Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-01
Nowe Miasto Lubawskie: Dostawa toru wizyjnego do laparoskopu z osprzętem
dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 186363 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa toru wizyjnego do laparoskopu z osprzętem dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem dostawy jest fabrycznie nowy tor wizyjny do laparoskopu z osprzętem, w skład którego wchodzi: a) CZĘŚĆ I: Zestaw laparoskopowy złożony z monitora medycznego LED, kamery endoskopowej wysokiej rozdzielczości FULL HD, źródła światła LED, optyki, kosza na optykę z silikonowymi zaczepami, wózka aparaturowego, narzędzi do laparoskopii; b) CZĘŚĆ II: Narzędzie laparoskopowe do procedur TEP złożone z trokara do rozszerzania powłok wykorzystywanego do zabiegów laparoskopowych przepuklin brzusznych sposobem TEP. 3.1) Przedmiot zamówienia obejmuje również (dotyczy każdej części): a) przedłożenie wymaganych obowiązującymi przepisami certyfikatów medycznych, b) przedłożenie broszur potwierdzających parametry techniczne oferowanego urządzenia z osprzętem, c) szkolenie w referencyjnym ośrodku szkoleniowym dla min. 2 lekarzy w zakresie zaawansowanych technik laparoskopowych operacji przepuklin w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy (dotyczy części I), d) gwarancje minimalne 24 m-ce, e) serwis na terenie Polski dostępny w ciągu 24 godzin, f) usunięcie usterki lub dostarczenie sprzętu zastępczego w ciągu 48 godzin od momentu zdiagnozowania usterki przez serwis, g) dostawę urządzenia do miejsca wskazanego przez Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim wraz z montażem i uruchomieniem. Szczegółowy wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia z określeniem minimalnych parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do siwz - specyfikacja techniczna urządzenia z osprzętem. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert oddzielnie na poszczególne części, z których każda stanowi oddzielne zamówienie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) dla część I: 2 400,00 PLN, słownie: dwa tysiące czterysta złotych), b) dla części II: 80,00 PLN, słownie: osiemdziesiąt złotych) 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego PKO BP Nowe Miasto Lub. 81 1020 3583 0000 3102 0051 0859 z określeniem której części zamówienia dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki j.w., jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki j.w., jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki j.w., jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki j.w., jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy: a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi oraz okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy po uzyskaniu zgody zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Strona BIP: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul. Rynek 1
13-300 Nowe Miasto lubawskie
pokój nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa toru wizyjnego do laparoskopu z osprzętem dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o. - część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem dostawy jest fabrycznie nowy tor wizyjny do laparoskopu z osprzętem, w skład którego wchodzi: a) CZĘŚĆ I: Zestaw laparoskopowy złożony z monitora medycznego LED, kamery endoskopowej wysokiej rozdzielczości FULL HD, źródła światła LED, optyki, kosza na optykę z silikonowymi zaczepami, wózka aparaturowego, narzędzi do laparoskopii; 3.1) Przedmiot zamówienia obejmuje również (dotyczy każdej części): a) przedłożenie wymaganych obowiązującymi przepisami certyfikatów medycznych, b) przedłożenie broszur potwierdzających parametry techniczne oferowanego urządzenia z osprzętem, c) szkolenie w referencyjnym ośrodku szkoleniowym dla min. 2 lekarzy w zakresie zaawansowanych technik laparoskopowych operacji przepuklin w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy (dotyczy części I), d) gwarancje minimalne 24 m-ce, e) serwis na terenie Polski dostępny w ciągu 24 godzin, f) usunięcie usterki lub dostarczenie sprzętu zastępczego w ciągu 48 godzin od momentu zdiagnozowania usterki przez serwis, g) dostawę urządzenia do miejsca wskazanego przez Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim wraz z montażem i uruchomieniem. Szczegółowy wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia z określeniem minimalnych parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do siwz - specyfikacja techniczna urządzenia z osprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa toru wizyjnego do laparoskopu z osprzętem dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o. - część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem dostawy jest fabrycznie nowy tor wizyjny do laparoskopu z osprzętem, w skład którego wchodzi: b) CZĘŚĆ II: Narzędzie laparoskopowe do procedur TEP złożone z trokara do rozszerzania powłok wykorzystywanego do zabiegów laparoskopowych przepuklin brzusznych sposobem TEP. 3.1) Przedmiot zamówienia obejmuje również (dotyczy każdej części): a) przedłożenie wymaganych obowiązującymi przepisami certyfikatów medycznych, b) przedłożenie broszur potwierdzających parametry techniczne oferowanego urządzenia z osprzętem, c) szkolenie w referencyjnym ośrodku szkoleniowym dla min. 2 lekarzy w zakresie zaawansowanych technik laparoskopowych operacji przepuklin w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy (dotyczy części I), d) gwarancje minimalne 24 m-ce, e) serwis na terenie Polski dostępny w ciągu 24 godzin, f) usunięcie usterki lub dostarczenie sprzętu zastępczego w ciągu 48 godzin od momentu zdiagnozowania usterki przez serwis, g) dostawę urządzenia do miejsca wskazanego przez Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim wraz z montażem i uruchomieniem. Szczegółowy wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia z określeniem minimalnych parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do siwz - specyfikacja techniczna urządzenia z osprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku-asortyment dla Oddziału Urologii, akcesoria do drenów, rurki tracheostomijne, spirala embolizacyjna, zestawy do żywienia dożołądkowego, hemostatyki, zestaw do ...
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Jednostek Szpitala z możliwością składania ofert częściowych
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Kardiochirurgii z możliwością składania ofert częściowych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.