eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrudzewWyposażenie budynku dawnej wozowni w Kolnicy z przeznaczeniem na Gminny Ośrodek Kultury prowadzący ognisko wychowawcze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Brudzew: Wyposażenie budynku dawnej wozowni w Kolnicy z przeznaczeniem na Gminny Ośrodek Kultury prowadzący ognisko wychowawcze
Numer ogłoszenia: 186366 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102416 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brudzew, ul. Turkowska 29, 62-720 Brudzew, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2797047, faks 0-63 2797047.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie budynku dawnej wozowni w Kolnicy z przeznaczeniem na Gminny Ośrodek Kultury prowadzący ognisko wychowawcze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa wyposażenia budynku dawnej wozowni w Kolnicy z przeznaczeniem na Gminny Ośrodek Kultury prowadzący ognisko wychowawcze z podziałem na 7 części, zwanych w dalszej części /wyposażeniem/. 2. Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych elementów wyposażenia obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie oraz kompletny montaż we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach budynku dawnej wozowni w Kolnicy (szczegóły Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), jak również udzielenie instruktażu, kompletu gwarancji, instrukcji użytkowania, niezbędnych dopuszczeń i atestów. 3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do budynku dawnej zabytkowej wozowni w msc. Kolnica, Gmina Brudzew. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość częściowego wykonania zamówienia. Poszczególne części zamówienia pogrupowane są w Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji wyłącznie jako: Część I - meble biurowe Część II - meble i sprzęt szkolny Część III - sprzęt do gier Część IV - sprzęt rehabilitacyjny Część V - sprzęt komputerowy, RTV, AGD Część VI - nagłośnienie Część VII - system alarmowy + monitoring Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające wyceny pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 5. Wyszczególnienie (z podziałem na części), opis techniczny oraz ilość zamawianego asortymentu określa Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 6. Zastosowane w niniejszej specyfikacji szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia poprzez np. wskazanie konkretnego produktu, urządzenia lub materiału (poprzez podanie jego nazwy, znaku towarowego lub nazwy producenta) lub konkretnego rozwiązania ma jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nie ogranicza konkurencji. W przypadku powoływania się na marki przez Zamawiającego dopuszcza się złożenie oferty o asortymencie równoważnym o parametrach nie gorszych niż przedstawione w specyfikacji. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna takie poszczególne elementy wyposażenia, które będą spełniały wymagania techniczne i jakościowe prezentowane przez markę, na którą powołuje się Zamawiający. W przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego Wykonawca winien go zaprezentować w katalogu ewentualnie przedstawić rysunek oraz sporządzić opis techniczny. Wszelkie zdjęcia, na które powołuje się Zamawiający w treści Załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji mają charakter przykładowy i nie zobowiązują Wykonawcy do wykonania tożsamych elementów wyposażenia, a jedynie o charakterze zbliżonym przy zachowaniu opisu technicznego wskazanego przez Zamawiającego. 7. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia wyposażenia używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). Poszczególne elementy wyposażenia stanowiące przedmiot dostawy muszą być fabrycznie nowe w oryginalnych zamkniętych opakowaniach i musi spełniać wszelkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce 8. Oferent udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru dostawy. Udzielona gwarancja nie może wykluczać, ani nie ograniczać uprawnień Zamawiającego wobec innych podmiotów, które udzieliły niezależnej gwarancji na poszczególne produkty stanowiące przedmiot zamówienia (tzw. gwarancje producenckie). Czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia do 48 godzin oraz wymianę elementu wyposażenia na nowe po trzech naprawach gwarancyjnych danego elementu wyposażenia; 9. Poszczególne elementy wyposażenia muszą być wykonane w sposób zgodny z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz posiadać niezbędne aprobaty i atesty, w takim zakresie, w jakim są one wymagane dla określonych grup produktów. 10. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, dostawca dokona obmiaru z natury, uzgodni z użytkownikiem kolor okleiny /tapicerki/ stelażu, na podstawie oferty / katalogu wybarwień konkretnego dostawcy w poszczególnych pomieszczeniach. 11. Załączniki w postaci rysunków/zdjęć stanowią oprócz części opisowej, integralną część specyfikacji. 12. Wymienione w niniejszej specyfikacji elementy wyposażenia stanowią wzór według którego zamawiający oczekuje realizacji dostawy. Jeżeli wykonawca zaproponuje elementy wyposażenia równoważne do założonych to winny być: -w stylu jak te, które stanowią przedmiot zamówienia, -wykonane w technologii określonej w opisie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem kolorystyki określonej przez Zamawiającego, -nie gorsze w swojej klasie od przyjętych przez zamawiającego, -uwzględniać prawidłową współpracę z pozostałymi elementami wyposażenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.16.00.00 - Meble szkolne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 37.46.12.20 - Stoły do gry w piłkarzyki 37.46.15.00 - Stoły do tenisa stołowego 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Działanie 5.4..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Stolarski ANZYS Zygmunt Sitarz, ul. Kolejowa 572, 34-210 Zembrzyce, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29744,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22098,37

  • Oferta z najniższą ceną: 22098,37 / Oferta z najwyższą ceną: 48674,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Meble i sprzęt szkolny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber,, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33527,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137923,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzęt do gier

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN-INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6573,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5776,16

  • Oferta z najniższą ceną: 5776,16 / Oferta z najwyższą ceną: 19388,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: sprzęt rehabilitacyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eres Medical Sp. z o.o., Płouszowice Kol. 64B, 21-008 Tomaszowice, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21549,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35160,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: sprzęt komputerowy, RTV, AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjno-Handlowe ARTUSS Luśnia Artur, ul. Łukasiewicza 30, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41475,60

  • Oferta z najniższą ceną: 36500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42142,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Nagłośnienie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Muzyczny BOŃKA - SOUND Tomasz & Mariusz Bońka, ul. Kolska 32b, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22406,50

  • Oferta z najniższą ceną: 22406,50 / Oferta z najwyższą ceną: 37231,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: system alarmowy + monitoring

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ITECOM Sp. z o.o.,, ul. Łąkowa 10, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.