eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2017-02-02

Ogłoszenie nr 18638 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.

Bydgoszcz: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308884-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 3098-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska  147, 85915   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13, e-mail zamowienia@11wog.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.11wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

43/ZP/D/CZOŁG.-SAM./2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH . CPV: 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 1.Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 10 części, określonych w Części XVIII SIWZ. 2.Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach jest szczegółowo opisany w załączniku nr 1do SIWZ. 3.Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy i pełnowartościowy, nie może nosić znamion jakiegokolwiek uszkodzenia, nieregenerowany, nienaprawiany, w pierwszym gatunku oraz musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego. 4.Sprzęt ma być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku. 5.Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.Na przedmiot zamówienia wymagana jest gwarancja minimum 12 miesięcy, maksymalnie 36 miesięcy.


II.4) Główny kod CPV:43800000-1
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30 dni roboczych od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Urządzenia warsztatowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Predsiębiorstwo Obrotu Samochodami I Częściami Zamiennymi "POLMOZBYT JELCZ" S.A.,  ,  ul. Wrocławaska 10,  55-220,  Jelcz-Laskowice,  kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 13415.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Urządzenia warsztatowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

METALZBYT-HURT SP.Z O.O.,  ,  ul. Bardowskiego 2,  43-00,  BIELSKO-BIAŁA,  kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 41733.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Urządzenia warsztatowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiortwo Handlowe KOGEX SP. ZO.O.,  ,  ul. Gajowa 53/16,  50-520,  Wrocław,  kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3780.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Urządzenia warsztatowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiortwo Handlowe KOGEX SP. ZO.O.,  ,  ul. Gajowa 53/16,  50-520,  Wrocław,  kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 21500.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Urządzenia warsztatowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiortwo Handlowe KOGEX SP. ZO.O.,  ,  ul. Gajowa 53/16,  50-520,  Wrocław,  kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4300.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Urządzenia warsztatowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

METALZBYT-HURT SP. Z O.O.,  ,  ul. Bardowskiego 2,  43-300,  Bielkso-Biała,  kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 15333.33 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8   NAZWA: Urządzenia warsztatowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Obrotu Smochodami I Częściami Zamiennym "POLMOZBYT JELCZ" S.A.,  ,  ul. Wrocławska 10,  55-220,  Jelcz-Laskowice,  kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 19250.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9   NAZWA: Urządzenia warsztatowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Produkcyjno Handlowa PROGMET Bogdan Urbańczyk,  ,  ul. Gliwicka 218,  43-190,  Mikołów,  kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 14064.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10   NAZWA: Urządzenia warsztatowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski,  ,  ul. 25 Czerwca 71,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 10042.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: Zmianie ulega termin dostawy określony w §2 ust. 1 na następujący: Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu urządzenie w terminie do dnia 20.12.2016 r. Zmianie ulega zapis § 6 ust. na następujący: 3. Wykonawca zoowiązany jest dostarczć Zamawiającemu fakturę w dniu dostawy przedmiotu umowy.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Dostarczenie faktur i rozliczenie ich w związku z koniecznością zamknięcia roku budżetowego.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.