przeprowadzenie na terenie Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 2 w Krakowie dwóch jednorocznych kursów nauki zawodowego języka angielskiego oraz wykonanie elektronicznego słownika z repetytorium języka angielskiego zawodowego.



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie na terenie Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 2 w Krakowie dwóch jednorocznych kursów nauki zawodowego języka angielskiego oraz wykonanie elektronicznego słownika z repetytorium języka angielskiego zawodowego.
Numer ogłoszenia: 186098 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Gastronomicznych Nr 2, ul. Zamoyskiego 6, 30-523 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6560404, fax 012 6560404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsgnr2@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie na terenie Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 2 w Krakowie dwóch jednorocznych kursów nauki zawodowego języka angielskiego oraz wykonanie elektronicznego słownika z repetytorium języka angielskiego zawodowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: A) Przeprowadzenie kursów jak w nazwie zamówienia. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzeni na terenie Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 2 w Krakowie dwa jednoroczne kursy zawodowego języka angielskiego. Pierwsza edycja kursu rozpocznie się od 09.2008 i trwać będzie do 06.2009 r. Druga edycja kursu rozpocznie się od 09.2009 i trwać będzie do 06.2010 r. Każdorazowo rocznie w kursie weźmie udział 50 uczniów. Całościowo kurs językowy obejmować będzie 40h lekcyjnych na ucznia w roku szkolnym co przekłada się na dziesięć spotkań. Szkolenia językowe będą w pełni zintegrowane tematycznie z praktyczną nauką zawodu kucharza, w wymiarze 4 godzin lekcyjnych miesięcznie dla każdej z grup. Wykonawca będzie zobowiązany, dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, do zapewnienia, co najmniej raz w miesiącu dodatkowych obecności w Zespole Szkół Gastronomicznych nr 2 w Krakowie najmniej jednej osoby w wymiarze czterech godzin lekcyjnych, której celem będzie dyżurowanie i bieżąca pomoc młodzieży w nauce języka angielskiego. Szczegółowe terminy szkoleń dla poszczególnych grup ustalane będą w drodze odrębnych pisemnych ustaleń. Wielkość grupy szkoleniowej wynosić będzie od 14 do 17 osób. Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram zajęć w danym semestrze i przedstawi do akceptacji zamawiającemu na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć w danym semestrze. Wykonawca każdorazowo podczas pierwszych zajęć przeprowadzi test znajomości języka angielskiego na podstawie, którego pięćdziesięciu uczniów podzielonych zostanie na trzy grupy pod kątem posiadanych umiejętności językowych. Wewnętrzny egzamin sprawdzający, któremu poddani zostaną słuchacze grup nie może trwać dłużej niż 2 godziny lekcyjne. Wykonawca, po przeprowadzeniu szkolenia w danym roku zobowiązany będzie przeprowadzić egzamin, po którym wystawi uczestnikom kursu imienne zaświadczenia. Zaświadczenie będzie zawierało dostarczone przez zamawiającego logotypy oraz treści odnoszące się do realizowanego projektu oraz źródeł jego finansowania. Wykonawca przekaże zamawiającemu, certyfikaty ukończenia szkolenia. Wymagane jest, aby co najmniej połowa zajęć dla każdej z grup była prowadzona przez wykładowcę obcokrajowca (native speakera), którego językiem ojczystym jest język wykładowy. W przypadku zaistnienia okoliczności, w których w danym terminie zajęć nie będzie mogła uczestniczyć, co najmniej połowa liczby osób szkolących się w danej grupie, Zamawiający zastrzega sobie prawo przełożenia terminu zajęć informując Wykonawcę na 2 dni robocze przed uzgodnionym w harmonogramie terminem zajęć. W przypadku, kiedy wykładowca zaprzestanie prowadzenia szkolenia i zaistnieje potrzeba zastąpienia go innym, zamawiający wymaga, aby nowy wykładowca posiadał, co najmniej, takie samo doświadczenie i kwalifikacje, jak wykładowca zmieniany. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany składu osobowego uczestników szkoleń językowych. Zmiany nie wpłyną na zwiększenie ilości osób biorących udział w szkoleniach. Wykonawca będzie sprawował opiekę metodyczną nad zajęciami językowymi, kontrolę obecności uczestników szkoleń na zajęciach, oraz przedstawiał zamawiającego kwartalnie sprawozdania z faktycznej realizacji godzin w poszczególnych grupach szkoleniowych. Po zrealizowaniu połowy zajęć, a następnie po zakończeniu kursu. Wykonawca przedstawi zamawiającemu sprawozdanie merytoryczne z przeprowadzonych zajęć opisujące przebieg szkolenia, weryfikujące jego efektywność oraz podsumowujące frekwencję uczniów na zajęciach. W trakcie trwania kursów lektorzy będą na bieżąco sprawdzali frekwencję i zaangażowanie poszczególnych słuchaczy na zajęciach oraz postępy procesu nauczania na podstawie np. testów. O niepokojących przypadkach, zjawiskach lektorzy zobowiązani będą informować zamawiającego za pośrednictwem Wykonawcy. Wykonawca przydzieli jako wykładowców - lektorów o odpowiednich kwalifikacjach merytorycznych i dydaktycznych. Wyznaczeni przez Wykonawcę do realizacji umowy lektorzy powinni posiadać wyższe wykształcenie filologiczne lub inne wyższe oraz mieć udokumentowane 2 letnie doświadczenie w zawodzie lektora / nauczyciela języka obcego (z przygotowaniem pedagogicznym). Wykonawca zapewni nadzór nad pracą lektorów metodyka legitymującego się najwyższymi kwalifikacjami językowymi, odpowiednim przygotowaniem merytorycznym i minimum 2 letnim stażem w nauczaniu. Wykonawca na życzenie zamawiającego udostępni opis doświadczenia zawodowego lektorów. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia każdemu słuchaczowi materiałów szkoleniowych w postaci jednego podręcznika. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia przedstawi do wyboru zamawiającemu w formie pisemnej z uzasadnieniem wyboru danej propozycji, trzy podręczniki językowe dla każdej grupy szkoleniowej, które w miarę możliwości zostaną zakupione przez zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powielania materiałów szkoleniowych i pomocniczych w swojej siedzibie. Wszystkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lektorów, po pisemnym umotywowanym wystąpieniu z takim wnioskiem przez słuchaczy grup. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zmiany lektorów w ciągu 14 dni od daty otrzymania wystąpienia o ich zmianę na lektorów o kwalifikacjach nie niższych niż lektorzy zastępowani. Wykonawca zobowiązuje się do gromadzenia i przekazywania zamawiającemu dokumentów dotyczących szkoleń (listy uczestników, zaświadczenia, wyniki z egzaminów). B) Wykonanie elektronicznego słownika oraz repetytorium języka angielskiego zawodowego. Opracowanie i wykonanie elektronicznego repetytorium języka angielskiego zawodowego z częścią audio na CD (zawierającą nagrany tekst, wymowę terminów zawartych w słowniku oraz kilkanaście wybranych lekcji). Opracowanie przeznaczone będzie do praktycznej nauki zawodowego języka angielskiego dla uczniów kształcących się w zawodzie kucharz. Poziom zaawansowania opracowanego materiału oraz treści powinny odpowiadać programowi nauczania realizowanemu w ramach szkolenia językowego. Opracowanie powinno pozwalać na samodzielne dokształcanie się i bieżące rozwiązywanie pojawiających się najbardziej typowych problemów językowych w branży gastronomicznej oraz obsłudze klienta. Materiały będą obejmować podstawowe, praktyczne kwestie związane z działalnością w branży gastronomicznej, takie jak: obsługa gości w restauracji, przyrządzanie posiłków, komunikacja w kuchni, przygotowywanie korespondencji oraz ofert, rozmowę z przełożonym oraz innymi pracownikami, dokonywanie zakupów w sklepie, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, oraz inne typowe związane z pracą w kuchni i obsługą klienta. Repetytorium powinno zawierać również zestaw ćwiczeń odnoszących się do treści szkolenia. Opracowanie i wykonanie elektronicznego słownika języka angielskiego zawodowego. Opracowanie powinno zawierać słownictwo, które zostanie wykorzystane podczas szkolenia. Opracowanie i wykonanie przewodnika do korzystania z przygotowanych materiałów. Wykonawca dostarczy zamawiającemu opracowane i przygotowane pod kątem metodycznym materiały w wersji elektronicznej w formatach podanych przez zamawiającego. Wykonawca przetestuje opracowane materiały i wprowadzi do finalnej wersji korekty według wskazań zamawiającego. Prace nad przygotowaniem materiałów szkoleniowych będą na każdym etapie konsultowane z zamawiającym. Wykonawca przygotuje materiały szkoleniowe w wersji bazowej, w programie MS WORD i przekaże je w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD w terminie do 15.10.2008 r. a w wersji finalnej (po naniesieniu korekt dostarczy je do 30.11.2008 r. Wszystkie opracowane materiały powinny być przygotowane przez Wykonawcę w sposób umożliwiający ich dalszą obróbkę oraz dostosowanie do parametrów i wymogów elektronicznej wersji opracowania. Materiały zostaną przygotowane zgodnie z obowiązującym programem nauczania młodzieży w zawodzie Kucharza, nadzorowanym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. W prace nad wykonaniem elektronicznego słownika oraz repetytorium języka angielskiego zawodowego Wykonawca zaangażuje metodyka nauczania języka angielskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.80.00 - Oferowanie kursów językowych Kod CPV wg słownika 2008: 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a w szczególności: posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. SIWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczeń lub autentyczności dokumentów przeprowadzone zostanie postępowanie wyjaśniające. O postępowaniu wyjaśniającym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, którego czynności dotyczą. Zawiadomiony Wykonawca może składać wszelkie oświadczenia i przedstawiać wszelkie dowody potwierdzające prawdziwość kwestionowanych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Do oferty należy dołączyć dokumenty wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 9.1.1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji). 9.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.1.3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 zł. 9.2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie: 9.2.1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 9.2.2. Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy (zał. Nr 1), 9.2.3. Wzór Umowy (zał. Nr 3) podpisany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie się Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze wzorem, 9.4. Forma dokumentów: 9.4.1. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Powyższy zapis nie dotyczy pełnomocnictw, które muszą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 9.4.2. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 9.4.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 9.4.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik. 9.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 9.5.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 9.5.2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt 9.1. i 9.2. specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 9.5.1. specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.5.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 9.5.3.1. każdy z osobna - dotyczący ich dokument wymieniony w punkcie 9.1.2., 9.1.3. specyfikacji; 9.5.3.2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg załącznika 2 do specyfikacji (dokument wymieniony w pkt 9.1.1. specyfikacji). 9.5.3.3. dokumenty wymienione w punktach 9.1.4., 9.1.5., 9.2.2., 9.2.3. specyfikacji. 9.5.4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego spełnianie warunku udziału w postępowaniu wymienionego w punkcie 8.2., 8.3. specyfikacji oceniane będzie łącznie. 9.5.5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 9.5.6.Wykonawcy składający ofertę wspólną podlegają wykluczeniu z postępowania, gdy okoliczność skutkująca wykluczeniem Wykonawcy dotyczy któregokolwiek z nich.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsgnr2@poczta.onet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 14:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot przetargu finansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.