Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Poznań: Dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1: Klimatyzatory Część 2: Wentylatory Część 3: Telewizory Część 4: Czajniki, mikrofalówka, lodówki, ekspresu do kawy, zmywarka, nawilżacz, radioodtwarzacze, odkurzaczeCzęść 5: Sprzęt RTV i Sprzęt Audio dla Biura Projektu UAM przy ul. Międzychodzkiej 5 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 186105 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1: Klimatyzatory Część 2: Wentylatory Część 3: Telewizory Część 4: Czajniki, mikrofalówka, lodówki, ekspresu do kawy, zmywarka, nawilżacz, radioodtwarzacze, odkurzaczeCzęść 5: Sprzęt RTV i Sprzęt Audio dla Biura Projektu UAM przy ul. Międzychodzkiej 5 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1: Klimatyzatory Część 2: Wentylatory Część 3: Telewizory Część 4: Czajniki, mikrofalówka, lodówki, ekspresu do kawy, zmywarka, nawilżacz, radioodtwarzacze, odkurzaczeCzęść 5: Sprzęt RTV i Sprzęt Audio dla Biura Projektu UAM przy ul. Międzychodzkiej 5 w Poznaniu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1: 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100 PLN). Część 2: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100) Część 3: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100) Część 4: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100) Część 5: 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100) 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27 lipca 2011 r. do godz. 10:30. (oryginał wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych UAM, a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
w przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego do opisanego w SIWZ, do oferty należy dołączyć katalogi, foldery zawierające parametry techniczne proponowanego sprzętu z wyraźnym wskazaniem sprzętu, którego opis dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jedynie w przypadku, gdy po zawarciu umowy sprzęt wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
pokój 303.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Klimatyzatory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Wentylatory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Telewizory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: Czajniki, mikrofalówka, lodówki, ekspresu do kawy, zmywarka, nawilżacz, radioodtwarzacze, odkurzacze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD i RTV do jednostek Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5: Sprzęt RTV i Sprzęt Audio dla Biura Projektu UAM przy ul. Międzychodzkiej 5 w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.