eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa (wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu) aparatury medycznej (4 szt. monitorów stacjonarno-przenośnych, jednego stołu operacyjnego z materacami do podgrzewania i chłodzenia oraz 1 kroplówkowej pompy infuzyjnej z fotokomórką dla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Poznań: Dostawa (wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu) aparatury medycznej (4 szt. monitorów stacjonarno-przenośnych, jednego stołu operacyjnego z materacami do podgrzewania i chłodzenia oraz 1 kroplówkowej pompy infuzyjnej z fotokomórką dla pacjentów z m.c. powyżej 30 kg) dla Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 50/08
Numer ogłoszenia: 186184 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Szpitalna 27/33, 60-572 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8491375, fax 061 8491562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk5.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu) aparatury medycznej (4 szt. monitorów stacjonarno-przenośnych, jednego stołu operacyjnego z materacami do podgrzewania i chłodzenia oraz 1 kroplówkowej pompy infuzyjnej z fotokomórką dla pacjentów z m.c. powyżej 30 kg) dla Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 50/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu) aparatury medycznej (4 szt. monitorów stacjonarno-przenośnych, jednego stołu operacyjnego z materacami do podgrzewania i chłodzenia oraz 1 kroplówkowej pompy infuzyjnej z fotokomórką dla pacjentów z m.c. powyżej 30 kg) dla Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - o parametrach technicznych (i na warunkach) szczegółowo przedstawionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy wyodrębnione części (pakiety)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. zrealizują zamówienie w ustalonym przez Zamawiającego terminie, 2. posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie metodą spełnia/nie spełnia (druk ZP-17).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w tym celu należy dołączyć podpisany załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk5.am.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w wersji drukowanej znajduje się w siedzibie Zamawiającego - w Dziale Zamówień Publicznych (pokój nr 126).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - Poznań, ul. Szpitalna 27/33 (pokój nr 5A).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Monitor stacjonarno-przenośny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor stacjonarno-przenośny (4 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stół operacyjny z materacami do podgrzewania i chłodzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół operacyjny z materacami do podgrzewania i chłodzenia - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kroplówkowa pompa infuzyjna z fotokomórką dla pacjentów z m.c. powyżej 30 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kroplówkowa pompa infuzyjna z fotokomórką dla pacjentów z m.c. powyżej 30 kg - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.