eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieWykonanie prac budowlanych polegających na Remoncie schodów od strony parkingu do sklepu ROSSMANN położonego przy ul. Grunwaldzkiej 1 a w Świnoujściu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Świnoujście: Wykonanie prac budowlanych polegających na Remoncie schodów od strony parkingu do sklepu ROSSMANN położonego przy ul. Grunwaldzkiej 1 a w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 186280 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac budowlanych polegających na Remoncie schodów od strony parkingu do sklepu ROSSMANN położonego przy ul. Grunwaldzkiej 1 a w Świnoujściu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na Remoncie schodów od strony parkingu do sklepu ROSSMANN położonego przy ul. Grunwaldzkiej 1 a w Świnoujściu. 1. Zakres prac obejmuje: 1) zbicie uszkodzonych płytek na podeście, stopniach, podstopniach, murkach bocznych, 2) zbicie warstwy posadzki na podeście oraz stopniach schodowych, 3) rozebranie odspojonego murka bocznego wraz z jego odtworzeniem i powiązaniem z istniejącym murem, 4) demontaż i ponowny montaż istniejącej balustrady po naprawie bocznego murka, 5) wykonanie warstwy wyrównawczej na podeście, stopniach i podstopniach, 6) obłożenie podestu płytkami płukanymi antypoślizgowymi z zachowaniem miejsca na istniejącą wycieraczkę, 7) obłożenie stopni i podstopni, stopnicami i podstopnicami płukanymi antypoślizgowymi, 8) ułożenie cokolików na podeście oraz przy stopniach schodowych, 9) obłożenie wierzchniej części murków płytkami płukanymi, 10) miejscowa naprawa podjazdu, 11) inne prace towarzyszące. 2. Wykonawca do odbioru powinien przedłożyć: 1) deklaracje i dopuszczenia wszystkich materiałów użytych w trakcie prac remontowych, 2) dokumentację zdjęciową powykonawczą (na płycie CD). Uwaga: 1) Wykonawca zapewni na placu budowy opomiarowane ujęcie wody. 2) Wykonawca zapewni zasilanie w energię elektryczną z obwodów ADM w porozumieniu z administracją budynku. 3) Wykonawca w okresie prowadzenia budowy zobowiązany pokrywać będzie koszty dotyczące zużycia energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, nie objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, nie przekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac tzn. Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali roboty remontowe o wartości brutto min. 20 tys. zł każda. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanej jednej roboty z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokument potwierdzający jej należyte wykonanie (zał. nr 3 do SIWZ);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawcy, którzy udzielą co najmniej: - 36 - miesięcznej gwarancji na prace remontowo - budowlano, - gwarancji zgodnej z gwarancją producentów na wybudowane materiały równoważną z gwarancją producencką; 2) Wykonawcy, którzy wypełnili oraz podpisali formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 3) Oświadczenie Wykonawcy - według zał. nr 2 do SIWZ. 4) Wykaz prac oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie na co najmniej dwie roboty remontowo - budowlanej związane z wykonywaniem tego typu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (według zał. nr 3 do SIWZ). 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według zał. nr 4 do SIWZ). 6) Oferta (Zamawiający zaleca sporządzenie oferty według wzoru formularza oferty - zał. nr 1 do SIWZ). 7) Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty). 8) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (według zał. nr 6 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8,pokój nr 30,bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 08:10, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8 - sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.