To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-03
Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14 000 EUR
na
dostawę (zakup i dostarczenie) myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 27 / 2014 )
Numer ogłoszenia: 186138 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80171 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14 000 EUR na dostawę (zakup i dostarczenie) myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 27 / 2014 ).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zakup i dostarczenie myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia, 2. montaż, instalację i uruchomienie, 3. szkolenie personelu w ilości 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, 5. okres gwarancji - 24 miesiące, 6. serwis gwarancyjny, w ramach, którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych e. przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych, f. łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 12 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie procesu mycia, dezynfekcji z jego użyciem powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Endoskopii pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 14:30 g. wymianę sprzętu na nowy o takich samych parametrach i okresie gwarancji jak na początku umowy w przypadku, gdy łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie procesu mycia, dezynfekcji z jego użyciem powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Endoskopii pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 14:30 7. Serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na następujących warunkach: a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych, e. łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 14 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie procesu mycia, dezynfekcji z jego użyciem powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Endoskopii pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 14:30 Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy serwisowej pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy serwisowej. 8. Zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji. 9. Zapewnienie kontynuowania umowy serwisowej na dotychczasowych zasadach, jeżeli Wykonawca będzie jedynym na terenie Polski autoryzowanym serwisantem zakupionej przez Zamawiającego w 2014r. myjni stanowiącej przedmiot zamówienia w postępowaniu nr Szp. Leszcz/ PN 27 2014r.lub w przypadku w którym Wykonawca nie będzie jedynym podmiotem uprawnionym do realizacji serwisu pogwarancyjnego, a oferty innych Wykonawców będą droższe o ponad 10% od ceny wynikającej z oferty wybranego Wykonawcy to Wykonawca zapewnia kontynuację umowy z uwzględnieniem waloryzacji ceny o wskaźnik inflacji w okresach 12 miesięcznych licząc od terminu obowiązywania umowy serwisowej. Termin realizacji zamówienia 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2. montaż, instalację, uruchomienie, 3. szkolenie w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia. 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, Całość zamówienia zakończona podpisaniem Protokołu końcowego w terminie 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Miejsce dostarczenia Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, ul. Raciborska 27, Pracownia Endoskopii..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MMM MUENCHENER MEDIZIN MECHANIK POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MMM MUENCHENER MEDIZIN MECHANIK POLSKA SP. Z O.O.
- MMM Muenchener Medizin Mechanik Polska Sp.z o. o., Ul. Poleczki 30, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156733,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134654,22
Oferta z najniższą ceną: 134654,22 / Oferta z najwyższą ceną: 134654,22
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.