Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Poznań: OCHRONA OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 186307 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów , al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530813, faks 061 8530842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.odpady.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w następujących lokalizacjach: 1. Składowisko Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1 - zwane dalej Składowisko, (posterunek całodobowy) 2. Punkt Gromadzenia Odpadów Problemowych w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 roku nr 284 - zwany dalej PGOP 1, (posterunek chroniony w określonych godzinach) 3. Punkt Gromadzenia Odpadów Problemowych w Poznaniu przy ul. Wrzesińskiej, działka 12/8 w Poznaniu - zwany dalej PGOP 2, (posterunek chroniony w określonych godzinach). Usługa ochrony polegać ma na działaniach mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Usługa realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Główne zadania ochrony Składowiska obejmują w szczególności: a) Kontrolę osób i pojazdów wjeżdżających na teren Składowiska; b) Prowadzenie Dziennika Dozoru, Dziennika Pracy ZZO; c) Dozorowanie obszaru Składowiska, budynków, obiektów, urządzeń, sprzętów i pojazdów znajdujących się na jego terenie; d) Dozorowanie stanu ogrodzenia; Zadania szczegółowe opisane zostały w opisie przedmiotu zamówienia. Główne zadania ochrony PGOP 1 przy ul. 28 czerwca i PGOP 2 przy ul. Wrzesińskiej obejmują w szczególności: a) Kontrolę osób wchodzących na teren PGOP; b) Dozorowanie obszaru PGOP, wszystkich budynków, obiektów, urządzeń, sprzętu i pojazdów znajdujących się na jego terenie; c) Dozorowanie stanu ogrodzenia; d) Pilnowanie, aby w promieniu 20m od PGOP nie składowano nielegalnie odpadów; Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia będący załącznikiem nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00- zł, /słownie: trzy tysiące złotych 00/100/. Wadium może być wnoszone w następujących formach, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Wadium w ww. formach należy złożyć w kasie Zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11 w Poznaniu, pok. nr 10 w godz. 800 - 1430 . Wadium (oryginał) należy wnieść najpóźniej do dnia 03 listopada 2009 r. do godz. 13:00 , które zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego. Przyjęcie dokumentu w kasie Zamawiającego nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. Wadium w formie pieniądza wykonawca wniesie na konto Zamawiającego: PKO BP I O/Poznań nr konta 38 1020 4027 0000 1402 0049 2892. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniądza, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu otwarcia ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. aktualna koncesja, uprawniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 ze zm.), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), - pracownicy którzy będą realizować przedmiot zamówienia muszą posiadać licencję I stopnia pracownika ochrony, a osoba, która będzie nadzorowała realizację warunków przedmiotu zamówienia musi posiadać licencję II stopnia pracownika ochrony. - Wykonawca musi dysponować oddziałem prewencji składającym się, z co najmniej 2 osób poruszających się samochodem i mogącym zareagować na terenie Składowiska lub i PGOP 1 i PGOP 2 w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w Rozdziale IX pkt.1 i pkt.2 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) DOKUMENTY: a) formularz ofertowo-cenowy - wzór załącznik nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna koncesja MSWiA, uprawniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 ze zm.) , d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3, f) wykaz pracowników ochrony mających realizować zadanie wraz z załączeniem kserokopii licencji pracowników ochrony. W razie zmiany pracowników mających ochraniać obiekty Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ww. kserokopie licencji Zamawiającemu w pierwszym miesiącu rozpoczęcia pracy i w razie potrzeby na bieżąco aktualizować ww. wykaz pracowników. g) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1) b, c, d oraz 2)b powinny być złożone przez każdy podmiot. 2/ OŚWIADCZENIA : a) oświadczenie dotyczące dysponowania oddziałem prewencji lub zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia oddziału prewencji - załącznik nr 4 b) oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 i art. 44 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Pzp - załącznik nr 5, Dokument - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej winien być potwierdzony przez wydający je urząd z pieczątką lub opisem (aktualne na dzień wydania). Dokumenty określone w Rozdziale IX pkt.1 SIWZ winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za (zgodność z oryginałem)przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie pełnomocnictwa uprawniającego do reprezentowania składającego ofertę. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność kopii. Odnośnie innych dokumentów Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli: - oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictwa, lub, którzy złożyli: - dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do uzupełnienia ich w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty lub unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną usługę, wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający działając także, na podstawie art. 26 ust.4 ustawy Pzp wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11, 61 - 827 Poznań pok. 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11, 61 - 827 Poznań pok. 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegającej na ochronie osób i mienia.
- Zapewnienie usług ochrony obiektu Pawilon Wyspiańskiego przy pl. Wszystkich Świętych 2 w Krakowie w terminie od 3 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie MOSiR w Radzionkowie
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.