To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-17
Warszawa: Dostawa komputerów, laptopów, toreb i plecaków na laptopy, urządzeń sieciowych, dysków SSD, serwerów i oprogramowania na potrzeby Centrum Nauki Kopernik
Numer ogłoszenia: 186157 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174025 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Instytucji Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, laptopów, toreb i plecaków na laptopy, urządzeń sieciowych, dysków SSD, serwerów i oprogramowania na potrzeby Centrum Nauki Kopernik.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, laptopów, toreb i plecaków na laptopy, urządzeń sieciowych, dysków SSD, serwerów i oprogramowania na potrzeby Centrum nauki Kopernik. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego, znajdująca się w Warszawie 00-390, przy ulicy Wybrzeże Kościuszkowskie 20. Zamówienie podzielone jest na 5 części; a) Część I zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik, zgodnych ze specyfikacja i wymaganiami zamawiającego określonymi w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji technicznej na część I zamówienia Załączniku numer 1 do SIWZ. b) Część II zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych typu switche na potrzeby Centrum Nauki Kopernik, zgodnych ze specyfikacja i wymaganiami zamawiającego określonymi w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji technicznej na część II zamówienia Załączniku numer 2 do SIWZ. c) Część III zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia sieciowego firewall wielozadaniowego systemu zabezpieczeń sieciowych na potrzeby Centrum Kopernik zgodnego ze specyfikacją i wymaganiami Zamawiającego określonymi w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia specyfikacji technicznej na część III Zamówienia Załączniku numer 3 do SIWZ. d) Część IV zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, laptopów dysków SSD, minikomputerów, toreb i plecaków na laptopy na potrzeby Centrum nauki Kopernik, zgodnych ze specyfikacją i wymaganiami Zamawiającego d)Część IV zamówienia: przedmiotem Zamówienia jest dostawa komputerów, laptopów, dysków SSD, minikomputerów, toreb i plecaków na laptopy na potrzeby Centrum Nauki Kopernik, zgodnych ze specyfikacją i wymaganiami Zamawiającego określonymi w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia specyfikacji technicznej na część IV Zamówienia Załączniku numer 4 do SIWZ. e) Część V zamówienia: przedmiotem Zamówienia jest dostawa aktualizacji oprogramowania CISCO Call Manager i Contact Center wraz z serwerami oraz usługą wdrożenia na potrzeby Centrum Nauki Kopernik, zgodnych ze specyfikacją i wymaganiami Zamawiającego określonymi w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia specyfikacji technicznej na część V Zamówienia Załączniku numer 5 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został zawarty w szczególności w Załącznikach nr 1,2,3,4 i 5 do SIWZ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Specyfikacja techniczna na część I,II,III, IV i V Zamówienia. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określa: a) wzór Umowy na część I Zamówienia stanowiący Załącznik nr 15 do SIWZ; b) wzór Umowy na część II Zamówienia stanowiący Załacznik nr 16 do SIWZ; c) wzór Umowy na część III Zamówienia stanowiący Załącznik nr 17 do SIWZ; d) wzór Umowy na część IV Zamówienia stanowiący Załacznik nr 18 do SIWZ; e) wzór Umowy na część V Zamówienia stanowiący załacznik nr 19 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.55.12.00 - Centrale telefoniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I Zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROASISSTANS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
PROASISSTANS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Maxto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo - akcyjna, ul. Reduta 5, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83025,00
Oferta z najniższą ceną: 83025,00 / Oferta z najwyższą ceną: 122537,52
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dabacom - Bartosz Raczyński, ul. Ojcowska 17, 80-146 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 188485,20
Oferta z najniższą ceną: 188485,20 / Oferta z najwyższą ceną: 223599,24
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
- S T Services Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99231,80
Oferta z najniższą ceną: 99231,80 / Oferta z najwyższą ceną: 99231,80
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Część V zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROASISSTANS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
PROASISSTANS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Maxto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo - Akcyjna, ul. Reduta 5, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80909,40
Oferta z najniższą ceną: 80909,40 / Oferta z najwyższą ceną: 107024,76
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa klastra serwerowego z macierzą oraz dyskami dla Starostwa Powiatowego w Stargardzie, w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.