eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUtrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Łódź: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
Numer ogłoszenia: 186104 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi , ul. Solna 14, 91-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 235 48 00, faks 42 235 48 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu operatów wodnoprawnych wraz z instrukcjami gospodarowania wodą, wykonaniu dokumentacji wykonawczej na remont mostu rolniczego oraz wykonaniu inwentaryzacji stanu technicznego urządzeń wodnych - kanałów w ramach zamówienia pn: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium dla niżej wymienionych części zamówienia (zadań) w wysokości: - część 1, nr zadania: DZ/331/48/20/2014, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny wraz z instrukcją gospodarowania wodą, rz. Strawa, km 2+400, 4+200, gm. Sulejów, pow. piotrkowski - 700,00 zł, - część 2, nr zadania: DZ/331/48/21/2014, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny wraz z instrukcją gospodarowania wodą, rz. Wolbórka, km 16+244, gm. Wolbórz, pow. piotrkowski - 450,00 zł, - część 3, nr zadania: DZ/331/48/22/2014, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie kanału Zbylczyckiego, km 8+100, gm. Świnice Warckie, pow. łęczycki - 600,00 zł, - część 4, nr zadania: DZ/331/48/23/2014, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie Kanału Witonia A, km 1+200, 2+000, gm. Witonia, pow. łęczycki - 600,00 zł, - część 5, nr zadania: DZ/331/48/24/2014, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie Kanału Południowego C, km 4+900, gm. Piątek, km 7+425, gm. Góra Św. Małgorzaty, pow. łęczycki - 650,00 zł, - część 6, nr zadania: DZ/331/48/25/2014, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie Kanału Południowego B, km 6+490, gm. Piątek, pow. łęczycki - 300,00 zł, - część 7, nr zadania: DZ/331/48/19/2014, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Dokumentacja wykonawcza na remont mostu rolniczego, rz. Pilsia, km 16+850, gm. Zelów, pow. bełchatowski - 450,00 zł, - część 8, nr zadania: DZ/331/48/17/2014, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Inwentaryzacja stanu technicznego urządzeń wodnych - Kanał Strzegociński, km 0+000-12+225, gm. Witonia, Kutno, Krzyżanów, pow. łęczycki, kutnowski - 1 600,00 zł, - część 9, nr zadania: DZ/331/48/18/2014, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Inwentaryzacja stanu technicznego urządzeń wodnych - Kanał Południowy, km 0+000-11+900, gm. Bielawy, Bedlno, pow. kutnowski, łowicki - 1 500,00 zł, - część 10, nr zadania: DZ/331/48/26/2014, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Inwentaryzacja stanu technicznego urządzeń wodnych. Kanały w zlewni rzeki Bzury. Kanał Moszczenica - Malina, km 0+000-3+300, Kanał Moszczenica - Struga, km 0+000-0+500, gm. Piątek, pow. łęczycki - 1 000,00 zł. 2. Szczegółowe zasady wnoszenia oraz zwrotu wadium zostały określone w siwz

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w formie oryginału. Zobowiązanie to może być wyrażone w jednym dokumencie, jak również być podparte całym pakietem innych dokumentów. Niezależnie od tego, czy wykonawca będzie udowadniał okoliczności dysponowania zasobami podmiotu trzeciego tylko przy pomocy jednego dokumentu zawierającego pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, czy też przy pomocy wielu dokumentów tworzących w całości takie zobowiązanie, treść ich powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest: - do podania nazw (firm) podwykonawców - dołączyć do oferty w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 3 Rozdziału VII siwz. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie). Uwaga: wspólnicy spółki cywilnej nie mają obowiązku ustanawiania pełnomocnika w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż każda czynność prawna zostanie dokonana przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. W takim przypadku wszystkie oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej - chyba, że umowa regulująca współpracę wspólników spółki cywilnej stanowi inaczej. Wówczas wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, 2) formularze stanowiące Załączniki nr 2a, 3, 4 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2b i 2c do siwz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje oddzielnie - powyższy zapis ma zastosowanie także w odniesieniu do wspólników spółki cywilnej, 4) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2b, 2c do siwz - w miejscu wykonawca należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określone w siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-423 Łódź, ul. Solna 14, pokój nr 213, tel. (42) 235 48 00, 235 48 27, 235 48 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 10:00, miejsce: 91-423 Łódź, ul. Solna 14 pokój nr 405 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operat wodnoprawny wraz z instrukcją gospodarowania wodą, rz. Strawa, km 2+400, 4+200, gm. Sulejów, pow. piotrkowski, nr zadania: DZ/331/48/20/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny wraz z instrukcją gospodarowania wodą, rz. Strawa, km 2+400, 4+200, gm. Sulejów, pow. piotrkowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operat wodnoprawny wraz z instrukcją gospodarowania wodą, rz. Wolbórka, km 16+244, gm. Wolbórz, pow. piotrkowski, nr zadania: DZ/331/48/21/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny wraz z instrukcją gospodarowania wodą, rz. Wolbórka, km 16+244, gm. Wolbórz, pow. piotrkowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie kanału Zbylczyckiego, km 8+100, gm. Świnice Warckie, pow. łęczycki, nr zadania: DZ/331/48/22/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie kanału Zbylczyckiego, km 8+100, gm. Świnice Warckie, pow. łęczycki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie Kanału Witonia A, km 1+200, 2+000, gm. Witonia, pow. łęczycki, nr zadania: DZ/331/48/23/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie Kanału Witonia A, km 1+200, 2+000, gm. Witonia, pow. łęczycki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie Kanału Południowego C, km 4+900, gm. Piątek, km 7+425, gm. Góra Św. Małgorzaty, pow. łęczycki, nr zadania: DZ/331/48/24/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie Kanału Południowego C, km 4+900, gm. Piątek, km 7+425, gm. Góra Św. Małgorzaty, pow. łęczycki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie Kanału Południowego B, km 6+490, gm. Piątek, pow. łęczycki, nr zadania: DZ/331/48/25/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Operat wodnoprawny na piętrzenie i retencjonowanie wód w korycie Kanału Południowego B, km 6+490, gm. Piątek, pow. łęczycki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dokumentacja wykonawcza na remont mostu rolniczego, rz. Pilsia, km 16+850, gm. Zelów pow. bełchatowski, nr zadania: DZ/331/48/19/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Dokumentacja wykonawcza na remont mostu rolniczego, rz. Pilsia, km 16+850, gm. Zelów, pow. bełchatowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Inwentaryzacja stanu technicznego urządzeń wodnych - Kanał Strzegociński, km 0+000-12+225, gm. Witonia, Kutno, Krzyżanów, pow. łęczycki, kutnowski, nr zadania: DZ/331/48/17/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych, nazwa zadania wraz z lokalizacją:Inwentaryzacja stanu technicznego urządzeń wodnych - Kanał Strzegociński, km 0+000-12+225, gm. Witonia, Kutno, Krzyżanów, pow. łęczycki, kutnowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Inwentaryzacja stanu technicznego urządzeń wodnych - Kanał Południowy, km 0+000-11+900, gm. Bielawy, Bedlno, pow. kutnowski, łowicki, nr zadania: DZ/331/48/18/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Inwentaryzacja stanu technicznego urządzeń wodnych - Kanał Południowy, km 0+000-11+900, gm. Bielawy, Bedlno, pow. kutnowski, łowicki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Inwentaryzacja stanu technicznego urządzeń wodnych. Kanały w zlewni rzeki Bzury. Kanał Moszczenica - Malina, km 0+000-3+300, Kanał Moszczenica - Struga, km 0+000-0+500, gm. Piątek, pow. łęczycki, nr zadania: DZ/331/48/26/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych, nazwa zadania wraz z lokalizacją: Inwentaryzacja stanu technicznego urządzeń wodnych. Kanały w zlewni rzeki Bzury, Kanał Moszczenica - Malina, km 0+000-3+300, Kanał Moszczenica - Struga, km 0+000-0+500, gm. Piątek, pow. łęczycki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.