eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienica Polska › Budowa hali sportowej w Kamienicy Polskiej - dokończenie inwestycji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Kamienica Polska: Budowa hali sportowej w Kamienicy Polskiej - dokończenie inwestycji
Numer ogłoszenia: 186279 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kamienica Polska , ul. M. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska, woj. śląskie, tel. 034 3273338 w. 33, 3273524, faks 034 3273149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kamienicapolska.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej w Kamienicy Polskiej - dokończenie inwestycji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa hali sportowej w Kamienicy Polskiej - dokończenie inwestycji. Na przedmiot zamówienia składają się: 1. budowa hali sportowej wraz z zapleczem, 2. zmianę zagospodarowania terenu obejmująca m.in. organizację ciągów komunikacyjnych pieszych i jezdnych, urządzenie zespołu miejsc postojowych dla samochodów osobowych i autokarów, 3. realizację niezbędnych urządzeń budowlanych, sieci i instalacji zapewniających możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem: wodociąg, kanalizacja sanitarna i deszczowa, energia elektryczna, co i ccw, kotłownia, wentylacja, 4. wyposażenie obiektu w urządzenia sportowe wraz z ich montażem w hali sportowej. Dane ogólne - projektowe budynku hali sportowej: - długość budynku 56,81 m cz. niższa 41,71 m - szerokość budynku 31,97 m cz. niższa 7,85 m - wysokość budynku w kalenicy 11,94 m cz. niższa 5,09 m - wysokość budynku przy okapie 3,77 m cz. niższa 4,60 m - powierzchnia zabudowy 1626,36 m2 - powierzchnia użytkowa 1451,15 m2 - kubatura 13324 m3 - ilość kondygnacji 1 - podpiwniczenie 0% - konstrukcja tradycyjna, murowana z elementami żelbetowymi i stalowymi - dach - pojedyncza powłoka ABM podparta na końcach na żelbetowych ramach oraz w części środkowej na trzech stalowych wiązarach kratowych, - ilość miejsc parkingowych: 120+4 miejsca dla autokarów, - płyta boiska o wymiarach 36x19 m wraz z niezbędnym obrzeżem, - trybuna składana teleskopowa czterorzędowa dla ok. 200 widzów. Wszystkie roboty budowlane i montażowe należy wykonać zgodnie z parametrami technicznymi nie gorszymi niż określone w dokumentacji projektowej. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie w ofertach zamienników dla nazwanych materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Parametry techniczne i jakościowe materiałów zamiennych nie mogą być gorsze, niż podane w dokumentacji (muszą odpowiadać właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie lub wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych z nazwy w dokumentacji projektowej, Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie (w odrębnym załączniku) nazw tych materiałów i urządzeń w celu dokonania przez Zamawiającego oceny zgodności parametrów tych materiałów i urządzeń z dokumentacją projektową. W przypadku nie wskazania nazwy materiałów i urządzeń równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca zastosuje materiały i urządzenia takie jak nazwane w dokumentacji projektowej. W takim przypadku nie będzie możliwości zastosowania przez Wykonawcę podczas budowy innych materiałów i urządzeń, jak opisane w dokumentacji projektowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 169.000,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.09.2012r. do godz. 1000 z następującym oznaczeniem Wadium w przetargu nieograniczonym na dokończenie realizowanego zadania pn. Budowa hali sportowej w Kamienicy Polskiej - dokończenie inwestycji. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku niżej wymienionych formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium przekazane w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Bank Millennium S.A. z siedzibą w Częstochowie przy ul. Kopernika 13 Nr 85 1160 2202 0000 0001 9484 4241, w takim czasie, aby środki wpłynęły na konto do dnia 12.09.2012r. do godz. 1000. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Natomiast wadium wniesione w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Kasa pokój nr 12 (II piętro) do dnia 12.09.2012r. do godz. 1000. Wadium wniesione w pozostałych formach będzie przechowywane w kasie urzędu. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, jak również poręczenia, stanowiące formę wniesienia wadium, winny spełniać następujące wymogi, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania: - ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gmina Kamienica Polska, - określać kwotę gwarantowaną w zł. (zgodnie z SIWZ), - określać termin ważności (zgodnie z SIWZ), - określać przedmiot gwarancji (zgodnie z SIWZ), - być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie, - z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium w przypadku, jeśli wystąpią przesłanki z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia, nie podlegają wykluczeniu. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie odpisu z właściwego rejestru, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia stanowiącego załącznik nr 30 do specyfikacji, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca winien przedstawić wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie (2) roboty budowlane związane z budową hali sportowej (obiektu kubaturowego klasy 12.65 wg PKOB) o konstrukcji tradycyjnej, murowanej z elementami żelbetowymi i stalowymi o kubaturze nie mniejszej niż 11.000,00 m3 i o wartości nie mniejszej niż 7.000.000,00 zł, w tym jedna (1) robota budowlana winna posiadać dach łukowy o rozpiętości nie mniejszej niż 30,00 m. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, stanowiący załącznik nr 32 do specyfikacji oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający w tym zakresie nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiący załącznik nr 28 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem: - kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz z co najmniej 5 letnim udokumentowanym doświadczeniem jako kierownik budowy, - kierownik robót branży sanitarnej - z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz z co najmniej 5 letnim udokumentowanym doświadczeniem jako kierownik robót/budowy, - kierownik robót branży elektrycznej - z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz z co najmniej 5 letnim udokumentowanym doświadczeniem jako kierownik robót/budowy, - kierownik robót branży drogowej - z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi stanowiącego załącznik nr 31 do specyfikacji oraz oświadczenia potwierdzającego, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien wykazać się: - przychodem rocznym netto ze sprzedaży robót kubaturowych z ostatnich trzech lat rozliczeniowych, tj. 2009, 2010, 2011 w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - posiadaniem wolnych środków lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł, - posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 10.000.000,00 zł.Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: - konieczność wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a instytucją nadzorującą realizację zadania, - wynikają z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony (nie dotyczy wynagrodzenia), - nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie (personelu kluczowego) z następujących powodów: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, b) niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, c) jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), d) zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie, - w zakresie zmiany terminów realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kamienicapolska.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamienica Polska, ul. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamienica Polska, ul. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.