Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Mińsk Mazowiecki: Wymiana okien w kościele Parafii Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Mińsku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 186110 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p/w Narodzenia Najświętszej Maryi Panny , ul. Kościelna 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 758 28 56, faks 0-25 758 28 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafiaminsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w kościele Parafii Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Mińsku Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku kościoła wraz z pracami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót stanowiących odpowiednio załącznik nr 1a i 1b do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) przedłożą oświadczenie o wykonaniu części zamówienia przez podwykonawców, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U., z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), d) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie roboty polegające na montażu okien o wartości zamówienia w chwili realizacji co najmniej 30 tysięcy złotych h) dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia tego typu robót. 2. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana przez Zamawiającego poprzez analizę treści złożonych dokumentów przy zastosowaniu formuły spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 - podpisane przez wykonawcę, 2. oświadczenie o wykonaniu części zamówienia przez podwykonawców- załącznik nr 3. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), wykonawca składa następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 4. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty: a) dokumenty stwierdzające że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia tj. : - uprawnienia budowlane oraz zezwolenie na prowadzenie robót w zabytkowych budynkach, kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch robót polegających na montażu okien o wartości zamówienia w chwili realizacji co najmniej 30 tysięcy złotych. Wykaz należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne) - wykaz podpisany przez wykonawcę, kserokopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów określonych w pkt. 3 składa odpowiadające im dokumenty stosownie do § 2 ust 1 pkt. a) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, z zastrzeżeniem zapisów §2 ust 3 przedmiotowego rozporządzenia b) składa dokumenty wymienione w pkt. 1,2,4, 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć ofertę zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafiaminsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka Narodzenia Najświętszej Maryi Panny Diecezja Warszawsko- Praska, ul. Kościelna, 05-300 Mińsk Mazowiecki- kancelaria.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka Narodzenia Najświętszej Maryi Panny Diecezja Warszawsko- Praska, ul. Kościelna, 05-300 Mińsk Mazowiecki- kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew od km 0+755 do km 4+010
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim w roku 2025
- (IV) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.