eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaRemont klatki schodowej i zabezpieczenie windy i budynku poprzez wykonanie barierek - w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego garażu i wywóz gruzu, wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym i wykonanie parkingu z kostki brukowej w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Śniadowie oraz zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i cementu do Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Wiźnie - dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży



Ogłoszenie z dnia 2013-09-13

Łomża: Remont klatki schodowej i zabezpieczenie windy i budynku poprzez wykonanie barierek - w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego garażu i wywóz gruzu, wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym i wykonanie parkingu z kostki brukowej w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Śniadowie oraz zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i cementu do Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Wiźnie - dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży
Numer ogłoszenia: 186203 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej , Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156949, faks 086 2156950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatki schodowej i zabezpieczenie windy i budynku poprzez wykonanie barierek - w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego garażu i wywóz gruzu, wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym i wykonanie parkingu z kostki brukowej w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Śniadowie oraz zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i cementu do Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Wiźnie - dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu klatki schodowej i zabezpieczenie windy i budynku poprzez wykonanie barierek - w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży , wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego garażu i wywóz gruzu, wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym i wykonanie parkingu z kostki brukowej w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Śniadowie oraz zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i cementu do Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Wiźnie - dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży w oparciu o; 1.1. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 1. 2. Przedmiar robót. - stanowiący załączniki do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w podziale na zadania; 1. Wykonaniu remontu klatki schodowej w budynku Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, ul. Kard. Wyszyńskiego. 2. Zabezpieczenie windy i budynku poprzez wykonanie barierek - w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, ul. Kard. Wyszyńskiego. 3. Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego garażu i wywóz gruzu, wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym oraz wykonanie parkingu z kostki brukowej w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Śniadowie. 4. Zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i cementu do Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Wiźnie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - dla zadań 1, 2, 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: Posiada opłaconą polisę , a przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę minimum 150 000zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w oparciu o obowiązujące przepisy, normy oraz wymagania SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że udziela gwarancji na wykonane roboty budowlane, użyte i dostarczone materiały budowlane do prowadzenia robót budowlanych - na minimum 3 lata.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnione załączniki do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesie na rzecz Zamawiającego zabezpieczenie w wysokości 5 % wartości przedmiotu postępowania na warunkach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art. 150 ust. 2 - dla zadań 1, 2, 3. 3. Jeżeli do realizacji umowy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców, to zobowiązany jest do przedłożenia zakresu ich świadczeń na rzecz Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest/ na etapie podpisania umowy/ do złożenia oświadczenia, że będzie odpowiadał za ich prace, jak za własną. 4. Sporządzony szczegółowy kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiary robót i obowiązujące przepisy prawa. 4.1. Sposób przygotowania kosztorysu ofertowego; a/ Wykonawca w kosztorysach ofertowych nie może pominąć jakiejkolwiek pozycji przedmiaru oraz powinien go wycenić zgodnie z opisem pozycji - bez pozycji dodatkowych, chyba, że będą wprowadzone przez Zamawiającego, w odpowiedzi na zapytania do SIWZ. b/ Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać zmian do przedmiarów robót. Wszelkie błędy dostrzeżone w przedmiarach wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert w trybie art. 38 PZP. c/ W przypadku uszczegółowienia i-lub zmian do pozycji przedmiaru, wprowadzonych przez Zamawiającego w wyniku zapytań Wykonawców art. 38 PZP, należy wszystkie wprowadzone modyfikacje uwzględnić w cenie, jak również w opisach pozycji przedmiarowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w poniższych okolicznościach w szczególności w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: a) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, o prace dostosowawcze do zaistniałych zmian, b) zmiana obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku jednakże nie więcej niż w ramach środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie niniejszego zadania, c) działanie siły wyższej np. klęski żywiołowe, anomalie pogodowe, katastrofa budowlana, działania wojenne itp., o czas trwania przeszkody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 - 404 Łomża - Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 - 404 Łomża - Gabinet Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 242, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1 - 1.4. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt 2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonaniu remontu klatki schodowej w budynku Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, ul. Kard. Wyszyńskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.24.00.00-1, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie windy i budynku poprzez wykonanie barierek - w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, ul. Kard. Wyszyńskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.24.00.00-1, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego garażu i wywóz gruzu, wykonanie ogrodzenia w systemie panelowym oraz wykonanie parkingu z kostki brukowej w Zespole Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Śniadowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.24.00.00-1, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i cementu do Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego w Wiźnie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wskazane jest aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną i zapoznał się z przedmiarem robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.24.00.00-1, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.