Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Siedlce: Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, systemu aspiracyjno-próżniowego oraz pojemników na zużyty sprzęt j.uż. i inne odpady medyczne
Numer ogłoszenia: 186317 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. , ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 64 03 299, faks 25 64 03 263.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, systemu aspiracyjno-próżniowego oraz pojemników na zużyty sprzęt j.uż. i inne odpady medyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, systemu aspiracyjno-próżniowego oraz pojemników na zużyty sprzęt j.uż. i inne odpady medyczne przez okres 9 m-cy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.16.15-4, 33.14.13.00-3, 33.14.11.23-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki dotyczące: -Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; -Posiadania wiedzy i doświadczenia; -Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o ich spełnianiu (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o którym mowa wyżej, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć z ofertą oświadczenia woli tych podmiotów, dotyczące udostępnienia zasobów, o których mowa. Zamawiający oceni spełnianie wszystkich w/w warunków w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Do oferty Wykonawca dołączy: - Oświadczenie o posiadaniu aktualnie obowiązujących dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r., o wyrobach medycznych, dokumenty do wglądu na życzenie Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. - W zakresie Pakietu II: dla poz. 13 i 15 - Certyfikat jakości o czasie przeżywalności drobnoustrojów w podłożu; dla poz. 16 - Certyfikat kalibracji pojemności ezy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego przy ul. Poniatowskiego 26 w Siedlcach, pokój 138A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Poniatowskiego 26 w Siedlcach, pokój 138A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt laboratoryjny niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.16.15-4, 33.14.13.00-3, 33.14.11.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt laboratoryjny sterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.16.15-4, 33.14.13.00-3, 33.14.11.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System aspiracyjno-próżniowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.16.15-4, 33.14.13.00-3, 33.14.11.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na zużyty sprzęt j.uż. oraz inne odpady medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.16.15-4, 33.14.13.00-3, 33.14.11.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz łazienek w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Siedlcach - etap I
- Zapewnienie możliwości drukowania, skanowania i faksowania dokumentów wraz z serwisem sprzętu w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów oświatowych na terenie Miasta Siedlce
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zapewnienia opisów zdalnych w formie teleradiologii .
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ul. Gwiaździsta w miejscowości Stok Lacki gm. Siedlce
- Odbiór i utylizacja odpadów komunalnych z działalności spółki
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamkniętego aspiracyjno-próżniowego systemu do pobierania krwi, probówek i innych elementów wymaganych do pobierania krwi mikrometodą oraz najem aparatu do odczytu OB dla potrzeb ZDL
- ZP 4/25 Dostawa sprzętu medycznego, anestezjologicznego oraz kardiochirurgicznego j.u.
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
- Dostawy sukcesywne oligonukleotydów standardowych, znakowanych oraz probówek, płytek i foli do PCR i qPCR do badań naukowych i zajęć dydaktycznych na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawę probówek polistyrenowych okrągłodennych
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi
więcej: Pojemniki na skalpele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.