Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Kluczbork: kurs podstawy obsługi komputera dla 5 osób
Numer ogłoszenia: 186100 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4471388, fax 077 4187788.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupklb.one.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kurs podstawy obsługi komputera dla 5 osób.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: kurs podstawy obsługi komputera dla 5 osób
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.33.20 - Kursy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 5.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 5.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ;. 6.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ; 6.1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia do składania ofert. 6.1.4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. 6.1.5 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zgodnych z rodzajem szkolenia oraz materiałów dydaktycznych, jakie otrzymają uczestnicy szkolenia- co umożliwi prawidłową realizację przebiegu szkolenia (zgodnie z załącznikiem nr 5) 6.1.6 Wszystkie w/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona, wpis za ,,zgodność z oryginałem, podpis i pieczątka imienna) przez Wykonawcę zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 10
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 17
- 4. nadzór wewnętrzny służacy podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3
- 5. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usłu lub referencje - 3
- 6. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 4
- 7. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 8. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydakyczne do potrzeb określonego szkolenia - 5
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.kluczbork.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku ul. Sienkiewicza 22b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku ul. Sienkiewicza 22b - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PFRON
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w gminie Kluczbork- budowa sieci wodociągowej w Smardach Górnych i Kolonii Piecowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Ligocie Górnej
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w Gminie Kluczbork - budowa sieci kanalizacyjnej w Ligocie Górnej oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Ligocie Zameckiej
więcej: przetargi w Kluczborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.