Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Kartuzy: ,,Remont budynku mieszkalnego w osadzie leśniczego Przewóz, gm. Chmielno
Numer ogłoszenia: 186376 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy , Burchardztwo 181, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681 16 36, faks 058 681 16 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.kartuzy.gdansk.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Remont budynku mieszkalnego w osadzie leśniczego Przewóz, gm. Chmielno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ,,Remont budynku mieszkalnego w osadzie leśniczego Przewóz, gm. Chmielno Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : uproszczona dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwany dalej ,,SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: - Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN). - Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-07-19 do godz. 09:00.(przed terminem składania ofert) - Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP O/KARTUZY 10 1020 1866 0000 1202 0012 9478; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonanie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, to znaczy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zadania dotyczące robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 80 000 PLN brutto każde, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, ze roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru prac). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. - wykonawcy muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz wskazać kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącego do OIIB. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, to znaczy posiadają: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument ten winien opiewać na kwotę nie mniejszą niż 100 000 pln oraz musi być opłacony w całości na dzień składania ofert Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Formularz oferty -Oświadczenie o spełnieniu warunkó udziału w postpowaniu -Kosztorys ofertowy -wzór umowy -pełnomocnictwo -pisemne zobowiązania podmiotów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kartuzy/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kartuzy
Burchardztwo 181
83 - 300 Kartuzy
tel. 58 685-29-31 fax 58 685-29-32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 16 (Sekretariat) do dnia 2010-07-19 do godz. 09:00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 2010-07-19 o godz. 09:30, (świetlica).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1418G w miejscowości Kolonia.
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Zakup i dostawa pojazdu 9-cio osobowego do przewozu niepełnosprawnych wychowanków placówek opiekuńczo- wychowawczych w Kartuzach.
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie ulic Szkolnej i Widokowej w Kiełpinie.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2025 roku
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Szczecinie przy ul. Sadowskiego 2B/6.
- Remont schodów terenowych - III etap robót realizowanych w ramach zadania: "Remont dachu SP 30 przy ul. Chryzantem 10 w Rudzie Śląskiej"
- "Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Psarach".
- Przebudowa drugiego piętra budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Człuchowie w celu utworzenia Klubu "Senior+"
- Remont zaplecza kuchni w budynku komunalnym w Kańczudze, świadczący usługi społeczno-kulturalne
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.