eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup 27 jednostanowiskowych licencji na dostęp do bazy przepisów prawnych publikowanych w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim wraz z modułem prawa Unii Europejskiej i orzecznictwem wraz z comiesięczną aktualizacją oraz dostęp do bazy on line

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Warszawa: Zakup 27 jednostanowiskowych licencji na dostęp do bazy przepisów prawnych publikowanych w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim wraz z modułem prawa Unii Europejskiej i orzecznictwem wraz z comiesięczną aktualizacją oraz dostęp do bazy on line
Numer ogłoszenia: 186262 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich , al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5517756, 5517846, faks 022 8280740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 27 jednostanowiskowych licencji na dostęp do bazy przepisów prawnych publikowanych w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim wraz z modułem prawa Unii Europejskiej i orzecznictwem wraz z comiesięczną aktualizacją oraz dostęp do bazy on line.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 27 jednostanowiskowych licencji i programu instalacyjnego na nośniku optycznym DVD na dostęp do bazy przepisów prawnych publikowanych w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim wraz z modułem prawa Unii Europejskiej i orzecznictwem wraz z comiesięczną aktualizacją dostarczaną do siedziby Zamawiającego, przy Al. Solidarności 77 w Warszawie oraz dostęp do bazy on line. Oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie winno współpracować z systemem funkcjonującym u Zamawiającego, tzn. systemem operacyjnym Windows XP/VISTA 32 bity i po dokonaniu instalacji przez Zamawiającego na komputerze działać samodzielnie, tzn. do poprawnego działania oprogramowania i baz przepisów prawnych nie może być wymagany jakikolwiek nośnik danych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Podmiotowe: 1. określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Inne: 2. dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnego z formularzem cenowym BR-1, 3. zapewnienie realizacji przedmiotu zamówienia w terminie: do dnia 31.07.2011 r., w tym: - pierwsze 17 licencji wraz oprogramowaniem instalacyjnym na nośniku optycznym DVD - nie później niż do dnia 1 lipca 2009 r., - pierwsza aktualizacja na nośniku optycznym DVD - nie później niż do dnia 10 lipca 2009 r., (jeśli zostało wydane nowsze oprogramowanie w stosunku do poprzedniej wersji), - kolejne aktualizacje - comiesięcznie do dnia 10 każdego miesiąca kalendarzowego (jeśli zostało wydane nowsze oprogramowanie w stosunku do poprzedniej wersji), - pozostałe 10 licencji - nie później niż do dnia 1 października 2009 r. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie, wymagane w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w pkt. 1 (Podmiotowe) skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Niespełnienie warunków określonych w pkt. 2 (Inne) skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad III.2)1.: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 BR-3, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ad. III.2) 2: 3. wypełniony w miejscach wykropkowanych formularz cenowy BR-2, 4. oświadczenie o terminie realizacji zamówienia zawarte w formularzu OFERTA BR-1, POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY: 5. parafowany i wypełniony w miejscach wykropkowanych projekt umowy BR-4 - zalecenie Zamawiającego, nie załączenie do oferty nie będzie traktowane jako przesłanka do odrzucenia oferty, 6. zasady korzystania z bazy on line. Wymienione powyżej w pkt. 1, 3, 4 i 5 dokumenty wchodzące w skład oferty winny być przedstawione w formie oryginałów, pozostałe oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez przedstawiciela Wykonawcy lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Wykonawca składa odpowiednie dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brpo.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich Wydział Zamówień Publicznych, Al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, pokój 3.20..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich, Warszawa, Al. Solidarności 77, pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiajacy nie przewiduje: aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zawarcia umowy ramowej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 ustawy, w zakresie: 1) zmiany terminu płatności z powodu braku środków finansowych w związku z ich blokadą przez Ministra Finansów bądź zmianą ustawy budżetowej, 2) zmiany terminu wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z przyczynami przez niego nie zawinionymi, po ich uznaniu przez Zamawiającego i wyrażeniu przez niego zgody na zmianę terminu, 3) zmiany kwoty brutto, o której mowa w § 5 ust. 1 jeżeli w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie wysokości należnego od czynności prawnej będącej przedmiotem umowy podatku VAT, z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany umowy w zakresie numerów telefonów, adresów, wskazanych w niniejszej umowie, zawiadamiając o tym pisemnie, we właściwym terminie, drugą Stronę ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.