eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice1. wymiana stolarki okiennej , 2. modernizacja boiska wielofunkcyjnego - sztuczna trawa , 3. modernizacja basenu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-28

Katowice: 1. wymiana stolarki okiennej , 2. modernizacja boiska wielofunkcyjnego - sztuczna trawa , 3. modernizacja basenu.
Numer ogłoszenia: 186210 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 , al. Bolesława Krzywoustego 11, 40-870 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2543679, faks 032 2543679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsi1bipkatowice.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkól Inregracyjnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. wymiana stolarki okiennej , 2. modernizacja boiska wielofunkcyjnego - sztuczna trawa , 3. modernizacja basenu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 1.Wymianę stolarki okiennej zad.2 Modernizacja boiska wielofunkcyjnego - w zakresie wymiany nawierzchni poliuretanowej na nawierzchnię ze sztucznej trawy zad.3 modernizacja basenu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.40.00.00-1, 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.11.21-8, 45.26.25.20-2, 45.42.11.41-4, 45.23.32.00-1, 45.11.12.00-0, 45.34.00.00-2, 45.11.27.20-8, 45.44.21.90-5, 45.43.11.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób + oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsi1bipkatowice.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 40-870 Katowice, Al. B. Krzywoustego 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 im. Roberta Oszka 40-870 Katowice, Al. B. Krzywoustego 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach im. Roberta Oszka w Katowicach ul. Krzywoustgo 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje wymianę okien drewnianych na okna z profili PCV.Wymianę stolarki okiennej należy przeprowadzić z maksymalną starannością i ograniczeniem uszkodzeń. Należy dostarczyć i zamontować okna o profilach minimum pięciokomorowych profil półzlicowany w kolorze białym . Ościeżnice i ramki skrzydeł rozwieralnych wzmocnione wkładką z blachy stalowej minimum 1,5 mm ,zabezpieczone przed korozją. Skuteczny system odprowadzania wody z przestrzeni pomiędzy skrzydłem i ościeżnicą. Okucia obwiedniowe z najazdem skrzydeł rolkowym. Okucia winny posiadać system mikrowentylacji. W .skrzydłach należy zamontować szyby zespolone , jednokomorowe ,współczynnik przenikania ciepła maksimum U+1,0 W/m2 K .W oknach o wymiarach 2,46 x 2,10 należy zamontować po dwa nawietrzaki a w oknach o wymiarach 2,46x0,77 po jednym nawietrzaku. Podokienniki wewnętrzne nie podlegają wymianie. Ościeża wewnętrzne należy pomalować po przygotowaniu podłoża farbami emulsyjnymi w kolorze białym . Ościeża zewnętrzne pomalować farbą emulsyjną w kolorze elewacji. Należy zastosować nawietrzaki o przepływie nominalnym 25m3/h . Należy wymienić parapety zewnętrzne wraz z obróbkami blacharskimi gzymsów z blachy ocynkowanej grubości 0,55 mm malowanych w kolorze brązowym. 11 sztuk okien o wymiarach 2,46 x 2,10 należy wyposażyć w wewnętrzne rolety w kasetach z prowadnicami. Kaseta i prowadnice aluminiowe lakierowane proszkowo na biało. Materiał rozpraszający światło 100% poliester , gramatura 170-200 gr/m2 , grubość 0,30-0,35 mm .Montaż na skrzydle okiennym. Wymagany Atest Higieniczny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) modernizacja boiska wielofunkcyjnego - sztuczna trawa w Zespole Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach im. Roberta Oszka w Katowicach ul. Krzywoustgo 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego - w zakresie wymiany nawierzchni poliuretanowej na nawierzchnię ze sztucznej trawy. Zakres robót -roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych -rozebranie nawierzchni z poliuretanu -rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych -rozebranie betonowych ścieżek technologicznych -uzupełnienie podbudowy z tłucznia , kruszywo łamane frakcji 0-63 mm -wykonanie pomiarów stopnia zagęszczenia podbudowy -koszty pomiarów ująć w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego-. -ułożenie trawy syntetycznej o parametrach nie gorszych niż : wysokość włókna 15 mm , wysokość całkowita 17 mm , gęstość minimalna pęczków 51.840 na m2 , minimalny ciężar 2.884 gr na m2 , minimalna gęstość włókien 102.000 nam2 , dTex 8.800 .Trawa fibrylowana , wypełnienie piasek kwarcowy , kolor nawierzchni zielony , linie wklejone w nawierzchnię -białe , żółte. -Montaż systemowych piłkochwytów o wysokości 3,00 m ocynkowanych wraz z podkładkami amortyzującymi. -Dostawa i montaż profesjonalnych bramek wraz z siatkami do gry w piłkę ręczną oraz czterech kompletów słupków i tablic do koszykówki w systemie (Anty wandal), słup stalowy ocynkowany .Tablica wymiar 120x90 cm wykonana z kompozytu PP, odporna na warunki pogodowe. Średnica kosza 45 cm wraz z obręczą i siatka. -montaż piłkochwytów systemowych minimalna głębokość posadowienia fundamentów pod słupki 1,30 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.11.12.00-0, 45.34.00.00-2, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: modernizacja basenu w Zespole Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach im. Roberta Oszka w Katowicach ul. Krzywoustgo 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót -Rozebranie ścianek działowych kabin wc -Rozebranie płytek ceramicznych ściennych wraz z izolacja pionową i tynkami. -Rozebranie posadzki z płytek terakotowych , izolacji oraz lastryka . -Wymiana stolarki okiennej . -Wykonanie izolacji grzybobójczej. -Wykonanie tynków renowacyjnych na sufitach -Wykonanie izolacji poziomej w części przedsionka według technologii określonej w przedmiarze robót. -Na ścianach należy ułożyć płytki glazurowe według palety RAKO typ ALLEGRO symbol WARKBOO6 o wymiarach 25 x 33 cm. oraz łącznie 240 sztuk dekorów według symbolu WLAKK002 (SET) o wymiarach 25 x 4,8 cm. -Na posadzce należy ułożyć terakotę według palety RAKO typ GDM02045 (SET) o wymiarach 30 x 30 cm minimum IV klasa ścieralności. Należy przyjąć do kalkulacji i wykonania fugi antygrzybiczne -Zabudowę kabin wc wykonać w systemie ścian działowych 24 mm pokrytą obustronnie melaminem wodoodpornym w kolorze jasno szarym . Konstrukcja nośna - profile aluminiowe , anodowane w kolorze naturalnym. przestrzeń między podłogą a konstrukcją 0.12 m. Sposób zamknięcia gałka z zasuwką. Szerokość drzwi 0,8 m. Wysokość całkowita 2,10 m . Materiały użyte na ścianki powinny posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny. UWAGA : Podane powyżej parametry i symbole dotyczą parametrów technicznych , kolorystyki i wzornictwa , które stanowią kontynuację remontu sanitariatów i z uwagi na zachowanie koncepcji kolorystycznej należy zastosować. Inwestor dopuszcza zastosowanie materiałów innych producentów pod warunkiem zachowania parametrów , wzornictwa i kolorystyki. -Instalację wodną wykonać z rur PP. -Instalację kanalizacyjną wykonać z rur PCV. -Wpusty podłogowe z PCV d=50 mm z kołnierzem do izolacji poziomej ,możliwością czyszczenia od zewnątrz. -Armatura odcinająca kulowa z dwuzłączką -Zestawy podtynkowe z okresem gwarancji producenta 120 miesięcy -Instalacje elektryczne wykonać przewodami o napięciu przebicia 750 V osprzęt elektryczny typu POLO , oprawy oświetleniowe typu WL 315 IP65 2 x 9 W.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.00.00.00-7, 45.42.11.21-8, 45.44.21.90-5, 45.43.11.00-8, 45.26.25.20-2, 45.42.11.41-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.