eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bemowo PiskieKONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ SZKOLNO - TRENINGOWYCH STANOWIĄCYCH WYPOSAŻENIE BOJOWEJ SPRZELNICY PIECHOTY BEMOWO PISKIEORAZ PASA ĆWICZEŃ TAKTYCZNYCH WIERZBINY.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Bemowo Piskie: KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ SZKOLNO - TRENINGOWYCH STANOWIĄCYCH WYPOSAŻENIE BOJOWEJ SPRZELNICY PIECHOTY BEMOWO PISKIEORAZ PASA ĆWICZEŃ TAKTYCZNYCH WIERZBINY.
Numer ogłoszenia: 186242 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2098 , ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Bemowo Piskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4372000, faks 087 4372065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2098.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ SZKOLNO - TRENINGOWYCH STANOWIĄCYCH WYPOSAŻENIE BOJOWEJ SPRZELNICY PIECHOTY BEMOWO PISKIEORAZ PASA ĆWICZEŃ TAKTYCZNYCH WIERZBINY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca konserwacji i naprawy urządzeń szkolno -treningowych stanowiących wyposażenie Bojowej strzelnicy piechoty Bemowo Piskie oraz Pasa ćwiczeń taktycznych Wierzbiny. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego - załącznik nr 1 - Metodyka wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.60.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia b)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy wyrazili zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa, realizowanym w trakcie wykonywania zamówienia publicznego przez Służby Dyżurne Jednostki Wojskowej, posiadali Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, dysponowali osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającą/cymi poświadczenia bezpieczeństwa oznaczonych klauzulą POUFNE, dysponowali kancelarią tajną i pomieszczeniem umożliwiającym prowadzenie prac z dokumentacją niejawną. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 5. Wykaz osób mających wykonywać zamówienie, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Do wykazu należy dołączyć kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą POUFNE. 6.Oświadczenie o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa, 7. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej i pomieszczenia umożliwiającego prowadzenie prac z dokumentacją niejawną lub załączy wniosek o udostępnienia pomieszczenia do tego rodzaju prac. 8. Oświadczenie o zatrudnieniu Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych lub o posiadaniu podpisanej umowy o współpracę z Pełnomocnikiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2098.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:30, miejsce: kancelaria jawna w bud. nr 7 pokój 101 Jednostki Wojskowej nr 2098 w Bemowie Piskim.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.