Ogłoszenie z dnia 2013-01-14
Rybnik: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Rybniku ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik
Numer ogłoszenia: 18622 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4228300, faks 032 4228658.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Rybniku ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Rybniku ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych o wadze do 2000 gram w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania, 2) doręczanie zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, 3) odbiory od Zamawiającego przesyłek listowych przeznaczonych do nadania, 4) przyjmowanie, przemieszczanie, doręczanie paczek krajowych, 5) odbiory od Zamawiającego paczek krajowych przeznaczonych do nadania, 6) doręczanie zwrotów paczek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska S.A., ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78447,6 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78447,6
Oferta z najniższą ceną: 78447,6 / Oferta z najwyższą ceną: 78447,6
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których oba przeprowadzone były w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty oraz pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z powyższym powstała okoliczność zastosowania trybu z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 PZP.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie usługi kompleksowego mycia okien i przeszkleń w budynku Sądu Okręgowego w Rybniku przy ul. Piłsudskiego 33
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu zamówień publicznych i cyfryzacji zamówień publicznych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu finansów publicznych
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu dla urządzeń DWDM (Dense Wavelength Division Multiplexing) produkcji firmy EKINOPS
- Usługi geodezyjne z podziałem na zadania (5 zadań):
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla AGH - DE-dzp.272-022/25
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych, paczek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na potrzeby UMŻ.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania, zwrotu przesyłek pocztowych, świadczenia usługi elektroniczne...
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Koronowie.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, wraz z przekazami pocztowymi oraz usługą kurierską na rzecz Urzędu Miasta Marki
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.