Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Warszawa: Druk i emisja plakatów (bilbordów) promujących projekt Warszawa Stolicą Czystości, współfinansowany przez Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Numer ogłoszenia: 18625 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i emisja plakatów (bilbordów) promujących projekt Warszawa Stolicą Czystości, współfinansowany przez Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Druk full - kolor 125 sztuk plakatów promocyjnych dla każdej z czterech kampanii, w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego projekt plakatu, 1.2. Wykonanie i przygotowanie do akceptacji przez Zamawiającego listy adresów lokalizacji nośników w mieście stołecznym Warszawie, na których będą umieszczone billboardy w czterech kampaniach reklamowych dotyczących selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy zobowiązany jest do przedstawienia 250 lokalizacji na terenie Warszawy, z których Zamawiający w ciągu do 7 dni wybierze 125 lokalizacji, z zastrzeżeniem iż każda z czterech kampanii może odbywać się na innych nośnikach na terenie Warszawy. 1.3.Zapewnienie po 125 powierzchni reklamowych w najbardziej uczęszczanych miejscach w Warszawie, w czterech terminach czternastodniowych tj.: I kampania: 16-30 marca 2010 r., II kampania: 1-15 maja 2010 r., III kampania: 16-30 maja 2010 r., IV kampania: 16-30 września 2010 r. 1.4.Naświetlanie i druk billboardów otrzymanych od Zamawiającego w wymiarach spełniających parametry,o których mowa w pkt 2, 1.5.Wykonawca gwarantuje jednorazowe naklejenie plakatów w terminach ekspozycji podanych w pkt 1.3. 2. Parametry przedmiotu zamówienia: 2.1. 125 nośników billboard o wymiarach 12 metrów kwadratowych (5,04 m. x 2,38 m) wykonanych na papierze blueback lub greyback, o gramaturze nie niższej niż 115 gr/m2 i nie wyższej niż 130/gr/m2. 2.2. Czas ekspozycji: każda z kampanii trwa 14 dni. 2.3. Miejsce ekspozycji - najbardziej uczęszczane miejsca w m.st. Warszawie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i umowie stanowiącej załącznik do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 2. będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1.1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz: - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną pracę (usługę) polegającą na druku w wersji full kolor, wyklejeniu oraz ekspozycji plakatów o powierzchni minimum 12 m2 o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu: 2.1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; b) wypełnionego formularza cenowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; b) wykaz prac (usług) należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ - polegającą na druku w wersji full kolor, wyklejeniu oraz ekspozycji plakatów o powierzchni minimum 12 m2 o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; c) dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie prac (usług), o których mowa w pkt 2.2 lit. b) SIWZ; d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2.3. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2.4. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu: dokument (np. pełnomocnictwo lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, pokój nr 13, piętro IV, u pani Anny Pilarowskiej w godz.: poniedziałek - piątek: 8.00÷16.00 lub otrzymać pocztą na wniosek Wykonawcy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na numer sprawy: ZP/AP/341/II-8/10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, w sali konferencyjnej nr 16 na IV piętrze, w dniu 05.02.2010r. o godz. 11:00. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a)w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Michał Babicz - Główny specjalista w Biurze ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy, tel. 022/25-79-257; b) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Anna Pilarowska - inspektor w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, tel.: 0 22/443-14-18; fax: 022/443-14-02;.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych, dla laureatów oraz uczestników branżowego konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Usługa wydzierżawienia urządzeń wielofunkcyjnych drukujących, dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz kompleksowa opieka serwisowa dotycząca tych urządzeń.
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.