eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Wykonanie zastępcze naprawy odtworzenia pasa drogowego ul. Zwierzynieckiej w Skiernewicach.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Skierniewice: Wykonanie zastępcze naprawy odtworzenia pasa drogowego ul. Zwierzynieckiej w Skiernewicach.
Numer ogłoszenia: 186263 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o. , Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8333808, faks 046 8334668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-skierniewice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zastępcze naprawy odtworzenia pasa drogowego ul. Zwierzynieckiej w Skiernewicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zastępcze naprawy odtworzenia pasa drogowego ul. Zwierzynieckiej w Skierniewicach.Przedmiot zamówienia obejmuje: - frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 9 cm na całej szerokości jednego pasa ruchu tj: 2,8 m, - rozebranie podbudowy z kruszyw łamanych na szerokości 1,8 m + 0,15 m na poszerzeniu na krawędzi jezdni tj: 1,95 m, - rozebranie podbudowy z chudego betonu na szerokości 1,8 m + 0,15 m na poszerzeniu na krawędzi jezdni tj: 1,95 m, - usunięcie gruntu stanowiącego zasypkę wykopu, do głębokości 1,0 m, - wyprofilowanie i zagęszczenie dna wykopu, do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Is=1,03 (jak dla kategorii ruchu KR3), - wykonanie nasypu z piasku średnio/gruboziarnistego o gr. 26 cm, o szerokości 1,95 m, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnio/gruboziarnistego o gr. 15 cm, o szerokości 1,95 m, - wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5 MPa gr. 15 cm, o szerokości 1,95 m, - wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm w dwóch warstwach: warstwa dolna gr. 20 cm i warstwa górna gr. 15 cm, o szerokości 1,95 m, - wykonanie warstwy asfaltobetonowej wiążącej 0/16 mm, gr. 5 cm dla KR3, o szerokości 2,8 m + 0,06 m na poszerzeniu tj: 2,86 m, - wykonanie warstwy asfaltobetonowej ścieralnej 0/12,8 mm, gr. 4 cm dla KR3, o szerokości 2,8 m. - wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego z frezowania nawierzchni, średniej grubości 5 cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 5 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie dokumentów rejestrowych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w tym wykażą się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie są: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty z których treści wynika, że przedstawione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust.1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r ( z późń. zm.. -Prawo zamówień publicznych (Pzp), zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2ustawy Pzp. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie są: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty z których treści wynika, że przedstawione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie - zał. nr 5 do SIWZ. 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust.1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan-skierniewice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.