To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Iława: Realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj pn.Rewitalizacja i poprawa estetyki przestrzeni publicznej przy Zespole Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Iławie oraz Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie.
Numer ogłoszenia: 186285 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148525 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Konstytucji 3 Maja, ul. Mierosławskiego 10, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 648 20 61, faks 0-89 644 83 67.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj pn.Rewitalizacja i poprawa estetyki przestrzeni publicznej przy Zespole Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Iławie oraz Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj pn. Rewitalizacja i poprawa estetyki przestrzeni publicznej przy Zespole Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Iławie oraz Zespole Placówek Szkolno Wychowawczych w Iławie wraz z niezbędną przebudową kolizji sieci; przebudową: chodników, zjazdów, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej. 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej poprzedzającej wykonanie dokumentacji projektowej przedkładanej zamawiającemu do akceptacji jej założeń projektowych w formie papierowej i elektronicznej, 2) Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: a) projektu budowlanego- 5 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD b) projektu wykonawczego- 5egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD d) przedmiaru robót-2 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD e) kosztorysu inwestorskiego-2 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD f) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) 2 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD g) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii bądź decyzji administracyjnych i technicznych niezbędnych do rozpoczęcia robót wykonawczych h) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego organu na przeprowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy 3) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową: a) budowę wielofunkcyjnego placu publicznego- nawierzchnia z kostki betonowej b) budowę ciągu wraz ze schodami przy istniejącej hali sportowej i warsztatach szkolnych c) wykonanie dojścia do warsztatów szkolnych wraz z likwidacją piwnicy- nawierzchnia z kostki betonowej d) wykonanie schodów łączących teren szkoły z Bulwarem Jana Pawła II wraz z chodnikiem przy nowo wybudowanej hali e) odbudowę murka kostką kamienną przy zjeździe do warsztatów szkolnych f) renowację muru ceglanego przy parkingu g) budowę opaski wokół istniejącej hali sportowej h) budowę ścieku z kostki betonowej i) budowę kanalizacji deszczowej j) montaż 2 separatorów koalescencyjnych z odprowadzeniem wód do jeziora Jeziorak Mały k) rozbiórkę konstrukcji chodnika wraz z ponownym wykorzystaniem nawierzchni z kostki betonowej, rozbiórka krawężników, obrzeża betonowego l) wykonanie oświetlenia na terenie placu wzdłuż istniejącej drogi pożarowej ł) renowację i zagospodarowanie zieleni m) wykonanie drobnej formy architektonicznej w tym ławki, stoły, kosze na śmieci, donice na roślinność, altany. n) wykonanie dokumentacji czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami; wykonanie, utrzymanie i likwidacji czasowej organizacji ruchu ń) oznakowanie pionowe i poziome - stała organizacja ruchu o) obsługę geodezyjną, wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego - dokumentacja w 3 egz. p) zamontowanie na czas realizacji robót tablicy informacyjnej-1szt., a po zakończeniu realizacji tablicy pamiątkowej-1 szt. (tablice muszą spełniać wymagania określone w dokumencie - Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2007 - 2013 - dokument zamieszczony na stornie internetowej: http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134. r) umieszczenie 2 artykułów prasowych o zasięgu lokalnym (1 przed rozpoczęciem realizacji i 1 na koniec realizacji) s) wydanie ulotek informacyjnych o Projekcie na dzień odbioru końcowego obiektu. Treść artykułów i ulotek zostanie uzgodniona z Zamawiającym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i załącznikach, wzorze umowy i zapisach SIWZ wraz załącznikami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie przewidziane jest do współfinansowania w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA i MAZURY NA LATA 2007 - 2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 4 Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, Działanie 4.2 Rewitalizacja miast..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1.Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne CEZAR Bogusława Zajkowska, ul. Liszowskiego 8, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
- Roboty Inżynieryjne Kasprowicz Andrzej, ul. Dąbrowskiego 46/3, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 889417,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 977900,00
Oferta z najniższą ceną: 977900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1049792,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Kurs prawa jazdy kat. B
- Dostawa paczek wielkanocnych i bożonarodzeniowych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych MOPS w Iławie
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul Podłogowej w Starowej Górze 2-etap
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Nieborów - etap I" polegające na:
- Utworzenie żłobka w miejscowości Lubień
- Rozbudowa drogi powiatowej 1512 K w km od 1+650 do km 2+900 w miejscowości Krynica - Zdrój wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
- Budowa zastawek na rowach melioracyjnych na użytku ekologicznym "Polder Woźnice"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.