Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Inowrocław: BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DRÓG NR 2574 C, 2575 C, 2576 C W MIEJSCOWOSCI
WOLA WAPOWSKA
Numer ogłoszenia: 186235 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie , Latkowo 11, 88-108 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3533048, 3552709 w. 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZDPLATKOWO.COM.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DRÓG NR 2574 C, 2575 C, 2576 C W MIEJSCOWOSCI WOLA WAPOWSKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie - roboty pomiarowe - roboty ziemne - ustawienie krawężników - roboty nawierzchniowe Przed przystąpieniem do robót Wykonawca musi opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzgodnić go z właściwymi organami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym względzie kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej. Kierownik budowy musi : a) posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), b) posiadać wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego. c) osoba ta musi być wpisana na listę Polskiej Izby Architektów lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz jeżeli posiada uprawnienia budowlane wydane po 14 lutego 1995 r. - musi posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : a) wykażą i udokumentują wykonanie minimum 2 robót o podobnym zakresie jakie obejmuje zamówienie; b) dysponują odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia c) zobowiążą się do udzielenia minimum 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego robót; d) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie : a) dysponują odpowiednimi środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; c) ubezpieczą budowę od odpowiedzialności cywilnej. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. 3. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa. 4. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. 5. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w pkt. V, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wypełniona i podpisana oferta z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) oświadczenie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 4) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 5) wypełniony i podpisany Formularz kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, 6) wypełniony i podpisany wykaz stawek i narzutów z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6, 7) Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi ( wzór informacji - załącznik nr 7). 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca lub Podwykonawca (wzór wykazu - załącznik nr 8). 9) Aktualnego odpisu w właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . 10) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy Wykonawców, którzy w rozumieniu Ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, Dz.U. nr 197, poz. 1661 są podmiotami zbiorowymi). 12) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Dokumentów stwierdzających, że osoby przeznaczone do kierowania robotami budowlanymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a) aktualnego zaświadczenia wydanego przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego, potwierdzające, że osoba wymieniona w wykazie jest jej członkiem, a jeżeli posiada uprawnienia budowlane wydane po 14 lutego 1995 r. -decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; b) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (wzór wykazu załącznik nr 9). Do wykazu należy załączyć stosowne kopie uprawnień. 14) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu - załącznik nr 10). 15) Oświadczenie o złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności. 16) Oświadczenie o udzieleniu minimum 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania. 17) Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub przy pomocy podwykonawców (jeżeli przy pomocy podwykonawców - należy podać zakres robót jaki będzie im powierzony). 18) Oświadczenie o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej. 19) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 20) Dowód wniesienia vadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdplatkowo.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384 c
88 - 100 Inowrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384 c 88 - 100 Inowrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Ręczne sortowanie odpadów komunalnych na terenie Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK)
- Wykonanie usług napraw i konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych- I
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Skrzyszowie
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Przebudowa nawierzchni chodników na terenie miasta Bydgoszczy w 2025 r.
- Budowa drogi gminnej od km 0+001.75 do km 0+737.93 w miejscowości Owieczka-Podlaski, Gmina Łukowica.
- Wdrażanie stałych organizacji ruchu drogowego w tym budowa progów zwalniających na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 180423W ul. Lipowej w miejscowości Borowa Góra, gm. Serock
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.