eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów PodlaskiDziałania z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa- teren Inspektoratu Węgrów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Sokołów Podlaski: Działania z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa- teren Inspektoratu Węgrów.
Numer ogłoszenia: 186326 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Sokołowie Podlaskim , ul. Repkowska 49, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7816587, 7816688, faks 025 7816587.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa- teren Inspektoratu Węgrów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w ramach działań z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa- teren Inspektoratu Węgrów. Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części (działań):Część 11/S: Działanie z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - teren Inspektoratu Węgrów na rzece: Dzięciołek km 0+000-5+500 oraz Odwodnieniu Zawala (Kanał Przerzutowy - 0+000-3+240, Rów A - 0+000-0+395, Rów B - 0+000-1+200, Rów C - 0+000-1+210, Rów D - 0+000-0+190, Rów E - 0+000-2+420, Rów E/2 - 0+000-1+080). Część 12/S: Działanie z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - teren Inspektoratu Węgrów na rzekach: Śmierdziucha km 2+730-8+300, 10+200-11+070; Zdroje km 3+400-4+100, 4+700-5+130, 5+320-6+390, 6+390-7+350. Część 13/S: Działanie z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - teren Inspektoratu Węgrów na rzece: Ugoszcz km 5+150-12+000. Część 14/S: Działanie z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - teren Inspektoratu Węgrów na rzekach: Wilżanka km 5+420-10+450; Lubiesza km 0+000-11+600, 20+550-24+750. Część 15/S: Działanie z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - teren Inspektoratu Węgrów na rzekach: Struga km 3+450-4+080, 9+370-10+460; Czerwonka II km 6+280-8+200, 8+300-10+470, 10+515-10+750. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia i zakres robót związanych z ich realizacją z podaniem lokalizacji (kilometrażu cieków) został przedstawiony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usług (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz przedmiarach robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 4. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 2. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał osobowy pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 2. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 2. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu 2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1)zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 2) zmiany w zakresie przedmiotu umowy jeżeli dla należytego wykonania zamówienia, konieczne będzie wykonanie robót zamiennych, 3) zmiany w zakresie wynagrodzenia w przypadku zaniechania części robót, wykonania robót zamiennych, 4) terminu wykonania umowy jednak nie dłużej niż do 30.11.2011 r. a)jeżeli warunki atmosferyczne (np. częste, obfite opady,) uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w Książce Kontroli Robót Konserwacyjnych i zaakceptowane przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej ze strony Zamawiającego. b) jeżeli warunki hydrologiczne (np. wysokie stany wód w korytach, niekorzystne warunki gruntowo - wodne na terenie przyległym do obiektu potwierdzone w Książce Kontroli Robót Konserwacyjnych) uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług. 5) zmiany osób pełniących funkcję kierownika robót i osoby do kontroli technicznej 6) powierzenia wykonania części robót Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego. 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do uzasadnienia zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Zmian postanowień umowy powodujących skutki finansowe można dokonać pod warunkiem zabezpieczenia środków w planie finansowym Zamawiającego zgodnie z ustawą o finansach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Sokołowie Podlaskim, ul. Repkowska 49, 08- 300 Sokołów Podlaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Sokołowie Podlaskim, ul. Repkowska 49, 08-300 Sokołów Podlaski, pokój nr 14- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Działanie z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - teren Inspektoratu Węgrów na rzece: Dzięciołek km 0+000-5+500 oraz Odwodnieniu Zawala (Kanał Przerzutowy - 0+000-3+240, Rów A - 0+000-0+395, Rów B - 0+000-1+200, Rów C - 0+000-1+210, Rów D - 0+000-0+190, Rów E - 0+000-2+420, Rów E/2 - 0+000-1+080).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: -ręczne wykoszenie porostów ze skarp i poboczy cieków; ręczne wykoszenie porostów z dna rzeki; mechaniczne odmulenie dna cieków; rozplantowanie urobku z odmulenia; ręczne wycięcie krzaków ze skarp; usunięcie przetamowań w korycie rzeki; demontaż zablokowanej zasuwy jazu zasuwowego; wydobycie z dna cieków roślin korzeniących się w dnie przy zarośnięciu do 30% i pow. 30% (hakowanie); ręczne wycięcie krzaków ze skarp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Działanie z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - teren Inspektoratu Węgrów na rzekach: Śmierdziucha km 2+730-8+300, 10+200-11+070; Zdroje km 3+400-4+100, 4+700-5+130, 5+320-6+390, 6+390-7+350.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: ręczne wykoszenie porostów ze skarp i poboczy cieku; ręczne wykoszenie porostów z dna rzeki; mechaniczne odmulenie dna cieku; rozplantowanie urobku z odmulenia; usunięcie lokalnych przymulisk dna; ręczne wycięcie krzaków ze skarp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Działanie z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - teren Inspektoratu Węgrów na rzece: Ugoszcz km 5+150-12+000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: ręczne wykoszenie porostów ze skarp i poboczy cieku; mechaniczne odmulenie dna cieku; rozplantowanie urobku z odmulenia; ręczne wycięcie krzaków ze skarp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Działanie z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - teren Inspektoratu Węgrów na rzekach: Wilżanka km 5+420-10+450; Lubiesza km 0+000-11+600, 20+550-24+750.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: ręczne wykoszenie porostów ze skarp i poboczy cieku; wydobycie z dna cieków roślin korzeniących się w dnie przy zarośnięciu od 30% do 60% (hakowanie); ręczne wykoszenie porostów z dna rzeki, mechaniczne odmulenie dna cieku; rozplantowanie urobku z odmulenia; ręczne wycięcie krzaków ze skarp; zrębkowanie wyciętych krzaków za pomocą rębaka, z pozostawieniem ich na miejscu lub wywiezieniem ich poza obręb robót; usunięcie przetamowań i zatorów w korycie rzeki; ręczne usuwanie namułu z dna cieku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Działanie z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - teren Inspektoratu Węgrów na rzekach: Struga km 3+450-4+080, 9+370-10+460; Czerwonka II km 6+280-8+200, 8+300-10+470, 10+515-10+750.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: ręczne wykoszenie porostów ze skarp i poboczy cieku; mechaniczne odmulenie dna cieku; rozplantowanie urobku z odmulenia; ręczne usuwanie namułu z dna cieku; usunięcie przetamowań i zatorów z koryta rzeki; ręczne wycięcie krzaków ze skarp; zrębkowanie wyciętych krzaków za pomocą rębaka, z pozostawieniem ich na miejscu lub wywiezieniem ich poza obręb robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.